למה שנת 2018 תהיה שנה גרועה יותר לרוב העסקים

כן, אני יודע שאני מבאס. אבל בו לא נחיה בלה לה לנד.

אפשר לקפוץ על הבמה בסמינר בכיף כיף ולצעוק "אני נמר! אני נמר!" אבל אם אחר כך לא תפעל באמת כמו נמר אז מה בעצם עשית?

אוקיי, אוקיי , אני חוזר לנושא שלשמו נתכנסנו.

למה 2018 תהיה שנה גרועה יותר לרוב העסקים בישראל. בעיקר לעסקים שלא ידעו לקרוא את המפה ולעשות שינויים בהתאם.

המציאות היא כזו. השוק של רוב העסקים בארץ מצטמצם. אני אתן דוגמא מעולם הקמעונאות אבל היא רלוונטית לכל קטגוריה עסקית.

בו ניקח לדוגמא את כפר סבא. כשאני גדלתי בשרון בשנות התשעים העליזות היה שם רק קניון אחד. כיום יש שם 4 קניונים והאוכלוסיה במדינה לא גדלה
פי 4 מאז שנות ה-90. מעבר לכך אם בשנות התשעים משפחה הייתה יוצאת לבילוי בקניון היו לה אולי 4 אופציות של איפה אפשר לאוכל. מן מתחם אוכל בקניון.
היום אם סופרים את הדוכנים במרכז הקניון יש למשפחה בין 20 ל-30 אופציות של מזון בכל קניון. בבילוי כזה המשפחה לא תקנה מכולם אפילו לא משניים אלא מאחד בלבד.

עכשיו אם אתה משווק שירותים וחושב שאתה יכול לישון בשקט כי אתה "לא שם". יש לי חדשות רעות מאוד עבורך. אתה בדיוק באותה סטואציה כמו החנות שנלחמת על כל לקוח בקניון. קודם כל היום בלחיצת כפתור אלפי המתחרים שלך יכולים לפרסם עצמם בעלויות זניחות… והם עושים את זה וגונבים לך לקוחות. אם אתה מוכר שירותים לעסקים אז באינטרנט תמצא הודים שיעשו כמעט כל מה שתבקש מהם תמורת 15 דולר לשעה.

עד כאן המציאות הקשה כפי שאני רואה אותה.

הנה מה שלדעתי כל עסק יכול וצריך לעשות כדי להרוויח יותר בשנת 2018.

1. למכור במחירים גבוהים – אני לא רואה דרך אחרת שבה עסק קטן באמת יכול להרוויח. כמעט כל נסיון שנעשה בארץ למכור למאסות בזול הוביל להפסדים ולעיתים לפשיטת רגל של בעל הבית.

2. להצדיק את המחיר הגבוה עם שירות מעולה – אם אתה מוכר ביוקר עליך להצדיק את זה. תן ללקוח של חוויה מעולם אחר. היופי הוא שאם תמכור ביוקר גם יהיו לך זמן ומשאבים לעשות את זה נכון.

3. להיות נוכח אצל הלקוחות כל הזמן – אתה חייב להיות בתודעה של הלקוחות והלקוחות הפוטציאליים שלך כל הזמן. זה משהו שהוא מעבר לשיווק. זה לצור עולם שלם, אם תרצה כלכלה משלך, כזו שלא תהיה תלויה ב"מה קורה בשוק".

הפחדתי או בילבלתי אותך?

קבל ממני עזרה בלחיצה כאן>>

להתראות בקרוב,
אבינועם

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?