מה לעשות כשלקוח אומר שזה "יקר"

לאחרונה אני מאזין לתכנים של גראנט קרדון גורו ותיק בתחום המכירות. חלק מהתכנים ששמעתי ממש פתחו לי את העיניים בכל מה שנועד למחיר, תמחור וטיפול בלקוחות שאומרים שיקר לי. בפרק הזה אני מדבר על שתי פעולות פשוטות שאפשר לעשות כדי למכור במחירים גבוהים.
[podbean resource="episode=i54jx-7aa721" type="audio-rectangle" height="100" skin="1" btn-skin="107" share="1" fonts="Helvetica" auto="0" download="0" rtl="0"]

גלה למה 99% מהעסקים הם בלתי נראים

ומה הם 5 הכלים שתוכל להפעיל כדי לגרום ללקוחות לבחור בך ולא במתחרים

קבל את הספר בחינם! שלם רק על המשלוח

גלילה לראש העמוד