חלק 1 – כיצד לבחור שוק "שמן" בכסף

הפוסט הזה הוא חלק מסדרת פוסטים על איך להצמיח עסק מהר. הנה החלקים השונים

  •        חלק 1 – כיצד לבחור שוק "שמן" מכסף (מפורסם כאן למטה)
  •        חלק 2 – מה הצעד המהיר ביותר כדי להשיג מכירות באינטרנט
  •        חלק 3 – איפה כדאי לפרסם וכמה להשקיע בזה
  •        חלק 4 – המפתחות לצמיחה מהירה.

למה לכל כך הרבה בעלי עסקים קשה לעשות כסף? זה לא כי אין להם רצון טוב או שהם אינם מוכשרים. הרבה פעמים זה קורה בגלל שהם בחרו את שדה הקרב הלא נכון.

זה קורה כי רוב בעלי העסקים מתגלגלים לעסק ולא בוחרים בו. 

היום הכסף שתעשה תלוי במידה רבה ביכולת שלך לשווק באינטרנט. וישנם עסקים שפשוט אי אפשר להגיע איתם לתוצאות טובות עם שיווק באינטרנט.

 לכן אני ממליץ לאנשים לבחור מראש עסק בתחום שבו יש הרבה כסף והרבה פוטנציאל למכירה באינטרנט

 ולא לנסות לכפות על השוק את מה שאתה רוצה. 

דעתך לא חשובה. אתה לא קובע כלום.

השוק או הלקוחות במילים אחרות הוא זה שמכתיב מה כן או לא ימכר.  באיזה שווקים אני ממליץ לפעול?

ישנם 6 קטגוריות עיקריות של עסקים ששולטים בערך ב-99% מהמסחר שנעשה באינטרנט:

 * בריאות וטיפוח (הרזיה, דיאטות, כושר, תוספי תזונה, מזון בריאות, טיפולים אסטטיקה וקוסמטיקה, ניתוחים פלסטיים וכיו"ב)

 * כסף ועסקים (עסקים מהבית, הזדמוניות עסקיות, שיווק עסקים, השקעות בנדל"ן ומניות וכיו"ב) 

 * זוגיות ודייטים (אתרי הכרויות, שיפור הזוגיות, מציאת זוגיות וכיו"ב)

 * התפתחות אישית (רוחניות, מיסטיקה, כלים לצמיחה, טוני רובינס וכיו"ב

 * נדל"ן (משכנתאות, השקעות בנדל"ן, קנייה או מכירה של נכסים וכיו"ב)

 * הימורים (כדורגל, מרוצי סוסים, פוקר וכיו"ב)

 

חשוב לציין שכל קטגוריה כזו מכילה בתוכה עוד מאות תתי נישות מאוד רווחיות. עכשיו, אם העסק שלך לא נמצא באחת 

מהקטגוריות האלה, האם יש לך דרך להתחבר לאחת מהן?

בקרוב ! – [לחץ כאן לחלק 2 – מה הצעד המהיר ביותר כדי להשיג מכירות באינטרנט]

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?