שיווק אתר אינטרנט

אין ספק שהאינטרנט היא מדיה מעולה לשיווק עסקים קטנים. זוהי מדיה מהירה, גמישה, מפולחת ועלויות הפרסום הן יחסית נמוכות. הכלי הבסיסי לשיווק כל עסק באינטרנט הוא קודם כל אתר אינטרנט.

לצערי הרבה חברות לבניית אתרים משווקות את האתרים שלהם כפתרון האולטימטיבי והמלא לשיווק עסקים באינטרנט. ואנחנו תמיד אוהבים פתרונות קסם ולכן אנחנו קונים. לא מספיק להקים אתר אינטרנט גם צריך לשווק אותו.

עם שיווק נכון כל אתר אינטרנט יכול להכניס את הלקוחות שלך לתהליך מכירה השלך. הנה כמה דרכים בסיסיות להביא גולשים לאתר שלך:

קניית תנועה – באמצעות פרסום בגוגל ADWORDS אתה למעשה קונה תנועה של גולשים שחיפשו מונח כזה או אחר במנוע החיפוש. זוהי תנועה איכותית בדרך כלל כי מדובר באנשים שחיפשו מונח הקרוב לתחום העיסוק שלך.

קידום אתרים – המנוח באנגלית הרבה יותר ברור SEO search engine optomizition כלומר אופטימיזציה למנועי חיפוש. גוגל מדרג אתרים על בסיס שני עקרונות עיקריים: תוכן וקישורים חיצוניים. האופטימיציה למנועי חיפוש זהו למעשה תהליך בוא באמצעות תוכן שאתה מפרסם באתר: מאמרים, סרטוני ווידאו וכיו"ב וקישורים מאתרים חיצוניים אתה מקדם את האתר שלך מעלה מעלה בתוצאות החיפוש של גוגל.

רשימת דיוור – עוד דרך פשוטה להביא אנשים לאתר שלך. צור רשימת דיוור של לקוחות שכבר קנו ממך. שלח להם לינק למאמר או סרטון חדש שיצרת באתר על בסיס קבוע.

כתוב בלוג – מקור המונח בלוג הוא weblog כלומר יומן. אחת הדרכים המהירות ביותר לעדכן תוכן באינטרנט היא באמצעות פלטפורמה של בלוג. ניתן להתקין לגמרי בחינם מערכת של וורדפרס שתשמש אותך גם לבלוג וגם לאתר. עם וורדפרס ניתן בקלות יתרה להוסיף תכנים: טסקט, וודיאו, קול כל מדיה שנוחה לך.

לסיכום, כמו כל חנות הזקוק לתנועה של קונים אתר האינטרנט שלך זקוק לתנועה של גולשים. בפוסט הזה מניתי את השיטות הבסיסיות ביותר להביא גולשים לאתר שלך. ברור שיש עוד אלפי דרכי ם להביא תנועה לאתר, אך אם יש לך אתר התחל במה שהכי קל לך.

יאללה תסתער,

אבינועם שחר

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?