לאחרונה עשיתי עבודת קופירייטינג עבור חברת רז קל המקדמת טבליות להרזיה.
במסגרת העבודה ניסחתי עמוד נחיתה וגם "דוח מיוחד: למה דיאטות נכשלות ואיך באמת תרזי".
אפשר לראות אותו בכתובת הזו
www.dietright.co.il
מה שאני תמיד עושה עבור הלקוחות שלי זה לקחת את הסיפור האישי של בעל העסק, במקרה של רז קל לקחתי את הסיפור של מנהלת העסק והמאבק האישי שלה במשקל במטרה לייצר הזדהות עם הלקוחות.
מה הסיפור שלך ואיפה אתה מתחבר ללקוחות שלך?
הקופירייטר האגדי גארי הלבארט תמיד אמר שכדי למכור אנחנו צריכים 3 אסים (הכוונה לאות S באנגלית)
Star
Story
Solution
משום מה הרבה בעלי עסקים בוחרים להציג מן סיפור אבש ומשעמם. כנסו לכל אתר אינטרנט של חברה ממוצעת ותראו משהו בנוסח "החברה הוקמה ב-2006 והיא המובילה בתחומה…" זה לא מעניין את הלקוח. מה שכן יעניין את הלקוח זה הסיפור האישי של מי שהקים את החברה ולמה הוא עשה את זה.
האם יש משהו בסיפור האישי שלך שגרם לך להקים את החברה, למצוא את הפתרונות שאתה מציע היום? אם כן אז זה יעניין את הלקוח שלך.
כולנו למדנו מגיל אפס לאהוב סיפורים. אנחנו צרכנים מושבעים של סיפורים בטלוויזיה, בקולנוע ובספרות.
איזה סיפור אישי יסקרן את הלקוחות שלך? מה תוכל לספר להם כדי לזכות באמון שלהם?
סופש מעולה,
אבינועם שחר