המקרה של חיים בוהן והטעות של מי עדן

שלושום נודע כי הקמפיין בו פרודיה על חיים כהן, חיים בוהן הוא למעשה קפמיין נגטיבי נגד תמי 4 ומאוחריו עומדת חברת מי עדן. לפני מספר ימים פרגנתי כאן לתמי 4 על הקמפיין הנועז שלהם וכנראה טעיתי . אבל הטעות היותר גדולה היא לא פוסט אלא מיליונים המושקעים בקמפיין ארצי כמו שמי עדן עשתה. למה זו טעות:

1. מי עדן מעריכים את הלקוחות שלהם יותר מדי (כולל אותי), ברוב המקרים בפרוסמת אין לנו יכולת להבין מסר מחוכם. אני כמו אחרים ראיתי פרוסמת מדליקה ומשהו שנראה כמו הלוגו של תמי 4 ולכן חשבתי שזה קמפיין שלהם.

2. הם מעלים את המודעות לתמי 4 נותנים להם יחסי ציבור בחינם וממצבים אותם כמתחרים רציניים שלהם.

3. אני בטוח שהקמפיין לא בהכרח פוגע בתמי 4 אלא אפילו מייצר להם מכירות.

יאללה עד הבוהן הבא,

אבינועם שחר

גלה למה 99% מהעסקים הם בלתי נראים

ומה הם 5 הכלים שתוכל להפעיל כדי לגרום ללקוחות לבחור בך ולא במתחרים

קבל את הספר בחינם! שלם רק על המשלוח

גלילה לראש העמוד