מה לעשות כשלקוח אומר שזה "יקר"

לאחרונה אני מאזין לתכנים של גראנט קרדון גורו ותיק בתחום המכירות. חלק מהתכנים ששמעתי ממש פתחו לי את העיניים בכל מה שנועד למחיר, תמחור וטיפול בלקוחות שאומרים שיקר לי. בפרק הזה אני מדבר על שתי פעולות פשוטות שאפשר לעשות כדי למכור במחירים גבוהים.
[podbean resource="episode=i54jx-7aa721" type="audio-rectangle" height="100" skin="1" btn-skin="107" share="1" fonts="Helvetica" auto="0" download="0" rtl="0"]

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?