מומחה עני או מומחה עשיר?

איך להשתמש בשיטת "המאיץ" כדי להצמיח עסק מבוסס מומחיות להכנסה של 7 ספרות וצפונה

מיועד למומחים, יועצים ומנטורים שרוצים לגדול מהר

תאוצת מכירות,

מחולל הזדמנויות

והצעת 7 ספרות

שיטת המאיץ נחשפת

משולחן העבודה של אבינועם שחר

עמיתים יקרים,

אם יש לכם עסק שמבוסס על המומחיות שלכם, אם אתם משווקים קורסים, יעוץ או שירות., ובגדול, אם אתם כמוני – מוכרים את הראש שלכם, ואתם מעוניינים להגדיל את היקף ההכנסות שלכם השיטה שאני עומד להציג לכם כאן היא בשבילכם.

לשיטת המאיץ שאני הולך להציג לכם כאן, הגעתי אחרי יותר מעשר שנים בתחום ומשבר קורונה אחד. בפשטות, כשמה כן היא. היא נועדה לזרז את הצמיחה של כל עסק המבוסס על מומחיות בלי כל מיני טקטיקות סליזיות של לחץ או מניפולציות רגשיות.

 

ליבת השיטה מתמקדת בתאוצת המכירות, מחולל ההזדמנויות והצעה של 7 ספרות. אני בטוח שצפייה בקטעי הוידאו וקריאת התכנים המופיעים מטה תדליק לכם כמה נורות רציניות על העסק שלכם.

 

שיטת המאיץ לעסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות

[תאוצת מכירות] + [מחולל הזדמנויות] + [הצעה של 7 ספרות] = המאיץ

לחצו על הקופסא כדי לצפות בהדרכה

[הצעה של 7 ספרות]

הסוד ליצירת הצעה שתקפיץ את העסק שלך להכנסה של 7 ספרות

אתם תהיו בשוק מהכמה שזה קל...

מהי הצעה של 7 ספרות? בגדול הצעה של 7 ספרות זו לא בהכרח הצעה של מיליון שקלים אלא הצעה שמבחינת מתמטית כלכלית קל להגיע איתה למחזור מכירות של מיליון שקלים בשנה. באופן אישי אני ממליץ על הצעה שהתמחור המינימלי שלה הוא בין 7000 ל-10000 שקלים . אגב, יש לי לקוחות שיש להם הצעות של 100000 ויותר.

אפשר לומר שהתמחור הוא לא הכל אבל הוא בהחלט חלק חשוב מההצעה. כי תכל'ס אם לא תבקשו מחיר גבוה גם לא תקבלו אותו. הלקוחות גם לא יעריכו מספיק את מה שאתם נתונים.

חוץ מתמחור גבוה הנה עוד 3 כללי יסוד מרכזיים:

הראשון, ההצעה חייבת לתת מענה לבעיה ספציפית אחת של הלקוח. הרבה מאוד מומחים עושים את הטעות בחשיבה שאם הם יציעו הרבה פתורונת להרבה בעיות זה ימשוך יותר לקוחות. ממש לא. בני אדם לא פועלים ככה. מה שמנחה אותם זה מה שכואב להם או מטריד אותם עכשיו. בדרך כלל זה דבר אחד שמאוד בוער. לכן אנחנו צריכים להיות סופר ממוקדים ולהסביר איזו בעיה ההצעה שלנו פותרת.

הכלל השני , הוא שההצעה צריכה להיות מאוד ברורה בדרך שבה היא תוביל את הלקוח מהמקום בו הוא נמצא עכשיו אל המקום בו הוא רוצה להיות. מה יקרה לו לאורך הדרך. איזה מנגנונים או מרכיבים יבטיחו את השינוי המיוחל בחיים, בעסק או במערכות היחסים שלו?

הכלל השלישי, הוא פשטות. אני בטוח שנתקלתם במתעניינים שאמרו לכם , אני צריך לחשוב על זה או אני צריך לחכות שזה או זה יקרה כדי שנוכל להתחיל ואז נעלמים… זה קורה הרבה פעמים כי הם לא מבינים את מה שהצעתם. זה נשמע להם מורכב. זו בדיוק הסיבה ההצעה שלכם צריכה להיות סופר פשוטה וקלה להבנה, גם כשהפתרון שלכם מורכב. אנחנו כמומחים מקבלים כסף בין היתר בשביל להפוך תהליכים מורכבים לפשוטים. אם נציג פתרון מורכב זה רק ירחיק מאיתנו אנשים.

רק אם נשתמש בכל כללי היסוד האלה לבנות הצעה של 7 ספרות המתעניינים יכלו לומר לעצמם. אני מבין איפה אני נמצא עכשיו ואני יודע לאן אני רוצה להגיע. נראה לי שלך או לך יש את הדרך , השיטה , הפתרון להוביל אותי לשם. בוא נצא לדרך! אפשר לומר שהתמחור הוא לא הכל אבל הוא בהחלט חלק חשוב מההצעה. כי תכל'ס אם לא תבקשו מחיר גבוה גם לא תקבלו אותו. הלקוחות גם לא יעריכו מספיק את מה שאתם נתונים. זו בדיוק הסיבה ההצעה שלכם צריכה להיות סופר פשוטה וקלה להבנה, גם כשהפתרון שלכם מורכב. אנחנו כמומחים מקבלים כסף בין היתר בשביל להפוך תהליכים מורכבים לפשוטים. אם נציג פתרון מורכב זה רק ירחיק מאיתנו אנשים.

[מחולל ההזדמנויות]

איך להפוך כל ליד קר ללקוח שצמא לקבל ממך שירות

השיווק לא מסתיים כשמתקבל ליד - אלא רק מתחיל

איך עובד מחולל ההזדמנויות? יש תוכנית שאני מאוד אוהב בערוץ דיסקברי שקוראים לה בתרגום חופשי 'איך הם עושים את זה?", שבה מראים לנו את כל התהליך במפעלים כמו מפעלי מזון. לדוגמה מפעל לרוטב עגבניות לפסטה. הם מראים לנו איך לוקחים את העגבניות , איזו מכונה מרסקת אותם, איזו מכונה מערבבת אותם עם המרכיבים השונים. לאחר מכן איך הרסק עובר בצינורות, מוחדר לצנצנות, לאחר מכן התוויות מודבקות על הצנצנות והצנצנות נארזות בקרטונים ומוכנות למשלוח למרכולים. שם הלקוחות מקבלים את המוצר המוגמר.

אפשר להגיד שהעגבניה הגולמית היא ליד קר ורוטב הפסטה שעבר את כל התהליך זוהי ההזדמנות. במילים אחרות, כשאצל רוב העסקים השיווק נגמר כשמקבלים את הליד, עם מחולל ההזדמניות התהליך רק מתחיל.

איך זה עובד? פשוט מאוד, אבל גם מאוד מתוחכם. ברגע שגולש "נוגע" בנו ומשאיר לנו פרטים, מכונה מתוזמנת היטב של מסרים שיווקיים נכנסת לפעולה. במשך פרק זמן של 14 עד 60 ימים, הוא מוצף בסדרה של מסרים בכל מדיה אפשריות ברשת. אלה פוסטים המוצגים לו בפייסבוק או באינסטגרם , מיילים שהוא מקבל, סרטונים שקופצים לו ביו-טיוב, באנרים ומאמרים באתרי תוכן, למעשה אני ממש מקיף אותו ומכניס אותו לתוך היקום שלי ומעביר אותו 'סדרת חינוך' בה אני מדבר אל הכאבים והתסכולים שלו, על הפתרון או השיטה שלי ובין היתר מציג לו תוצאות שכבר השגתי עם לקוחות אחרים הדומים לו. זהו התהליך שהופך אותו מליד , אפילו ליד קר, להזדמנות ברגע שהוא עושה את הפעולה ומבקש לדבר איתי. עכשיו אני רוצה שתמדיינו איך החיים שלכם יראו אם יש לכם 3,4 ואפילו 10 אנשים כל יום, משוריינים ביומן שרוצים את העזרה שלכם. זה מה שמחולל ההזדמניות יעשה עבורכם וזה הולך להפוך את כל תהליך המכירה להרבה יותר קל ואפילו מהנה.

[תאוצת מכירות]

ככה מומחים סוגרים יותר עסקאות ובמחירים גבוהים יותר

תשכחו מטריקים ומניפולציות זולות

את האמת… קרה לכם שלא רציתם או אפילו פחדתם לבצע שיחת מכירה? קיבלתם מספר טלפון, אולי זו הפניה ממישהו או מישהו שהשאיר פרטים באתר או דף הנחיתה שלכם, אתם רוצים את הכסף מצד אחד אבל מצד שני ממש לא בא לכם עכשיו להתחיל לספר למישהו מי אתם ולהתחיל לשכנע אותו למה כדאי לו להשאיר את הכסף שלו אצלכם.

אני יכול לספר לכם שכשיצאתי לעצמאות זה היה הדבר הכי קשה עבורי - למכור. אני זוכר את החששות, את הבטן שמסתובבת לי לפני פגישת מכירה. ידעתי שזו חולשה רצינית ואם אני רוצה להיות עצמאי, כדאי לי מהר מאוד למצוא לזה פתרון. אז קראתי ספרים, לקחתי קורסים, נסעתי לסמינרים בחו"ל. הכל על שיטות וטכניקת מכירות. כל זה כדי להבין שלא באמת צריך את כל זה.

אם תיישמו צעד אחר צעד את השיטה שהסרתי לכם כאן, כלומר יש לכם הצעה של 7 ספרות ואת מחולל ההזדמניות, אז אתם ממש לא תצטרכו לדעת כל מיני טריקים ושטיקים של מכירות כי מעכשיו השיחה עם מי שמתעניין בשירות שלכם כבר לא תהיה שיחת מכירה קלאסית בה אתם צריכים בכל דרך לשכנע אותו לקנות מכם, אלא שיחת הכוונה בה אתם - המומחים הסמכותיים - מובילים את המתעניינים לפתרון המתאים ביותר עבורם. פה לא צריך תסריט שיחה, וגם לא צריך כל מיני טריקים לטיפול בהתנגדויות כי בסוף השיחה הזו המתעניינים מבינים בכוחות עצמם למה הם צריכים ללכת איתכם.

מהו הסוד לתאוצת המכירות?

שלב ראשון - בירור ה"למה?" - זוהי תחילת השיחה ובה אנחנו כמעט ולא מדברים אלא אנחנו שואלים שאלות בלבד. בשלב הזה אנחנו מנסים לגלות את המניע האמיתי של הפניה אלינו, או במילים אחרות מנסים להבין מהו הפער שמתסכל את המתעניין שלנו וגורם לו לפנות אלינו. כמובן שמרבית האנשים לא יחפשו מיד את המניע האישי והאמיתי שלהם, אלא יתנו תשובות קלות ושטחיות כמו "למה אתה צריך יותר לקוחות?" והתשובה תהיה סתמית כמו "תמיד אפשר יותר". זו כמובן לא הסיבה שהוא פנה אלינו. ה"למה" האמיתי הוא הרבה יותר עמוק. יכול להיות שהוא מרגיש לוזר כי הוא לא מרוויח מספיק. יכול להיות שהוא רוצה לשדרג את הרכב אבל לא יכול. אולי המתחרים שלו מצליחים הרבה יותר ממנו. אולי אין לו זמן לנשום. את התשובות האלה תקבלו רק אחרי שתשאלו הרבה שאלות. רק אז אנשים מתחילים לשחרר. לכן אנחנו צריכים להיות סופר ממוקדים ולהסביר איזו בעיה ההצעה שלנו פותרת.

שלב שני - "שיקוף העתיד" - אחרי שהסקנו מהו הפער האמיתי אותו הלקוח שלנו רוצה לפתור, עכשיו תורנו לשקף לו את העתיד שלו - כלומר הגירסא העתידית והמשופרת שלו בעבודה איתנו "אוקיי, ברגע שנעבוד עם השיטה שלי בעוד שלושה חודשים נוכל לשאוף להגיע להכנסות של מעל 250 אלף שח בחודש. אתה תהיה הרבה פחות עמוס כי במהלך החודשים האלה נכשיר צוות שיטפל בלקוחות האלה ולך יהיה הרבה יותר שקט נפשי. מה דעתך?". "אוקיי, אם היעד שלך הוא לרדת 10 קילו נבנה עם השיטה תפריט ספציפי עבורך ותוכנית אימון פשוטה ללא יותר מעשר דקות ביום. אם את באמת רצינית ותעבדי איתי ועם התוכנית יחד במהלך 90 הימים הקרובים נוכל להגיע למטרות שלך איך זה נשמע לך?"

השלב השלישי - הצעת המחיר. במידה וביצעתם את כל השלבים הקודמים בצורה נכונה, אז כעת זהו השלב הסופי והפשוט ביותר ליישום. בשלב זה כמובן תחשפו את המחיר שאתם דורשים על השירות שלכם. חשוב לי להבהיר - אני לא אומר שכולם יסגרו איתכם. לא. ובכל זאת אם תעבדו עם השיטה יהיו לכם הרבה יותר עסקאות , במחירים הרבה יותר גבוהים ומבלי להשתמש בכל מיני טכניקות מניפולטיביות של לחץ מזוייף. פשוט יהיה לכם כיף לדבר עם אנשים ולעשות עסקים.

[אפקט המאיץ]

ההבדל בין עוד עסק, לבין עסק של 7 ספרות!

כשהעסק מייצר מומנטום... וזרימה של עסקאות

מוכנים לצמיחה מהירה? כך נוצר אפקט "המאיץ": ברגע שמחברים את שלושת המרכיבים הקריטיים: הצעה של 7 ספרות, מחולל הזדמנויות ותאוצת מכירות, אנו מייצרים תגובת שרשרת לצמיחה מאסיבית בעסק. התגובה הזו תשפיע על שלושה אזורים מרכזיים בעסק שלכם:

יותר המלצות ושיתופי פעולה - בגלל שאתם נותנים מענה לכאב אחד מאוד משמעותי של הלקוחות אתם מייצרים קשר עמוק יותר. קשר שמייצר לכם יותר המלצות ופותח עוד דלתות לשיתופי פעולה ועוד הזדמנויות.

קהל גדול יותר - המסר שלכם מגיע למספר גדול יותר של אנשים ויוצר חיבור חזק יותר עם הקהל הזה. אתם לא רק משיגים יותר לקוחות אלא בונים קהילה "על הדרך".

גידול בהכנסות וברווחים - אתם מגדילים את כמות המכירות והרווחיות בעסק. בזכות הרווחיות הגבוהה יש לכם אפשרות להשקיע יותר כסף בעסק אבל גם להוציא כסף מהעסק.

רוצים להאיץ את הצמיחה בעסק שלכם?

לחצו על הכפתור והגישו מועמדות לעבודה עם אבינועם שחר

מי אני ולמה כדאי להקשיב לי?

נעים מאוד, קוראים לי אבינועם שחר. אם אנחנו נפגשים כאן בפעם הראשונה הנה כמה מילים על הנסיון שלי. אני בעל נסיון של מעל 17 שנים בתחום השיווק והמכירות. בפעם האחרונה שספרתי אני והצוות שלי עזרנו לעסקים שעבדו איתנו לצבור מכירות של מעל 300 מיליון שקלים. הספר שלי שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' נמכר עד היום במעל 4,000 עותקים. עשרות כתבות שלי פורסמו באמצעי התקשורת ואני מרצה קבוע בגופים כמו מעוץ ולשכות המסחר. 

קיצר, אין במה שאני מראה שום תיאוריה אלא רק פרקטיקה אמיתית שנולדה כתוצאה מעבודה עם מאות עסקים ב-47 ענפים שונים לאורך השנים.

0 +
מכירות ללקוחות
0
ספרים שנמכרו
0
כתבות בתקשורת

לקוחות

.jpg

רוצים ליישם את השיטה בעסק שלכם?

לחצו על הכפתור ומלאו את הפרטים שלכם

"התוצאות פנטסטיות. על כל שקל שאנחנו משקיעים בפרסום אנחנו מקבלים 3 חזרה".
גיל אורלי
מנטור לכלכלת משפחה
עבדתי עם הרבה מאוד משווקים אבל עם אבינועם החוויה לגמרי שונה. אנחנו מקבלים עשרות פניות איכותיות והתוצאות בהתאם, ישנן לא מעט סגירות. אשמח להמליץ עליו לכל עורך דין שרוצה לקדם את השירותים שלו.
עו"ד עמירם אלקובי
עמירם אלקובי ושות' - משרד עורכי-דין
המשפכים השיווקיים שאבינועם והצוות שלו הקימו עבור המכללה הוסיפו באופן ישיר הכנסות של מאות אלפי שקלים בכל חודש.
דודי פריד
מנכ"ל מכללת מגמות
"השקענו 4,700 ש"ח בפרסום והשגנו מכירות בשווי 39,000 ש"ח וזה רק בשבוע הראשון! אני מעריך שאנחנו נמכור יותר בשבועות הקרובים".
עידן וולר
קופירייטר ומנטור עסקי
אבינועם והצוות שלו יצרו עברנו מערך אדיר של פניות מלקוחות איכותיים שהוביל באופן ישיר לגידול משמעותי במכירות.
ליאור איילון
מתן יעוץ משכנתאות
כשפנינו לאבינועם שחר לא הייתה לנו בעיה בכמות הלידים. הבעיה הייתה שקיבלנו לידים מאוד לא איכותיים. השינויים שאבינועם ביצע בדרך קבלת הלידים ובקמפיין שינו את המצב. היום אנחנו מקבלים יותר פניות איכותיות וכתוצאה מכך אנחנו סוגרים יותר עסקאות.
דודי ישראל
רצון ליברמן בע"מ
השינוי הגדול שחל כתוצאה מהעבודה עם אבינועם הוא סוג הלקוחות שמגיעים אלינו עכשיו. כיום אני עוסק כמעט ואך ורק בטיפולי השתלת שיניים. זה שינה את כל הדרך שבא אנחנו מתנהלים היום. עם פחות לקוחות אנחנו משיגים הרבה יותר הכנסות.
ד"ר דניאל רם
מרפאת מזור, הוד השרון
אני חייב לאבינועם המון... הוא נתן לי הכוונה ויעוץ אבל הרבה יותר חשוב מכך הוא נתן לי פוש. עלי לציין שלא כל מה שהוא נתן לי עבד וחלק מזה זה גם באשמתי אבל המוטיבציה והרוח הגבית הייתה אדירה. תוך חודשיים מתחילת העבודה מחזור המכירות בעסק שלי שילש את עצמו.
ד"ר רמי פטררו
המרכז לבריאות השן, קריית מוצקין

"לומר את האמת. מאוד הופתענו מהתוצאות. כבר עבדנו עם לא מעט חברות שיווק אבל עד היום לא השגנו תוצאות כאלה. אני שמחה לומר שבזכות כמות הפניות הגדולה שקיבלנו בחודשים האחרונים יש לנו גידול של 30% במכירות".

ד"ר יונה ברק

מנהלת מעבדת פוריות לגבר

"מאז שהתחלנו לעבוד עם אבינועם והצוות שלו אנחנו מקבלים עשרות פניות בכל שבוע והמכירות שלנו עלו בהתאם במגמת עליה כל הזמן. כל בעל עסק שרוצה להשיג יותר לידים חייב לדבר עם אבינועם".

יוסי מיאייב

מ.ד. תכשיטים

"הפרסום של אבינועם שונה ולא שגרתי. בהתחלה היה לי קשה לקבל אותו אבל אחרי שראיתי את התוצאות הבנתי שמדובר במקצוען אמיתי. עכשיו אחרי שאנחנו עובדים איתו כבר שנה אנחנו סגורים בפרויקטים חודשים קדימה".

מתן יופיטר

ספרטה פרגולות

"כמנהל חברה המספקת שירותים פיננסים לחברות ציבוריות היה חשוב לי במסגרת עבודת השיווק והיחסי ציבור להגיע לתקשורת הכלכלית. בזכות הטכניקות ושיטות העבודה של אבינועם מהר מאוד התחלנו לקבל חשיפה באמצעי התקשורת הכלכליים כמו דה מרקר וגלובס."

רו"ח סטפן גוברמן

נשיא קבוצת גוברמן

"אבינועם עזר לי בתקופה מאוד קריטית. בדיוק הקמתי אתר אינטרנט שעשה את מה שאני עושה כל יום בעולם האמיתי – חיבור בין יזמים למשקיעים. אבינועם עזר לי למצוא את הדרך מהר מאוד ובתוך חודשיים הגענו ליותר מ-500 מנויים באתר והכנסות של מעל 70,000 שקל"

עינת בראון

מאמנת ומנכ"ל מעגל היזמים

אבינועם עזר לנו להפיק וליחצן אירוע מיוחד שערכנו להשקת המיזם שנקרא 'ספידייטיג בין יזמים למשקיעים' בו יזמים קיבלו הזדמנות נדירה לשבת מול אנשי עסקים ונציגי קרנות הון סיכון מובילות בשוק. האירוע משך את תשומת ליבה של כל התעשייה והביא לנו גם חשיפה תקשורתית שיצרה לנו מכירות מיידיות בשווי של 52,417 ₪.

חגי שטרן

נשיא אולימי אחזקות

"אני מכיר ועובד עם אבינועם כבר הרבה שנים. ההבנה והידע שלו בשיווק ומכירות מפתיעות אותי בכל פעם מחדש. זה לא רק שיש לו ידע, יש לו גם יש את היכולת הנדירה להפוך את מה שמסובך לאנשים אחרים לקל ואפילו כיפי. הוא עושה הכל בהנאה וזה ממש מדבק. הוא פועל מהר ומצליח להניע גם אנשים אחרים לפעולה. בקיצור, אם אתה מרגיש שקשה או מסובך לך למכור ולהביא עוד לקוחות אני ממליץ לך להיעזר באבינועם."

מני ונטורה

מומחה לשיווק באינטרנט

"שלום שמי אוריאל וינברגר ואני נעזרתי באבינועם בטכניקה שנקראת 4 ימים למזומנים. תוך 4 ימים הבאתי הכנסות מאוד - 7,873 שקל בזכות העצה שהוא נתן לי. אני מדריך אנשים למצוא בן זוג וזוגיות נכונה וזה מה שעזר לי להביא הרבה לקוחות בארבעה ימים. אני מודה לאבינועם ומזמין אתכם גם להשתמש בטכניקה הזו ולהיעזר באבינועם. יש לו הרבה עצות חכמות ונכונות. בהצלחה."

אוריאל וינברגר

מנכ"ל בית הספר לזוגיות בהשראת היהדות

"אני בעלת חנות בגדים של מעצבים ברמת החייל. כשפניתי לאבינועם היית מאד סקפטית לגבי היכולת לשווק את העסק השלי. בעבר ניסית כל מיני פרסומים כמו מודעות, פליירים ובאינטרנט אבל שום דבר לא ממש עבד. יחד עם אבינועם והצוות עבדנו על מספר ערוצי שיווק והקמנו מועדון לקוחות. חודשיים לאחר מכן כשקיימתי מכירה מיוחדת בחנות הגעתי למכירות בשווי של מעל 82,149 ש"ח בפרק זמן של ארבעה ימים."

חנה חיטמן

מנכ"ל דואט בגדי מעצבים

"נעזרנו באבינועם כדי לקדם את מכללת תהילה המציעה לימודי רפואה סינית וקוריאנית. מאוד הופתענו מהתוצאות שקיבלנו תוך זמן קצר מאוד. החל מפרסומים במגזינים כמו 'חיים אחרים' ועד לעיתונות המרכזית וגם הופעה בתוכנית הבריאות של ערוץ 2 שיצרו עניין רב במכללה. תודה מכל הלב,"

צבי אלפישר

מנכ"ל מכללת תהילה

"21 טלפונים מלקוחות ביום "אבינועם אנחנו בקרייסיס! עשינו את הפרסום בסוף השבוע ואתמול קיבלנו 19 טלפונים והיום עוד 21 טלפונים. אף פעם לא הייתה לנו כזו כמות של פניות בפרק זמן כל כך קצר. ממש לא ציפנו לגל כזה של תגובות."

עפרה ברגר

מוסך שרת

"מה שהקורס של אבינועם נתן לי זה המון ביטחון. כן, כתבתי מדריך חדש ללקוחות פוטנציאליים והרמתי גם דף נחיתה חדש אבל מה שעזר לי יותר מהכל זו דווקא הגישה של אבינועם. גישה מלאת ביטחון. למרות שאני עצמאית רק כמה חודשים הפסקתי לפחד מפגישות עם לקוחות. לא חששתי מאנשים שישאלו אותי מה הנסיון שלי, כי ידעתי שאני באה עם המון נסיון מקצועי. רק בחודשיים האחרונים סגרתי שתי עסקאות בשווי של מעל 40,000 שקלים, תודה רבה,"

פזית חזיז

אדריכלית ומעצבת פנים

אודות אבינועם שחר

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים איך להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 4,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.

 

אודות חברת אבינועם שחר (א.נ. שחר בע"מ)

חברת אבינועם שחר פועלת מעל 10 שנים ועד היום אחראית לגידול מצטבר של יותר מ-300 מיליון שקלים במכירות של לקוחותיה.

פרטי התקשרות

שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00 (לא כולל ערבי חג) טלפון: 077-5009705 כתובת המשרד: חדר 1304, קומה 13, מגדלי התאומים 2, דרך זאב ז'בוטינסקי 35, רמת גן
גלילה לראש העמוד