אדיר מילר בין הגמד של האח הגדול לשמנה עם השיער הסגול

זמן קריאה: < 1 דקה

לפעמים לא ברור מה מניע עסקים פשוט לזרוק את כל הכסף על פרסום חסר תועלת. הנה דוגמא יפה שעלתה לאוויר ממש לאחרונה. בית ההשקעות מיטב שכר פרזנטור חדש , אדיר מילר. על פי הדיווחים בדה מרקר בית ההשקעות יוציא 1.5 מיליון שקל על הקמפיין מתוכם 800 אלף ש"ח לכיסו של מילר.

מילר קומיקאי מחונן ומוכר. מגיעה לו כל אגורה על הקמפיין. מה שלא מובן הוא הקמפיין ואיך הוא אמור לסייע למיטב? איך הוא בדיוק ימשוך אנשים לפנות לבית ההשקעות?

בפרסומת מוצג זוג שנפגש עם מילר בתפקיד המתווך. מילר מעדיף להראות לזוג את פעמון הדלת ולא את הדירה. ראשית, זה יותר מתאים לפרסומת למוצר או שירות בתחום הנדל"ן. שנית, האם יש כאן אלגוריה מורכבת לאיך שבתי השקעות (המתחרים של מיטב) עובדים? אם כן אז מיטב מעריכים את הצופים קצת יותר מדי. ואת היכולת שלהם לקלות ניואנסים בין הגמד של האח הגדול , לשמנה עם השיער הסגול.

אה, כן. הפרסומאים בטח יגידו לנו שזה נועד לבנות את השם והמותג. והנה אפילו אני בלוגר מושתן שכמותי כותב עליהם ובונה להם את המותג, ו"מייצר שיחה". אז עכשיו כולם יודעים שיש בית השקעות מיטב. SO F****ING WHAT.

מיטב עושים טעות שהרבה עסקים עושים בפרסום. זה שמשלמים למילר וקונים זמן אוויר בערוץ 2 זה יפה אבל הם לא עונים על השאלה, אחרי שראיתי את הפרסומת למה לי להתקשר אליהם עכשיו?

להתראות בברכת שיווק בלי חרטה,

אבינועם שחר

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?