[וידאו] איפה הכי כדאי לפרסם: פייסבוק או גוגל

זאת שאלה שאני שומע כל הזמן. איפה הכי כדאי לפרסם: בגוגל או פייסבוק? לצערי אין תשובה אחת. אין אמת אחת. שני הכלים האלה טובים. השאלה היא מה המטרה שלך או ליתר דיוק למי אתה רוצה להגיע. בוידאו הבא אני מנתח את שני אמצעי הפרסום האלה לפי מספר פרמטרים: עלות – כמה עולה לפרסם, איכות הליד – כלומר המוכנות של האדם שמשאיר פרטים בעקבות הפרסום לבצע לרכישה ואורך זמן של קמפיין – כמה זמן אתה יכול לרוץ עם אותה מודעה באוויר. משתנה שמשפיע גם הוא על עלויות וזמן.

חשוב לי לציין שאין באמור בוידאו הזה להוות תחליף ליעוץ פרטני לעסק שלך. המטרה של הוידאו הזה הוא לתת לכם מידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי העסק שלכם.

צפיה מועילה,

אבינועם

[youtube width="560" height="315"]https://www.youtube.com/watch?v=p4o4AO5N3SQ[/youtube]

moredpromobanner

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?