האמת מאחורי החלום של "כסף מהאינטרנט"

זמן קריאה: 2 דקות

אנחנו מופגזים חדשות לבקרים בכל מיני הבטחות על כסף קל ומהיר מהאינטרנט. אנחנו רוצים להאמין שזה אפשרי אבל מאוד ספקנים (ובצדק). תפסתי את יעקב גוטמן ודמיאן מיכאלי המלווים אנשים ומראים להם איך להתחיל לסחור באמצעות חנויות דיגיטליות באמזון לראיון בו שאלתי אותם איך אם בכלל אפשר להצליח ליצור הכנסה דרך חנות באינטרנט.

https://fblab.wistia.com/medias/n3aipjy56y

[לחץ כאן להרשמה לסדרת וידאו על מסחר באמזון (זה בחינם!)]

"תחשוב על קניון וירטואלי ענק שאליו מגיעים כל יום מאות מיליוני אנשים מכל העולם שמחפשים לקנות מוצרים. זה בדיוק אתר אמזון", אומר יעקב גוטמן, בעל חנות דיגיטלית באמזון ומוביל קורס בסט סלר מאסטרי. "הדרך לעשות כסף היא פשוטה. אתה מאתר עם כלים מוצר שיצליח באמזון ואז קונה מספק ב-1 דולר ואז מוכר אותו ב-15 או 20 דולר. כיום כל אמריקאי רביעי קונה מוצרים באמזון.

צריך להיות איש טכני כדי להצליח בזה?

יש אנשים צעירים שהשתחררו מצבא ולא רוצים להיות שכירים, פנסיורים שמחפשים אפיק הכנסה, יש יזמים, עצמאים אין טיפוס אחד שאפשר לומר 'לו זה מתאים'. לא צריך להיות טכני אבל כן צריך לדעת לעבוד עם מחשב. אם אתה עובד עם ג'ימייל ופייסבוק זה מספיק וצריך לדעת אנגלית ברמה בסיסית.

כמה כסף וזמן צריך להשקיע בזה?

"בתחילת הדרך צריך להשקיע כדי למצוא את המוצר בערך שעתיים שלוש ביום. ההשקעה הראשונית במוצר בדרך כלל בין 2000 ל-3000 דולר לפתיחת החנות. ברגע שיש לך מוצר שכל זה קורה כדי לתחזק את המוצר הראשון לא צריך יותר מחצי שעה ביום. זה גם תלוי במטרות שלך יש אנשים שרוצים הכנסה של כמה אלפי דולרים בחודש כהכנסה נוספת ויש אנשים כמונו שרוצים להגיע להכנסה משמעותית".

אנחנו רואים הרבה מאוד הבטחות באינטרנט לכסף מהיר – כולם באמת מצליחים?

"אני רוצה לנפץ את החלום הוורוד. לא כולם מצליחים. כמו בכל עסק חשוב להתמיד. אחד התלמידים שלנו לא הצליח עם המוצר הראשון והשני אבל עם המוצר השלישי הוא זכה להצלחה מאוד גדולה. אז אתה יכול להרים ידיים או שאתה יכול להתמיד עד שאתה מצליח".

אתם בניתם תוכנית שנועדה לקחת אנשים מאפס למסחר באמזון. איך התוכנית הזו נראית?

אנחנו מגיעים מתחום ההדרכה ולכן שמנו דגש על איזון בין תיאוריה למעשי. המטרה בקורס הוא לתת לאנשים משימות קלות לביצוע בכל שבוע. כך אנשים יכולים להתקדם מהר ובסוף התוכנית להיות עם מוצר באוויר שיתחיל להניב להם הכנסות.

לסדרת וידאו על מסחר באמזון בחינם לחץ כאן>>

הנה כמה מסיפורי ההצלחה מהמחזורים הקודמים:

אסף לירן. מעל 12,000 דולר במכירות תוך 30 יום

https://www.youtube.com/watch?v=D1EwbHoMqeQ

אשר זלזמן מאמן אישי שהגיע להכנסה של 10,000 דולר בחודש מהמוצר באמזון

סלבה זמנסקי הצליח להגיע למחזור מכירות של 3000 דולר ומרוויח באמזון יותר כסף מהעבודה שלו כשכיר

עידית שני: "אמזון זה עסק בצמיחה מדהימה. אם תרצו השמיים הם הגבול".

פבל חזנוב: "מתעוררים בבוקר וכסף נכנס לחשבון".

לסדרת וידאו על מסחר באמזון בחינם לחץ כאן>>

הערה חשובה למי שעוד לא הבין. במידה ותרכוש את הקורס על מסחר באמזון 'בסט סלר מאסטרי' אני אקבל עמלה. המידע המובא פרסומי במטרה לקדם את הקורס . אני לא מאמין בהתעשרות בין לילה או בכסף קל אלא רק בהתמדה עד להצלחה. העדויות פה הן של תלמידים שעברו את התוכנית ואין זו הבטחה שאתם תגיעו לתוצאות דומות כלל.

להצלחה הבלתי מתפשרת שלך,
אבינועם שחר

 

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?