הטעות של הרבה עסקים קטנים היא שהם חושבים שהישוע תבוא מפרסום בעוד מדיה. למה הכוונה? אם הם מפרסמים בדפי זהב אז הוספת פרסום בגוגל או בפייסבוק תפתור את הבעיה ותביא עוד לקוחות ועוד עסקאות. זו בדרך כלל טעות מרה.
מדוע?
כי רוב העסקים הקטנים בכלל לא חושבים על המסר שהם מעבירים לקונים פוטנציליים. הם מפרסמים סלוגנים נבובים במקרה טוב כמו "המחירים הכי טוב" או רשימת מכולת של השירותים שלהם , מן כרטיס ביקור מוגדל, במקרה הרע.
כל מדיה היא טובה לפרסום. אפשר להביא לקוחות מדפי זהב מגוגל וגם מפייסבוק השאלה מה אתה אומר להם. איך תוכל לגעת בלקוחות שלך. מה יזיז את הת-ת שלהם ויביא אותם אליך?
בכבוד רב,
אבינועם שחר