איזה עסקים מצליחים לעשות כסף באינטרנט

זמן קריאה: 4 דקות

18079253 - make money online. concept. earth and internet cable with money. 3d

למה לכל כך הרבה בעלי עסקים קשה לעשות כסף? זה לא כי אין להם רצון טוב או שהם אינם מוכשרים. הרבה פעמים זה קורה בגלל שהם בחרו את שדה הקרב הלא נכון.
זה קורה כי רוב בעלי העסקים מתגלגלים לעסק ולא בוחרים בו.
היום הכסף שתעשה תלוי במידה רבה ביכולת שלך לשווק באינטרנט. וישנם עסקים שפשוט אי אפשר להגיע איתם לתוצאות טובות עם שיווק באינטרנט.
לכן אני ממליץ לאנשים לבחור מראש עסק בתחום שבו יש הרבה כסף והרבה פוטנציאל למכירה באינטרנט
ולא לנסות לכפות על השוק את מה שאתה רוצה. דעתך לא חשובה. אתה לא קובע כלום.

השוק או הלקוחות במילים אחרות הוא זה שמכתיב מה כן או לא ימכר. באיזה שווקים אני ממליץ לפעול?

ישנם 6 קטגוריות עיקריות של עסקים ששולטים בערך ב-99% מהמסחר שנעשה באינטרנט:

  • בריאות וטיפוח (הרזיה, דיאטות, כושר, תוספי תזונה, מזון בריאות, טיפולים אסטטיקה וקוסמטיקה, ניתוחים פלסטיים וכיו"ב)
  • כסף ועסקים (לימודים מקצועיים, עסקים מהבית, הזדמוניות עסקיות, שיווק עסקים, השקעות ומניות וכיו"ב)
  • זוגיות ודייטים (אתרי הכרויות, שיפור הזוגיות, מציאת זוגיות וכיו"ב)
  • התפתחות אישית (לימודים, רוחניות, מיסטיקה, כלים לצמיחה, טוני רובינס וכיו"ב)
  • נדל"ן (משכנתאות, השקעות בנדל"ן, קנייה או מכירה של נכסים וכיו"ב)
  • הימורים ופורנו (אין צורך בהסברים)

כל קטגוריה כזו מכילה בתוכה עוד מאות תתי נישות מאוד רווחיות.

אם העסק שלך לא נמצא באחת מהקטגוריות האלה האם יש לך דרך להתחבר לאחת מהן?

בה נגיד שכבר יש לך עסק שפועל באחד מהתחומים. כדי לצמוח במהירות עסק חייב שיטה ליצירת לידים ושיטה למכור לאותם לידים. שים לב למילה שיטה. לרוב העסקים אין שיטה לשום דבר פרט לדרך שבה הם נותנים שירות. זו הסיבה העיקרית ששחקנים גדולים
רומסים אותם. להם יש שיטה – SYSTEM – להכל. גם אם המוצרים והשירותים שלהם הם לא הכי איכותיים הם יודעים להזיז אותם.

השיטה שאציג כאן היא די פרימיטיבית וכיום אני משתמש במערכות שיווק הרבה יותר מורכבות אבל אם אין לך כלום היום זו הדרך להתחיל לייצר לידים ועל הדרך לבנות שיטת מכירה.
אז מה השיטה.
שני צעדים.
1. עמוד נחיתה שמציע את המוצר או השירות שלך.
2. להניע תנועה לעמוד הזה.

כן זה פשוט אך עדיין כל כך מעט עסקים עושים את זה. הם בדרך כלל משקיעים חודשים שנים ומאות אלפי שקלים בכל מיני דברים כמו "מיתוג" או אפילו אתר האינטרנט שלהם.

כל אלה פחות חשובים. מה שאתה רוצה לעשות בשלב הראשון הוא

א. להשיג לידים.

ב. למכור להם.

ג. לתת להם שירות טוב כדי שיחזרו אליך

מה צריך להיות בדף נחיתה שממיר גולשים?

יש עשרות הדרכות על זה. ואני מסביר מה צריך להיות בדף נחיתה במספר הדרכות שיש לי. בגדול זה הצ'קליסט שלי לדף נחיתה שממיר.

1. כתורת נועזת המדברת על הכאב או החלום
של הלקוח.
2. ללחוץ על נקודות הכאב של הלקוח.
3. רשימה של היתרונות של השירות
4. הסבר על השירות איך הוא יביא את הלקוח מנקודה א' לנקודה ב' הרצויה
5. הוכחות – המלצות, תעודות וכיו"ב
6. הצעה טובה – מוצר בסיכון נמוך (עד 50 ש"ח בדרך כלל) או יעוץ בחינם ללא התחייבות.
7. הנעה לפעולה (התקשר עכשיו! או מלא את הטופס)

תנועה

אם יש לך דף נחיתה זה הזמן להתחיל להשיג תנועה לעמוד הזה. הדרך הכי טובה לעשות את זה היא באמצעות תנועה בתשלום. כן בתשלום. רשתות הפרסום הרלוונטיות עבורך אם יש לך עסק באחת מהקטגוריות שמניתי בחלק 1 הן גוגל ופייסבוק. יחד או לחוד.
משום מה להרבה מאוד בעלי עסקים יש מחסום בכל מה שנוגע להוצאת כסף על פירסום.

עכשיו, מילא אם הם לא היו מוציאים את הכסף וחוסכים אותו. הקטע הוא שהם הרבה פעמים מוציאים אותו על דברים אחרים לעסק כמו בדרך כלל עוד קורסים. או… וזה הכי מצחיק קורסים בתשלום שיראו להם איך להשיג לקוחות בחינם.

לא מזמן דיברה איתי מישהי שהתלוננה שהיא כבר הוציאה 100,000 ש"ח על קורסים ועוד לא השיגה לקוח אחד. שאלתי אותה אם היא הייתה משקיע נתח קטן מתוך זה בפרסום בתשלום האם היו מגיעים אליה לקוחות? נתתי לה הצעה לתוכנית שבה נתחיל לפרסם בצורה מדודה לאורך כמה חודשים. אחרי כמה ימים התקשרתי לשאול מתי יוצאים לדרך. היא אמרה שהיא לא מעוניינת להתחיל כי היא נרשמה עכשיו לתוכנית ליווי שעולה -25,000 ש"ח.

ברור לכולם בסוף התוכנית היא תהיה באותה נקודה בה היא התחילה.

וזו העצה שלי אליכם אם עוד לא התחלתם להשקיע כסף בפרסום. תתחילו עכשיו. זו הדרך הכי מהירה וקלה להשיג לקוחות. נכון אפשר לעשות שיתופי פעולה (שאגב גם עולים כסף כשאתה משלם עמלה עבור כל לקוח שהשגת) אבל בסוף היום אם לא תפרסמו לא תצמחו.

כן, אולי תשיגו לקוחות מפה לאוזן תוכלו להפרנס אבל לא להגדיל את ההכנסה שלכם באופן משמעותי. אתם בשלב כזה או אחר תפגעו בתקרת הזכוכית.

כמה להשקיע ואיפה כדאי לפרסם?

זה נושא שמטריד הרבה בעלי עסקים. אם יש לך דף נחיתה טוב  עכשיו הגיע הזמן להניע אליו
גולשים שישאירו פרטים כדי שנוכל למכור להם.

אם יש לך עסק באחד מהענפים שציינתי בחלק 1 הרשתות הרלוונטיות עבורך לפרסום ממומן הן פייסבוק, גוגל וגם רשתות מאמרים כמו אאוטבריין וטבולה (הפרסום בהן טיפה יותר מורכב ולכן אולי ארחיב על זה בהמשך אבל לא כאן).

בקיצור, כמה להשקיע בפרסום? השיחה הבלתי פוסקת בין בעלי עסקים למשווקים היא על עלות לליד. כלומר כמה אני משקיע
בגוגל או פייסבוק עד שמישהו משאיר פרטים בדף הנחיתה.

זהו נתון חשוב. אבל ישנו נתון חשוב יותר שאותו כל בעל עסק צריך לדעת והוא כמה
עולה לו להשיג לקוח.

מדברים כל כך הרבה על עלות לידים ששוכחים לחשב עלות לקוח.

מהי עלות לקוח? בפשטות אם השגתאוי 10 לידים שכל אחד עלה 50 שקלים ומכרתי מוצר ללקוח 1 אז הלקוח עלה לי 500 ש"ח.

אתה צריך לברר בעסק שלך כמה אתה מוכן להשקיע כדי להשיג לקוח.

עכשיו אם השגת 1000 לידים בזיל הזול נאמר ב-5 שקלים ולא הצלחת למכור לאחד מה הטעם לזה?

או שאתה איש מכירות כושל או שמקור הלידים לא טוב או הפרסום מטעה ומביא פניות לא רלוונטיות.

אז לא עדיף להשקיע יותר בליד ולמכור ליותר אנשים?

כמה אתה צריך להשקיע כדי לרכוש לקוח?

כמה שיותר או ליתר דיוק כמה שיותר ושזו עדיין תהיה עסקה רווחית עבורך. או אם אתה מוכר מוצר ראשוני בהפסד
או ברייקאיוון (breakeven) שהלקוח יהיה רווחי בהמשך.

לדוגמא, נניח שאתה מוכר שירות ב-1000 ש"ח כמה תהיה מוכן לשלם כדי להביא לקוח? 100,200,300 או 500 ש"ח.

והנה משהו שאומר שאולי ישמע לך שנוי במחלוקת אבל יש מאחורי זה הגיון עסקי בריא מאוד.

אתה צריך להיות מוכן להשקיע את המקסימום – כמה שיותר, כדי להשיג לקוח. למה? כי אז יש לך כוח אדיר
בשוק. אתה מסוגל להמשיך לפרסם ולדחוק את המתחרים שלך.

מעבר לכך ככל שתשקיע יותר תגיע ליותר לקוחות, איכותיים יותר. עם יותר כסף.

מה אם אתה מעולם לא השקעת בפרסום או לפחות לא עשית את זה באופן עקבי. כמה צריך להשקיע
במקרה שאתה עוד לא יודע כמה לקוח עולה לך?

מה שאני ממליץ לעשות הוא לקחת סכום של לפחות 50 אלף ש"ח לבחור רשת פרסום אחת ולהתחייב אליה עד שזה עובד.

כן, אני יודע שאנשים הם די נקבות (ויסלחו לי הנשים בקהל אני חושב שהן מבינות את המטאפורה) בכל מה שנוגע לפרסום בתשלום.

זה מעציב ומצחיק אותי לראות בעלי עסקים שמפחדים מפרסום בתשלום. אין להם בעיה להוציא 100 אלף שקל על מכונית. אבל השקעה בעסק שלהם כדי שיהפוך לעסק רווחי ומניב… עד כאן חבוב…

להתראות בקרוב,

אבינועם שחר

 

רוצה לדעת איך נוכל לעבוד אחד על אחד כדי להכפיל ואפילו לשלש את העסק שלך בשנה הקרוב?

[לחץ כאן לפרטים נוספים]

 

 

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?