שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

זמן קריאה: 2 דקות

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון.

טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם נמצא במיתון המכירות של רכבי יוקרה עולים.

למה? כי יש אנשים שמוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף כי הם אוהבים מכוניות. לא משנה מה אתם מוכרים גם בתחום שלכם יש אנשים שמוכנים להשקיע יותר כסף בשביל לקבל מוצר יותר איכותי.

טיפ 2# – להיות מישהו עבור הלקוחות שלכם. אתם צריכים להיות יותר ממה שאתם מוכרים. אתן לכם דוגמה אישית אני ניסיתי לקנות סורגים לבית שלי לפני הקורונה, בזמן הקורונה, אחרי הקורונה ולא הצלחתי לעשות את זה. כל פעם המוכר התקיל אותי בכל מיני שאלות לא רלוונטיות. אם הוא רק היה מברר הוא היה מבין שאני לא רוצה לקנות סורגים אלא רוצה לקנות "תוריד את אשתי ממני".

אגב, אחרי ששלחתי הודעה על זה לרשימת התפוצה שלי הוא שלח לי את ההודעה הזו.

הרעיון הוא לייצר חיבור רגשי עם הלקוחות שלכם.

טיפ 3# – לסגור את כל הפינות. צברתם הרבה מאוד נכסים לאורך השנים. זה הזמן לנצל אותם. אתן לכם דוגמה אישית שלי רק עכשיו בגלל המשבר נתתי לאיש מכירות את הרשימה של כל לקוחות העבר שלי. הוא פשוט עושה להם טלפונים וארגן לי איתם שיחה וזה הוליד עסקאות של מעל 150,000 שקלים. עכשיו זה נשמע בסיסי ונשמע קל אבל מישום מה עסקים לא עושים את זה. הם מחפשים את הקמפיין החדש אתה הלידים החדשים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה חשוב איפה הנכסים בעסק שלכם היוםולראות איפה אתם יכולים להפיק יותר כסף מבלי להשקיע הרבה מאוד משאבים.

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?