3 טיפים לשיווק חזק בעסק

הנה 3 טיפים לשיווק חזק בעסק.

טיפ 1# לשיווק חזק – תמיד לדחוף

כשאנחנו רוצים להצמיח עסק, תמיד תמיד תהיה התנגדות. מהעובדים, מהספקים, מהלקוחות אבל הכי הכי גרוע מהראש שלנו. בכל פעם שאנחנו נרצה לצמוח הראש שלנו יתנגד וימצא כל מיני תירוצים וסיבות למה זה לא טוב ולמה אנחנו צריכים לחזור לאזור הנוחות שלנו.

חשוב להיות מודעים לזה ולהמשיך לדחוף! כל הזמן!

טיפ 2# לשיווק חזק – שיווק מגוון

אסור לנו להשתמסך בעסק על דבר אחד. אבל הרבה עסקים נופלים בזה ושמים את עצמם בסיכון גבוה. בין אם מדובר בשיווק בטלפונים, מיילים, פייסבוק או גוגל. שימוש בערוץ אחד פשוט מסוכן, כי מחר בבוקר מישהו גדול יסגור את הברז ואז נהיה אבודים. תשאלו את כל העסקים שהסתמכו על הפצה המונית במיילים (ספאם) ותשאלו את אלה שהסתמכו על אתר מקודם שבוקר בהיר אחד גוגל סילק אותם מהעמוד הראשון של התוצאות לעמוד השישי. זה קורה כל הזמן. אל תיתנו לזה לקרות לכם.

טיפ 3# לשיווק חזק – תמיד לחזור על המסר

אני שומע אנשים שאומרים שעשו דבר אחד פעם אחת ולא הצליחו – נאמר פרסום בפייסבוק או גוגל וזה לא עבד, ואז הם ויתרו…

סבבה, מזל שהם התייאשו פחות מתחרים לנו. השחקנים האמיתיים שמבינים שחייבים לחזור על המסר. על פי מחקרים בין 7 ל-13 פעמים עד שבן אדם מוכן לקנות. אז.. תחזור על המסר שלכם שוב ושוב ושוב ושוב. יש לכם משימה אדירה. לשכנע אנשים לקנות מכם.

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?