קונה הוא קונה הוא קונה

במחקר שנעשה בארצות הברית על מכבסות ניקוי יבש בארצות הברית הגיעו למסקנה שאם לקוח קנה במקום 4 פעמים הוא ימשיך לחזור אליו כל חייו. כמו במכונית שלוטייס אוטומטי. המחקר פורסם ב-1994 והרבה משווקים חכמים החליטו לעבוד על פי המסקנות של אותו מחקר. במכבסות חדשות שהם פתחו הם נתנו ללקוחות חדשים מחירי רצפה ל-4 הכביסות הרשונות וגם יצאו בקמפיינים פרסומיים אגרסיביים בסביבה המקומית.

אפשר להכיל את המסקנות האלה על כל עסק. אם לקוח קנה אצלך 4 פעמים סביר להניח שהוא ימשיך לקנות אצלך כל החיים. המסקנה היא שמיד אחרי שמוכרים בפעם הראשונה צריך לחשוב על המכירה הבאה וזאת שאחריה. כמו בכתיבה שיווקית שכל פעם אתה מוכר את המשפט הבא גם כאן במכירה הראשונה צריכה להיות הסיפתח לשניה.

מכירות נעימות,

אבינועם שחר

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?