לידים, לידים…
למה אנשים לא עונים.
הרי הם השאירו פרטים אז למה הם לא ישר עונים ויותר מכך קונים,
עכשיו
מיד
ובמקום…
האמת היא שהאינטרנט הפך את השארת הפרטים להרבה יותר קלה. הוא רואה מודעה של משהו שנראה לו נחמד ואז מקליק פעם אחת ואז פעם שניה והופ נשלחו הפרטים. אז מקבלים הרבה מאוד לידים שלא עונים או בכלל לא רלוונטים.
אז מה עושים?
יש כמה דרכים ל"חמם" לידים. אני כותב לידים אבל צריך לזכור שמדובר כאן באנשים. זה לא רובוטים שמשאירים לנו פרטים,
זה לא רובוטים שעושים איתנו עסקים. מדובר באנשים ואם אנחנו רוצים אנשים (לקוחות) רציניים. אנחנו גם צריכים להיות רציניים לגבי הדרך בה אנחנו משווקים.
הנה כמה פעולות שאפשר לעשות. אציג 3 פעולות טקטיות ועוד אחת מהותית ומשמעותית ביותר.
1. להוסף עוד שאלות בטופס להשארת פרטים – בכל הטפסים שאני יותר עבורי ועבור הלקוחות שלי בדרך כלל יש עוד שדה אחד חוץ מהשם, טלפון ומייל. בדרך כלל זו שאלה שרלוונטית לשירות שאנו מציעים. למשל, ביעוץ משכנתאות – "מה גובה המשכנתא שאתה צריך?". זה לא באמת משנה לנו מה הוא כותב, אבל ברגע שהוא כותב משהו הוא כבר השקיע מחשבה ועשה משהו וכך הסיכוי שהוא רציני גדול יותר.
2. מפרסום בפייסבוק תמיד להפנות לדף נחיתה – אני רואה הרבה מאוד מפרסמים שמשתמשים בטפסי לידים. הבעיה עם טפסי לידים שנורא קל להשאיר פרטים. שני קליקים ושלחת את הפרטים שלך. פלא שאנחנו אנשים לא זוכרים שהם השאירו פרטים?
אני ממליץ ל'אלץ' את הגולשים להיכנס לעמוד נחיתה ואפילו לקרוא כמה שורות טובות עד שיש להם אפשרות להשאיר פרטים.
3. לשלוח סמס אוטמטי עם תוכן – לאחר השארת פרטים בטופס מומלץ לשלוח סמס עם הודעה תודה. אפשר גם לכתוב מה המספר שיופיע לו כשיתקשרו אליו. זה עוזר. עוד משהו שעוזר זה קישור לעמוד ובו ישנה המלצות של לקוחות בטקסט ובוידאו.
4. להפוך למותג (זה המהותי) – זה הכי קשה אבל בסופו של דבר הכי מתגמל. אתה רוצה שאנשים יקנו אותך או את החברה שלך ולא את השירות שאתה מוכר.
הכל היום סופר ממוסחר. הדבר היחיד שנותר הוא בסופו של המותג שלך.
לדוגמא אני רוצה שאנשים ירצו את אבינועם שחר ולא שיווק דיגיטלי. חשוב מאוד להבין שכשאני אומר מותג אני לא אומר שהעסק שלך צריך להיות מותג בסגנון של קוקה קולה. אני למשל לא צריך שמיליונים ירצו לקנות ממני ואפילו לא אלפים . מן הסתם זה תלוי בגודל העסק שלך ובהיקף העסקאות.
איך הופכים למותג? התשובה די פשוטה אבל הביצוע מורכב.
***פרסום תוכן שרלוונטי ויוצר חיבור רגשי עם הקהל שלנו במקום שבו הוא יראה את הזה.***
איפה? ישנן היום 3-4 אפליקציות בהם גולשים משתשים היום ב-1 או 2 מהן נמצאים האנשים שאתה מחפש.
כמה תוכן? כמה שיותר. 3-4 פוסטים ביום אם אפשר.
זהו זה מה שיש לי עד כה…
בהצלחה!