האם המפלצת הזו מונעת גם את ההצלחה שלך?

זמן קריאה: 2 דקות

tVTIWMTf7xOCuqanN1X82DOa9aqיש לי מפלצת. קטנה או למען האמת גדולה. היא כל הזמן משתנה אבל מה שבטוח שהיא כל הזמן שם, איתי כשאני קם בבוקר והולך לישון. אפשר לקורא לה נוח או נוחי. אבל היא בכלל לא חמודה כי היא מונעת את ההצלחה שלי ושל הרבה אנשים.

קוראים לזה אזור הנוחות. שמעתי פעם משהו אומר שאזור הנוחות הוא אזור הכישלון. כולם יודעים שבשביל להצמיח עסק או לצמוח ברמה האישית חייבים לעשות שינויים, בעיקר התנהגותיים. כאן רוב האנשים נופלים. זו הסיבה העיקרית לכך שכל כך מעט אנשים מצליחים כלכלית. הם ילחמו רק כדי להישאר באזור הנוחות שלהם למרות שזה ישאיר אותם מרוששים.

אולי כבר שמעת את הסיפור הזה אבל הוא חשוב מאוד אז אני מביא לך אותו כאן שוב. לפני כמה חודשים הצטרף לאחת מתוכניות הליווי שלי בעל עסק מירושלים. הוא היה במצב כלכלי מאוד קשה. ובכל זאת הוא הראה נכונות והתחלנו לעבוד יחד.

הוא היה קצר מאוד בכסף אז ניסחנו יחד מודעה והוא יצא הלך ברגל ותלה אותה ברחוב ובכניסות לבניינים. וראו זה פלא אחרי שהוא חיטט את רגליו ברחבי ירושלים ותלה את המודעות האלה. הטלפון התחיל לצלצל… ברמה של 10-20 שיחות ביום. ממודעות ברחוב!

הוא התקשר אלי כמה פעמים והתלונן שהוא לא מרוצה. לא כל כך הבנתי ממה כי הרי זה לא מה שרצינו. בהתחלה הוא סיפר שהוא לא יודע מה לומר למתקשרים. אז פתרנו את זה. אחרי זה הוא האלה עוד כמה תירוצים שזה לא נוח לו שמתקשרים ושהוא לא תמיד יכול לענות לטלפון…

בסופו של דבר הוא הודיע לי שהוא מפסיק עם הפרסום הזה ומספיק עם התוכנית שלי. כי זה לא היה נוח לו… הוא אמר שהוא רוצה לקוחות אבל ברגע שהיו ניצנים שהם מגיעים הוא ברח חזרה למחילה שלו.

אני מקווה שאתה רואה את הסיפור הזה כתמרור אזהרה זועק, אדום ובולט. הרבה פעמים אנשים אומרים שהם רוצים להצליח… אומרים שהם רוצים לקוחות אבל לא באמת מתכוונים לכך. לא נוח להם לצאת מאזור הנוחות. כדי לצמוח, להגדיל את העסק אתה צריך להיות מוכן להרבה מאוד מתח, הרבה מאוד התעסקות עם לקוחות – כשאתה מצליח אתה הרבה יותר עסוק… רוצה שקט? תמשיך להיות מרושש, אז אנשים יתנו לך הרבה שקט.

חומר למחשבה,

אבינועם

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?