נסיון לא כישלון

האם שמעת את עצמך אי פעם אומר "ניסית ופרסם שם וזה לא עבד". ברוב המקרים המקרים פרסום בודד לא יעשה את העבודה, לעיתים גם הרבה פרסומים לא יעשו את העבודה.

בשיווק אסור לראות מהלכים כאלה ככישלונות. לאף אחד , לאף אחד אין נוסחא מדוייקת לשיווק. צריך כל הזמן לנסות שיטות שיווק חדשות. לראות מה עובד ומה לא. לא להתייאש גם כשמהלך מסויים לא מביא את התוצאות להם ציפתה אלא לשנות להתאים או לנסות משהו חדש לגמרי.

שיווק נעים,

אבינועם שחר

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?