3 שיעורים שלמדתי משועל יזמות ותיק

אתמול פגשתי שועל יזמות ותיק.

הבן אדם היה הבעלים של אחת מרשתות הקמעונאות הגדולות ישראל. עסק שגילגל מאות מליונים בכל שנה. העסק שלו קרס לפני מספר שנים וממה שראיתי (לא מה שהוא אמר) קיבלתי 3 תובנות אדירות:

1. הוא לא ויתר – למרות שמפעל חייו קרס ברעש וצילצולים' הוא לא בוכה בפינה או מלקק את הפצעים. הוא כבר בונה את הדבר הבא (וזה למרות שהוא כבר לא אדם צעיר).

2. הוא לא חושב שמגיע לו משהו – יש לנו הרבה פעמים נטייה לחשוב (בטח אחרי שאנחנו חווים הצלחה מסויימת) שמגיע לנו משהו… שחייבים לנו משהו. אז מסתבר שאת השוק (הלקוחות) זה לא ממש מעניין. זה שהיית כוכב אתמול לא אומר שאתה כוכב היום. הוא מבין שלא משנה מה הרקורד שלו, הוא צריך להוכיח את עצמו שוב ושוב כל יום.

3. הוא מוכן לעשות מה שצריך – הרבה פעמים אנחנו "לא מוכנים לעשות את זה… או את זה…" כי הרי אנחנו כבר בכירים או מנוסים
או בלה בלה בלה. אני ראיתי בעיניים שלי אדם שהיה מנהל מאות מיליוני שקלים מרים קרטונים, ומוכר ללקוחות פנים מול פנים, עושה את זה עם חיוך על הפנים… כי זה מה שצריך לעשות עכשיו. בלי תלונות ובלי פינוקים.

מקווה שתובנות שלי יפתחו לך את העיניים כמו שהן פתחו את שלי.

להתראות בפוסט הבא,

אבינועם שחר

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

איך לערוך וידאו לפייסבוק

הנה השלבים שכדאי לזכור שלב 1 – תמלול (כתוביות מבטיחות שיותר אנשים יצפו) אני משתמש באתר הזה. הוא זול ומעולה. https://speechnotes.co/files/ יש להעלות קובץ MP3 שלב

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?