5 הסיבות: למה אתם לא מכניסים יותר מ-50 אלף ש"ח לחודש

זמן קריאה: 3 דקות

למה ישנם מומחים שהעסקים שלהם נוסקים ואחרים שתקועים עם תוצאות דלות.
כמי שהיה שם עד לפני כמה שנים ( עם הרבה פחות מ-50 אלף) ובא במגע עם אנשים שעדיין שם. לפניכם רשימה קצרה הכוללת את חמשת המחסומים הנפוצים ביותר שתוקעים "עסקי מומחים" אני מכיר:

1. הכל חייב להיות "מושלם".
כל כך הרבה פעמים צעקתי, נזפתי והתעצבנתי על אנשים שאף פעם לא מוכנים לצאת לאוויר העולם. הם עובדים על אתר, קמפיין, עמוד נחיתה, מייל לתפוצה אבל איכשהו זה אף פעם לא רואה את אור המסך של המתעניינים. הטיעון שלהם בדרך כלל הוא שזה "חייב להיות מושלם"… ואז בדרך כלל מוסיפים משהו כמו "זה חייב להיראות סופר מקצועי…" או משהו כזה.

ראשית, בעסקים אין כזה דבר מושלם. זה הכל בעיני המסתכל. זה לא מדע מדויק. הכל עניין של דעה. שנית, זה סתם תירוץ המכסה על הפחד של "מה יקרה אם… הלקוחות לא יאהבו את זה… הקולגות לא יאהבו את זה (ראה סעיף 4)… השם ישמור, אולי זה יצליח?!".

יזמים מצליחים תמיד נמצאים בתנועה. גם הם הם לא מצליחים במשהו הם מנסים משהו אחר. כשאתה נמצא בתנועה הרבה יותר קל לזוז ימינה או שמאלה. אם אתה תקוע עד שזה יהיה מושלם אתה מקום שקשה מאוד לצאת ממנו. מקום בו אתה מנתח דברים ומנתח שוב ואז הפלא ופלא מגיע למסקנה שכנראה זה לא יעבוד.

2. אתה חייב לעבוד קשה בשביל הכסף.
כמה פעמים שמעתם את הביטוי הזה כשגדלתם מההורים או הסביבה שלכם. כמה כתבות וסיפורים שמעתם על יזמים מצליחים ש"עבדו קשה כדי להשיג את הכסף". האמת היא שמי שעובד קשה כמעט ולא מרוויח כסף. אלה האנשים שמנקים את הבתים והמשרדים שלנו, שומרים על ההורים הזקנים שלנו או סוחבים דברים ממש כבדים.
הקשר הגורודי בין כביכול עבודה קשה לכסף דופק לכולנו את המוח כשאנחנו יוצאים לעצמאות. גם אני סבלתי מזה שנים. אני זוכר את החוזה הגדול הראשון שלי. נכנסתי להיסטריה. הייתי בטוח שכדי להצדיק את זה אני חייב לעבוד קשה. הייתי מתקשר כל יום ללקוח עם "בוא נעשה את זה או נעשה את זה…" עד שיום אחד הוא פחות או יותר אמר לי "הכל בסדר, אני מרוצה מהעבודה שלך… תעזוב אותי בשקט". לקח עוד קצת זמן בשבילי להבין שהלקוח לא משלם עבור עבודה קשה אלא עבור תוצאות. מבחינתו זה לא משנה אם אתה עושה את זה ב-100 שעות או שעה 1.
החיבור בין עבודה קשה לכסף, זמן עבודה לכסף לקוח מעולמם של השכירים. אין לזה מקום בעולם של עצמאי החפץ ברווחים עודפים.

3. אף אחד לא יכול לעשות את העבודה כמו שאתם עושים.
אתם צודקים. לאף אחד אחר לא איכפת ואף אחד אחר לא יעשה עבודה טובה כמו שאתם עושים. השאלה היא איזה עבודה אתם עושים? האם זו עבודה ששווה 50 שקל לשעה או 5,000 שקל לשעה? אם אתם תקועים בביצוע מטלות שחורות שאנשים אחרים מסוגלים לעשות תמורת פרוטות אתם אף פעם לא תתפתחו… וכן, אני מכיר את כל התירוצים… אף אחד לא מסוגל… אין לי כסף עכשיו… כדי לצמוח אתם חייבים לפנות את ה-כ-ל ולהיות כל הזמן ב'אזור הגאונות' שלכם. עבור זה הלקוחות משלמים את הכסף הגדול.

4. אתם חוששים ממה שיגידו הקולגות ("חברים") שלכם
כשהייתי בתחילת הדרך היו לי הרבה מאוד חברים / קולגות שהיו פחות או יותר במצב שלי. כיום אני כמעט ולא נמצא בקשר עם אף אחד. ההצלחה שלי וההצלחה שלהם הרחיקה אותנו אחד מהשני. אגו, קינאה השפיעו עלינו. כן, ברגע שאתם מצליחים אנשים יתחייסו אליכם אחרת. הקולגות שלכם לא ממש יפרגנו. להצלחה יש מחיר.

אומר את זה בבוטות. אם אתם רוצים קולגות שיהיו גם חברים לכו להיות שכירים. להיות עצמאי, ובטח עצמאי מצליח משמע הוא להיות בודד. במילים אחרות אם אתם רוצים לפרוץ… תשכחו מהקולגות שלכם. בינינו, הם לא חברי אמת ולא ממש איכפת להם מכם.

5. הפחד ש"פשוט אין לי את זה"
שנתיים לתוך העצמאות שלי אני הייתי על סף פשיטת רגל אבל גרוע מכך כל הפחדים כולם הציפו אותי. כל הזמן התרוצץ לי בראש "אין לי את זה… לא באתי מכסף… אין לי קשרים… כנראה שאני איש עסקים גרוע…". הייתי במאבק לא רק עם הראש שלי אלא עם הסביבה שלי. ההורים, החברים ומנהל הבנק שכולם המליצו לי לעצור ולחזור להיות שכיר.
מה עשיתי? פשוט עשיתי. הבנתי שאני באמת, למרות כל הקשיים, רוצה להיות עצמאי ולכן חייב, למרות כל הפחדים, להמשיך לפעול. ואכן, פעלתי כמו משוגע. עשיתי דברים סופר יצירתיים ותוך חצי שנה כבר יצאתי מהבור ויכולתי לנשום לרווחה.

כשסגרתי בזמנו את העסקה הכי גדולה שלי עד אז גיליתי משהו מעניין. את הלקוחות שלכם לא מעניין הכאב שלכם, או הפחדים שלכם או כמה כסף יש לכם. מה שמעניין אותם זה היכולת שלכם להשיג תוצאות עבורם. לכן אם יש לכם יכולת מקצועית – אתם מומחים אמיתיים בתחומכם לכו תשכחו מכל הספקות שלכם לגבי עצמכם. זה לא מעניין אף אחד.

לסיכום, אם אתם מרגישים שאתם לא ממצים את הפוטנציאל שלכם, מבחינת הכנסה והשפעה… תתחילו לפעול. אם אתם חוששים מהתחרות הסירו דאגה מליבכם. רוב האנשים, וזה כולל את המתחרים שלכם לכאורה לא עושים דבר וחצי דבר כדי לקדם את עצמם. את מי שאתם רואים זה רק את 5% שכן עושים. בשורה התחתונה אלה לא הרבה מתחרים. לכו לעבוד על החלום הגדול של מי שאתם באמת רוצים להיות. אם אתם זקוקים לשיטה שתהיה הבסיס לעבוד איתה אני מזמין אתכם להתרשם בעמוד כאן מהשיטה שאני פיתחתי לקידום אנשים מבוססי מומחיות: המאיץ.

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?