איך להוריד את עלות הלידים בפייסבוק

זמן קריאה: < 1 דקה

כל מי שאי פעם פרסם בפייסבוק נתקל בתופעה הזו…

הקמפיין מתחיל בדרך כלל טוב. זרימה של לידים בעלות משתלמת אבל אז עוברים כמה שבועות וזרם הלידים הופך לטיפטוף יקר של לידים – פניות מאנשים שעדיין לא מוכנים לבצע רכישה.

אז איך אפשר לטפל בתופעה הזו ולהמשיך לרתום את הכלי השיווקי האדיר הזה שנקרא פייסבוק?

בוידאו הזה אני מסביר מהי 'מזקקת הלידים של פייסבוק' ואיך תוכל להשתמש בה כדי להשיג זרם של לידים איכותים ומשתלמים לעסק שלך.

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?