הסוד של אסיר מצפון קרוליינה שיעשה לך מיליונים

זמן קריאה: 5 דקות

maddofcarבשורות הבאות טמון סוד מאוד חשוב שנוגע לטבע האנושי ולעשיית כספים. סוד שעשוי אם תשמש בה נכון לעשות אותך בן אדם מאוד עשיר. אם ממש תרצה תוכל אפילו לקנות את "בית החלומות בהוד השרון" עליו דיברתי קודם (רק לחשוב הזה מכניס אותי לדיכאון עמוק. כן בטח בתי הספר מעולים בלה בלה בלה… אבל הוד השרון?! אני מחכה שהטילים יתחילו ליפול על כפר סבא השכנה, בטח אז המחירים ירדו.)

סליחה! מיקוד אבינועם , מיקוד!

זהו הסוד בו השתמש אסיר אחד שיושב בכלא בחור תחת, אופס, עיירה בשם בטלר צפון קרוליינה שבארצות הברית הגדולה. אך בניגוד אליו אתה יכול להשתמש בסוד הזה להתעשר באופן חוקי ולגיטימי.

קוראים לאסיר, היהודי, אגב, ברני מיידוף והוא יצר לעצמו עושר בשווי מיליארדי מיליאדי דולרים מהשקעות..

מצחיק שבסופו של דבר כל ההחזרים על ההשקעות התגלו כשקר אחד גדול. 64 מיליארד דולר פשוט התנדפו לאוויר כשהמשבר הפיננסי של שנת 2008 פגע בכלכלה האמריקאית (כן, גם את ברני דפקו מחירי הנדל"ן ש"לא יכולים לרדת").

מיידוף לעולם יזכר כאחד מנוכלים הגדולים של זמננו. התדמית של רדיפת בצע, הונאה ורועה כל כך דבקה בשם של מיידוף שבנו מארק שם קץ לחייו.

איכשהו מיידוף הצליח לשכנע משקיעים שהם ישיגו תשואה של 15% על ההשקעה. בנוסף הוא הבטיח למשקיעים שמתוך 180 חודשים רק 12 יהיו הפסדיים. לא רק זה, גם ההפסד עליו הוא התחייב לא יעלה על שבריר קטנטן של 0.6%.

ההחזר על ההשקעה שמיידוף הבטיח היה גבוה מכל תוצאה שבורסה בארצות הברית השיגה והסיכון היה קטן מאיגרת חוב אמריקאית.

למרות מאות שנים של ניסיון והוכחות שמה שמיידוף מוכר פשוט לא יעמוד במבחן המציאות הוא הצליח להשיג אלפי משקיעים שהאמינו שהוא מסוגל לעשות את מה שבלתי אפשרי.

המשקיעים לא היו מובטלים בורים חסרי השכלה וחסרי שיניים מערבות ארצות הברית. מיידוף כיוון לקהל לכאורה 'משופשף' האליטה הכלכלית הישנה של ניו יורק – שביניהן היו גם נשות הדסה העליזות, כוכבים מובילים מהוליווד. הוא הצליח לשכנע גם מנכ"לים של תאגידים בינלאומיים להשקיע אצלו. בישראל הוא הצליח לשכנע את ההנהלה המשכילה של אוניברסיטת תל אביב להשקיע אצלו.

אפילו בנקים!

ואני לא מדבר על בנקים איזוטריים כמו הבנק למסחר אלא בנקים בין לאומיים כמו BNP ו-HSBC. מוסדות שמובלים לכאורה על ידי אנשים מנוסים ומוכשרים… שבסופו של דבר מוציאים את הכסף כמו אחרוני המהמרים בקזינו של הלידו 4.

האנשים המוכשרים האלה, לכאורה, בדקו את הנתונים המזוייפים שהוא הציג וכמו כבשים נעמדו בתור אחד אחרי השני…

כדי לשלוח לו מיליאדים!

אם אתה לא גר במערה (או על עץ בגליל) אתה בטח כבר יודע איך הסיפור הזה הסתיים. אחד הגנבים הגדולים ביותר בהיסטוריה שעכשיו יבלה את שארית חייב בתא בגודל 2 על 2 מטר.

בטח אתה רוצה לשאול אותי איך לעזאזל כל זה נוגע אליך מורד יקר?

אני מעריך שאתה אדם הגון ובחיים לא תגזול, תעקוץ ותדפוק מישהו סטייל מיידוף. אני אומר את זה כי אני יודע שכל הלקוחות שלי צדיקים (אולי).

הבאתי לך כאן את הסיפור של מיידוף כי כמות הכספים והדמויות המעורבות בו הופכות אותו למקור רציני ללימוד ומחקר לכל מי שמתעניין בתחום השכנוע, היזמות והשיווק. הלקח המרכזי שכל משווק צריך ללמוד מהמקרה הזה הוא ש…

אנשים מאמינים להבטחות גם כשהן טובות מדי מכדי להיות אמיתיות!

כדי להצליח בשיווק ומכירות עליך לנתק ולו למספר דקות בודדות את היכולת של הלקוח הפוטציאלי שלך לחשוב בצורה ראציונלית ולמעשה 'לחטוף' אותו לפני שהוא יוכל לקבל החלטה שכולה. ברגע שתשחיז את היכולת שלך לבצע את המניפולאציה הזו על המוח האנושי ולהניע אנשים לבצע פעולות שהן לא הגיוניות בעליל העולם (ולמען האמת כל מה שתרצה) יהיו שלך.

עכשיו זה לא קל כמו שזה נשמע. משווקים ואנשי מכירות רציניים נמצאים כל הזמן בתהליך לימוד של המוח האנושי. יחד עם זאת אנחנו יכולים להשתמש במקרה של מיידוף כמפתח ללימוד של הפסיכולוגיה החברתית.

הערה חשובה: אני ממש לא אומר שאתה צריך לגנוב או לתת הבטחות שווא אלא רק ללמוד מהו המקור לפסיכולוגיה האנושית שהניעה אנשים לתת למיידוף מיליאדים. אם באמת תספק לאנשים מוצר או שירות לגיטימי אחרי שתמכור להם אתה תוכל ליהנות מהכסף שלך בעולם הזה ולא מאחורי הסורגים. מה שמוביל אותי לנקודה הבאה…

השאלה ממנה רוב האנליסטים והמשקיעים התעלמו בכל הסיפור הזה של מיידוף הוא איך לעזאזל האסטרטגיה הבלתי אפשרית שלו בכלל תצליח??!! זאת אומרת אם כל אותם אנליסטים ומשקיעים האמינו למספרים וההבטחות הלא מציאותיות שלו, האם היה בהן בכל זאת שבב של אמת?

אם אנחנו בודקים לעומק את כל ההונאות הגדולות שהיו אי פעם בהיסטוריה בכולן היה איזשהו שבב או ליתר דיוק קמצוץ של אמת. זה אותו קמצוץ שמבטיח שההונאה הזו תהפוך לאמת בעיני הנעקץ ובכך תגרום לו לרשום את השיק.

במציאות מיידוף הציג למשקיעים אסטרטגיה ידועה לכל מי שמתעסק בהשקעות. אסטרטגיה שאם משתמשים בה בצורה נכונה עשויה להביא לתשואה חביבה ומונעת סיכונים גדולים מדי. זו אסטרטגיה בה משתמשים מוסדות כמו גולדמן סקס כבר שנים והיא משיגה תוצאות. לא תוצאות אגדיות כמו שמיידוף הציג אבל תוצאות סבירות.

אנשים רוצים להאמין שפנטזיות מתגשמות במציאות!

הולכים על גחלים בסמינר של טוני רובינס. תרגיל קרקס ידועה.

אתה תוכל לצור סביבך עדה של מעריצים פאנטיים אם תציג להם רק שבב אחד של אמת. ואם אתה שרלטן ונוכל מוחלט תוכל לבשל את המציאות ולהציג אותה כאמת לאמיתה. זו פרקטיקה שגרתית אצל אנשי דת. אפשר לראות את זה בצורה סופר בוטה אצל האוונגליסטים האמריקאים ש'מרפאים' אנשים בלייב. גורמים לנכים לקום מכיסא הגלגלים, לעיוורים לראות שוב. גם הקואצ'ר המפורסם טוני רובינס עושה את זה עם הליכת הגחלים שלו בסמינרים. משתתפים בסמינרים שלו מוזמנים לחצות בכפות רגליים חשופות שביל של גחלים בוערים כדי לתת להם את ההרגשה שאם הם יכולים ללכת על גחלים הם יכולים לפרוץ את כל הגבולות האישיים שלהם. מיותר לציין שזה תרגיל קרקס ידוע מלפני מאות שנים וכל ההליכה על הגחלים מבושלת. זה לא משנה כי האנשים שהולכים על הגחלים מאמינים שהם באמת עושים את זה.

בפוסט הבא אציג לך כאן עוד כמה שיטות לגרום לאנשים לקבל החלטות לא ראציונליות בעליל אני רוצה לשתף אותך בהתחבטות אישית שלי. הרבה זמן התלבטתי אם כן או לא לכתוב על הנושא הזה. בסוף זה יצא. ותראה את זה כאן בעוד מספר ימים.

זה חומר עוצמתי בטירוף!

ברור שאתה יכול להשתמש בזה להשיג ערימות של מזומנים והכוונה שלי היא שתשתמש במה שאני אתן לך כדי למכור מוצרים ושירותים לגיטימיים והכי חשוב – תעמוד בהבטחות שלך כלפי הלקוחות. אני לא רוצה שתשתמש בזה כדי לנשל אנשים מהחסכונות שלהם ולפגוע בהם זו ממש לא הפואנטה.

אני יודע שיהיו לא מעט אנשים שעדיין לא מוכנים להאמין שהלקוחות שלהם הם כאלה. הם עדיין בטוחים שה'עסק שלהם שונה' ושה'לקוחות שלהם מתוחכמים'. לכן הבאתי את הדוגמא של מיידוף. לו היו את הלקוחות הכי מתוכחמים, אנשים עשירים ומנוסים בתחום הפינססים ועדיין הם נפלו בפח שלו. מה שמוכיח שכולנו בני אדם לכולנו יש כפתורים זהים. ההבדל היחיד בין אדם שיש לו כסף למי שאין לו כסף הוא שיש לו כסף. כולנו בני אדם ואנחנו חיות די דומות. זה קצת מאכזב כי כולנו רוצים לחשוב כמה אנחנו מיוחדים. מתנצל. אנחנו לא. אז אם התאכזבת מכך שאתה לא חיה מיוחדת לפחות תדע להשתמש בזה כדי להשיג יותר מכירות.

להתראות בקרוב,

אבינועם שחר

רוצה ללמוד מנוכל שמכר בעשרות מיליונים והגיע עד להוליווד?

לחץ כאן לפרטים על הביקור של הזאב האמיתי מוולסטריט בישראל

נ.ב. כרגיל אני לצורך הגילוי הנאות אספר שאקבל עמלה כתוצאה מכל מי שירכוש כרטיס דרך הקישור שלי. לכן אני אתגמל כל מי שיעשה זאת. בהקלטה של סמינר היום האחרון שלי "12 מכפילי רווח ל-12 החודשים האחרונים" שעבור השתתפות בסמינר ישנם אנשים ששילמו 1497 ש"ח.

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?