אל תיתן למלחמה בעזה להמשיך לפגוע את העסק שלך!

זמן קריאה: 2 דקות

אי אפשר בלי כמה מילים על ה"מצב". המבצע בעזה הסתיים – הוכרזה הפסקת אש ונראה שהפעם היא תישמר (אף אחד לא יודע לכמה זמן). אין ספק שהמלחמה הזו השפיעה ועוד משפיעה על מצב העסקים. אני שומע הרבה תלונות מבעלי העסקים על ירידה בפעילות בחודש האחרון: פחות פונים, פחות מתעניינים. אני חושב שהסיפור הבא – ששמעתי מלקוח שלי – בעל חנות לתיקון ניידים בעיר בצפון הארץ, ממחיש יותר מהכל למה עסקים "לא מוכרים". הסיפור הוא מלפני המלחמה אבל הוא נכון יותר מתמיד דווקא עכשיו אחרי שהלחימה הסתיימה.

כל יום הלקוח שלי נפגש לאכול צהריים עם רופא שיניים המחזיק מרפאה במרכז המסחרי שבו נמצאת החנות שלו. התפתח ביניהם קשר חברי והם מדברים על המשפחה והעסקים. יום אחד בעל החנות שאל את רופא השיניים "איך הולך בעסק?", הרופא ענה לו "לא כל כך טוב… אתה יודע… קצת חלש." אז בעל החנות שאל אותו "בסדר, מתי אתה מתכוון לעשות משהו כדי לשנות את המצב הזה?", הרופא ענה לו "אני לא יודע. אני עוד לא סיימתי."

כלומר, הוא עוד לא סיים לעשות כלום!

זה המצב שמגדיר את רוב בעלי העסקים. הם לא עושים כלום בכל מה שנוגע לשיווק של העסק שלהם ודווקא בגלל המבצע בעזה הלקוחות לא הגיעו. רוב הסיכויים שהם לא עשו כלום כדי להביא לקוחות עוד לפני המלחמה אבל עכשיו לפחות יש תירוץ טוב. אבל בו נניח שאתה מהעסקים שדווקא כן עושים וכן נפגעו כתוצאה מהמשבר. האם עכשיו עם הפסקת האש יחזרו למסלולם במהירות? אם הפסקת את כל הפעילות השיווקית שלך, הפסקת את הקמפיינים, הפסקת למכור באופן יזום סביר להניח שלהתניע מחדש יקח זמן.

אם אתה שכיר אתה יכול להמשיך בשלך ולאט לאט לחזור לשיגרה, להתאושש מהדיכאון בכיף כיף שלך (בייחוד אם אתה עובד בגוף ציבורי), אתה תקבל את המשכורת שלך ב-10 לחודש ויהי מה. אבל אם אתה בעל עסק לא יעזור כמה שתתלונן, אף אחד לא יציל אותך או יפצה אותך על ההפסדים שנגרמו לך בחודש האחרון. בעסקים אין קורבנות יש רק מתנדבים. יש לי לקוחות שדיווחו לי שהחודש האחרון היה מהחודשים הכי טובים שלהם אי פעם. זה לא ממש מפתיע כי כשהם המשיכו לשווק ולפרסם המתחרים שלהם ירדו למחתרת (כל מי שלמד קצת את ההיסטוריה של הכלכלה יודע בכל משבר טמונה גם הזדמנות). אני מאמין שזה עניין של בחירה. אתה יכול לבחור להיות מבואס או שאתה יכול לבחור להיות מלא מוטיבציה. כמו שאתה יכול לבחור אם להיות עני או לבחור להיות עשיר. במה אתה בוחר?

אם אתה מעוניין לקבל ממני עזרה אמיתית לעסק שלך… שאני אדאג להביא את הלקוחות ישירות אליך במהירות (ובעסקים מהירות היא שם המשחק) הקישור כאן למטה לעמוד המסביר מה הם המסלולים השונים שאני מציע. כן, עכשיו זה רלוונטי יותר מתמיד. אם הפסקת את השיווק בגלל המלחמה בעזה עכשיו הזמן לחדש אותו במהירות שיא. הכסף והזמן לא מחכים לאף אחד.

[לחץ על הקישור כאן כדי לקורא על המסלולים השונים לשיווק העסק שלך]

בכבוד רב והערכה,

signjer

אבינועם שחר – המכון לשיווק

נ.ב. אל תתפתה לסגור את החלון הזה. אתה חייב לקדם את העסק במהירות שיא. אוטוטו החגים מגיעים ואתה לא רוצה עוד ברייקס בגלגלים של העסק שלך. קח לעצמך 5 דקות וקרא את המכתב המצורף לקישור כאן למטה.

נ.נ.ב תוכל למצוא באותו מכתב הזו גם המלצות של לקוחות שלי. אני מקווה שאני לא דרמתי מדי כשאני אומר את זה… אבל המכתב הזה עשוי להיות הצעד הראשון לשינוי ופתיחת דף חדש בחייך העסקיים.

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?