המקרה של חיים בוהן והטעות של מי עדן

שלושום נודע כי הקמפיין בו פרודיה על חיים כהן, חיים בוהן הוא למעשה קפמיין נגטיבי נגד תמי 4 ומאוחריו עומדת חברת מי עדן. לפני מספר ימים פרגנתי כאן לתמי 4 על הקמפיין הנועז שלהם וכנראה טעיתי . אבל הטעות היותר גדולה היא לא פוסט אלא מיליונים המושקעים בקמפיין ארצי כמו שמי עדן עשתה. למה זו טעות:

1. מי עדן מעריכים את הלקוחות שלהם יותר מדי (כולל אותי), ברוב המקרים בפרוסמת אין לנו יכולת להבין מסר מחוכם. אני כמו אחרים ראיתי פרוסמת מדליקה ומשהו שנראה כמו הלוגו של תמי 4 ולכן חשבתי שזה קמפיין שלהם.

2. הם מעלים את המודעות לתמי 4 נותנים להם יחסי ציבור בחינם וממצבים אותם כמתחרים רציניים שלהם.

3. אני בטוח שהקמפיין לא בהכרח פוגע בתמי 4 אלא אפילו מייצר להם מכירות.

יאללה עד הבוהן הבא,

אבינועם שחר

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?