הלקוח אמר לך "זה יקר לי"? מצוין

הרבה בעלי עסקים מתבאסים כשהם שומעים מלקוח פוטנציאלי את המילים "זה יקר לי". לדעתי, עדיף לשמוע מלקוח את המילים הללו מאשר לשמוע "וואו כל כך זול!". אם אתה מוכר את השירותים והמוצרים שלך באפס התנגדות אז כנראה שאתה מוכר אותם ממש בזול.

שותף שלי לשעבר יחצן ותיק בשם מרדכי שיפמן תמיד היה אומר "אם לא למכור אז עדיף ביוקר". אם אתה רוצה להשיג את המחיר שאתה חושב שאתה שווה, אתה צריך לעמוד על שלך, להיות תקיף ולפעמים ולהיות מוכן להפסיד עסקה פה ושם. כדי שלקוחות יעריכו אותך יותר אתה חייב להראות ותסלח לי על הבוטות להראות שיש לך ביצים.

תחשוב איך היית מרגיש אם העסקה הייתה נסגרת מייד. שגבית מעט מדי. לכן עדיף תמיד לקבל לשמוע מלקוחות שיקר להם.

ציד נעים,

אבינועם שחר

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?