עוד פרסום לא יציל אותך

הטעות של הרבה עסקים קטנים היא שהם חושבים שהישוע תבוא מפרסום בעוד מדיה. למה הכוונה? אם הם מפרסמים בדפי זהב אז הוספת פרסום בגוגל או בפייסבוק תפתור את הבעיה ותביא עוד לקוחות ועוד עסקאות. זו בדרך כלל טעות מרה.

מדוע?

כי רוב העסקים הקטנים בכלל לא חושבים על המסר שהם מעבירים לקונים פוטנציליים. הם מפרסמים סלוגנים נבובים במקרה טוב כמו "המחירים הכי טוב" או רשימת מכולת של השירותים שלהם , מן כרטיס ביקור מוגדל, במקרה הרע.

כל מדיה היא טובה לפרסום. אפשר להביא לקוחות מדפי זהב מגוגל וגם מפייסבוק השאלה מה אתה אומר להם. איך תוכל לגעת בלקוחות שלך. מה יזיז את הת-ת שלהם ויביא אותם אליך?

בכבוד רב,

אבינועם שחר

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?