זמן קריאה: < 1 דקה
זאת שאלה שאני שומע כל הזמן. איפה הכי כדאי לפרסם: בגוגל או פייסבוק? לצערי אין תשובה אחת. אין אמת אחת. שני הכלים האלה טובים. השאלה היא מה המטרה שלך או ליתר דיוק למי אתה רוצה להגיע. בוידאו הבא אני מנתח את שני אמצעי הפרסום האלה לפי מספר פרמטרים: עלות – כמה עולה לפרסם, איכות הליד – כלומר המוכנות של האדם שמשאיר פרטים בעקבות הפרסום לבצע לרכישה ואורך זמן של קמפיין – כמה זמן אתה יכול לרוץ עם אותה מודעה באוויר. משתנה שמשפיע גם הוא על עלויות וזמן.
חשוב לי לציין שאין באמור בוידאו הזה להוות תחליף ליעוץ פרטני לעסק שלך. המטרה של הוידאו הזה הוא לתת לכם מידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי העסק שלכם.
צפיה מועילה,
אבינועם
[youtube width="560" height="315"]https://www.youtube.com/watch?v=p4o4AO5N3SQ[/youtube]