עסקה נוחה לך וללקוח

לא מעט אנשים שואלים אותי מה לעשות במשא ומתן. בדרך כלל אלה שאלות הנוגעות למחיר.

"זה לקוח שאני ממש רוצה… הוא יעבוד איתי רק עם אני אוריד את המחיר."

עכשיו עולות כאן כמה שאלות.

האם זה ישתלם לך כלכלית אם תוריד את המחיר? אני מזכיר לך שמטרה בעסק היא להרוויח כסף ולא הפסיד אותו.

האם תרגיש טוב עם עצמך אחרי שתוריד את המחיר? אם תרגיש רע אחרי הורדת המחיר זה לא שווה את זה. מה שיפגע בהרגשה שלך יפגע בסופו של דבר גם בשירות שתיתן ללקוח ועל כן זה לא שווה את זה.

איך גורמים לכך שתהיה עסקה נוחה לך וללקוח.

אל תיכנס למשא ומתן אם אתה לא מוכן לקום מהשולחן. כלומר, אם תראה נואש או תראה סימני פחד הלקוח הפוטנציאלי ירגיש את זה. זה משהו שאנחנו מריחים. מן איסטיקסט בסיסי כזה. אני תמיד הולך למשא ומתן כשאני מוכן לקום מהשולחן. זה קל לומר עכשיו כשאתה במצב כלכלי טוב מצב של שפע אבל אני קיבלתי החלטה לנהוג כך גם כשהייתי בחובות חונקים ומצב כלכלי קשה.

אמרתי לעצמי "אין לי מה להפסיד עכשיו, גם ככה המצב שלי פקקט." אז כשדיברתי עם לקוחות היו לי קווים אדומים שהגדרו מראש גם מבחינת שירות וגם מבחינת מחיר.

בפעם הבאה שאתה מדבר עם לקוח והוא מבקש הנחה איתה אתה לא מוכן לחיות.  יש מילת קסם בעלת שתי אותויות "לא". השתמש בה. אם הלקוח באמת רוצה אותך תראה איך באופן מופלא פתאום יש לו את הכסף. ואם הוא לא קונה בגלל שזה באמת יקר לו… מעולה! עדיף תמיד לא למכור ביוקר.

שלשלום העברתי את הוובינר '5 הסודות לשיווק באינטרנט שבאמת מביא כסף'

אפשר עדיין לצפות בו בלחיצה כאן.

במהלך ההדרכה פתחתי את ההרשמה לכנס מיוחד שאני מעביר ב-2.9.13
בבית ציוני אמריקה תל אביב תל אביב 'איך להשיג מבול של לקוחות תוך 60 יום או פחות'

אם נמאס לך מהמרדף המתסכל אחרי לקוחות חדשים
ואתה רוצה לגלות דרך יעילה למשוך אותם אליך, אתה תרצה להיות איתי ועם
עוד 111 היזמים בחדר.

את כל הפרטים אפשר לראות בקליק כאן.

במפגש הזה אראה לך …

–> איך להקים מערך שיווק אינטרנטי בעל 4 מרכיבים שיביא לך כסף לחשבון הבנק תוך 8 שבועות

–> 3 עקרונות פשוטים באמצעותם תוכל למשוך
אליך לקוחות על בסיס קבוע, צפוי ואמין.

–> ביטוי אחד שיתפוס את תשומת הלב של לקוחות
הפוטנציאליים שלך ויגרום להם לעזוב הכל ולהתקשר אליך עכשיו!

–> איך למשוך את הלקוח האידיאלי עבורך. הלקוח שיביא לך
הכי הרבה ערך, ישלם כל מחיר שתדרוש ושיהיה כיף לעשות איתו עסקים.

–> סוג הפרסום היחיד בו אתה צריך להשתמש ולא משנה באיזה תחום העסק שלך.

–> מרכיב אחד שתוכל לשלב בשיווק שלך שיביא לך לפחות פי 300% יותר פניות מלקוחות חמים.

–> דוגמאות לפרסום שהביא לעסקים מבול של פניות.

ועוד הרבה יותר…

דמי ההשתתפות שלך הם 147 ש"ח
אך ניתן להירשם עכשיו ולשלם רק חצי ממחיר הכרטיס 73.5 ש"ח
ולקבל גם בונוס מיוחד בשווי 197 ש"ח למהירי החלטה….

'כספת האי מיילים' – 24 מיילים מנוסים שלי ושל לקוחותיי שכבר
מביאים כסף כל מה שאתה צריך לעשות הוא להעתיק להתאים ולהדביק

ואתה מקבל אותו מיד עם ההרשמה בעמוד כאן

שבת שלום,

אבינועם שחר

נ.ב. נכון אפשר להמשיך לשבת בבית ולהתחבר לעוד וובינר… זה בסדר
אבל אם אתה באמת רוצה לפתוח דף חדש בשנה החדשה דרושה פעולה אמיתית!
אי אפשר להשוות ישיבה בבית מול המחשב לאנרגיות שיש בחדר המלא
באנשים שאפתנים בדיוק כמוך. מנסיון זה כיף, זה ממלא בהשראה וזה מחשמל!

נ.נ.ב אני מזכיר לך שהמחיר והבונוס על הרשמה מוקדמת נעלמים היום
חצות. לכן עדיף לא לשבת על הגדר ולנוע עכשיו.

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?