קונה הוא קונה הוא קונה

זמן קריאה: < 1 דקה

במחקר שנעשה בארצות הברית על מכבסות ניקוי יבש בארצות הברית הגיעו למסקנה שאם לקוח קנה במקום 4 פעמים הוא ימשיך לחזור אליו כל חייו. כמו במכונית שלוטייס אוטומטי. המחקר פורסם ב-1994 והרבה משווקים חכמים החליטו לעבוד על פי המסקנות של אותו מחקר. במכבסות חדשות שהם פתחו הם נתנו ללקוחות חדשים מחירי רצפה ל-4 הכביסות הרשונות וגם יצאו בקמפיינים פרסומיים אגרסיביים בסביבה המקומית.

אפשר להכיל את המסקנות האלה על כל עסק. אם לקוח קנה אצלך 4 פעמים סביר להניח שהוא ימשיך לקנות אצלך כל החיים. המסקנה היא שמיד אחרי שמוכרים בפעם הראשונה צריך לחשוב על המכירה הבאה וזאת שאחריה. כמו בכתיבה שיווקית שכל פעם אתה מוכר את המשפט הבא גם כאן במכירה הראשונה צריכה להיות הסיפתח לשניה.

מכירות נעימות,

אבינועם שחר

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?