הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון.
טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם נמצא במיתון המכירות של רכבי יוקרה עולים.
למה? כי יש אנשים שמוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף כי הם אוהבים מכוניות. לא משנה מה אתם מוכרים גם בתחום שלכם יש אנשים שמוכנים להשקיע יותר כסף בשביל לקבל מוצר יותר איכותי.
טיפ 2# – להיות מישהו עבור הלקוחות שלכם. אתם צריכים להיות יותר ממה שאתם מוכרים. אתן לכם דוגמה אישית אני ניסיתי לקנות סורגים לבית שלי לפני הקורונה, בזמן הקורונה, אחרי הקורונה ולא הצלחתי לעשות את זה. כל פעם המוכר התקיל אותי בכל מיני שאלות לא רלוונטיות. אם הוא רק היה מברר הוא היה מבין שאני לא רוצה לקנות סורגים אלא רוצה לקנות "תוריד את אשתי ממני".
אגב, אחרי ששלחתי הודעה על זה לרשימת התפוצה שלי הוא שלח לי את ההודעה הזו.
הרעיון הוא לייצר חיבור רגשי עם הלקוחות שלכם.
טיפ 3# – לסגור את כל הפינות. צברתם הרבה מאוד נכסים לאורך השנים. זה הזמן לנצל אותם. אתן לכם דוגמה אישית שלי רק עכשיו בגלל המשבר נתתי לאיש מכירות את הרשימה של כל לקוחות העבר שלי. הוא פשוט עושה להם טלפונים וארגן לי איתם שיחה וזה הוליד עסקאות של מעל 150,000 שקלים. עכשיו זה נשמע בסיסי ונשמע קל אבל מישום מה עסקים לא עושים את זה. הם מחפשים את הקמפיין החדש אתה הלידים החדשים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה חשוב איפה הנכסים בעסק שלכם היוםולראות איפה אתם יכולים להפיק יותר כסף מבלי להשקיע הרבה מאוד משאבים.