זמן קריאה: < 1 דקה
כל מי שאי פעם פרסם בפייסבוק נתקל בתופעה הזו…
הקמפיין מתחיל בדרך כלל טוב. זרימה של לידים בעלות משתלמת אבל אז עוברים כמה שבועות וזרם הלידים הופך לטיפטוף יקר של לידים – פניות מאנשים שעדיין לא מוכנים לבצע רכישה.
אז איך אפשר לטפל בתופעה הזו ולהמשיך לרתום את הכלי השיווקי האדיר הזה שנקרא פייסבוק?
בוידאו הזה אני מסביר מהי 'מזקקת הלידים של פייסבוק' ואיך תוכל להשתמש בה כדי להשיג זרם של לידים איכותים ומשתלמים לעסק שלך.