המקרה של חיים בוהן והטעות של מי עדן

שלושום נודע כי הקמפיין בו פרודיה על חיים כהן, חיים בוהן הוא למעשה קפמיין נגטיבי נגד תמי 4 ומאוחריו עומדת חברת מי עדן. לפני מספר ימים פרגנתי כאן לתמי 4 על הקמפיין הנועז שלהם וכנראה טעיתי . אבל הטעות היותר גדולה היא לא פוסט אלא מיליונים המושקעים בקמפיין ארצי כמו שמי עדן עשתה. למה זו טעות:

1. מי עדן מעריכים את הלקוחות שלהם יותר מדי (כולל אותי), ברוב המקרים בפרוסמת אין לנו יכולת להבין מסר מחוכם. אני כמו אחרים ראיתי פרוסמת מדליקה ומשהו שנראה כמו הלוגו של תמי 4 ולכן חשבתי שזה קמפיין שלהם.

2. הם מעלים את המודעות לתמי 4 נותנים להם יחסי ציבור בחינם וממצבים אותם כמתחרים רציניים שלהם.

3. אני בטוח שהקמפיין לא בהכרח פוגע בתמי 4 אלא אפילו מייצר להם מכירות.

יאללה עד הבוהן הבא,

אבינועם שחר

רוצה שאני אעזור לך להגדיל את המכירות... בחינם

אם יש לך עסק כיום ואתה לא משיג את התוצאות שמגיעות לך תן לצוות המומחים שלנו להציע לך אסטרטגיות שיוויקית שעשויה להגדיל את המכירות שלך עוד השנה. 

גלה למה 99% מהעסקים הם בלתי נראים

ומה הם 5 הכלים שתוכל להפעיל כדי לגרום ללקוחות לבחור בך ולא במתחרים

קבל את הספר בגירסא דיגיטלית רק 24 ש"ח

גלילה לראש העמוד