בחודשים האחרונים נהיה יותר קשר ויותר יקר להשיג ליד איכותי באמצעות באמצעות הפרסום בממומן בפייסבוק. עכשיו זה ממש לא אומר שהפרסום בפייסבוק לא עובד. הוא פשוט עובד טוב יותר אחרת. כדי שהוא יעבוד במקום ללכת ישירות לקמפיין לידים צריך בדרך כלל קמפיין מקדים המקדם קטעי וידאו.
כשאני מקדם קמפיין ישיר ללידים שנקרא 'המרות' בפייסבוק אני למעשה פונה לקהל שמוכן לבצע רכישה עכשיו. בדרך כלל אם אני מפרסם שירות או מוצר קבוע הקהל הזה ימצא את עצמו די מהר. התוצאה היא עליה במחירי הלידים וגם לידים לא בשבלים.
באמצעות קמפיין מקדים של צפיות בוידאו אני יכול ל'חמם' את הגולשים וכך לצור קהל חם. באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק אני יודע מי צפה בוידאו שלי וכך להחליט להציג את המודעות רק לקהל הזה. היתרון של השיטה הזו היא שבעליות מאוד נמוכות ברמה של 10 או 15 אג' לצפיה אני יכול לבנות קהל שיכיר את המותג שלי וגם יהיה לקוח בשל יותר כשאני אציג לו את המודעה ללידים.
בהצלחה,
אבינועם
מי שרוצה שאת העזרה שלי ושל הצוות שלי מוזמן לקרוא את המכתב הזה.