הרבה בעלי עסקים מתבאסים כשהם שומעים מלקוח פוטנציאלי את המילים "זה יקר לי". לדעתי, עדיף לשמוע מלקוח את המילים הללו מאשר לשמוע "וואו כל כך זול!". אם אתה מוכר את השירותים והמוצרים שלך באפס התנגדות אז כנראה שאתה מוכר אותם ממש בזול.
שותף שלי לשעבר יחצן ותיק בשם מרדכי שיפמן תמיד היה אומר "אם לא למכור אז עדיף ביוקר". אם אתה רוצה להשיג את המחיר שאתה חושב שאתה שווה, אתה צריך לעמוד על שלך, להיות תקיף ולפעמים ולהיות מוכן להפסיד עסקה פה ושם. כדי שלקוחות יעריכו אותך יותר אתה חייב להראות ותסלח לי על הבוטות להראות שיש לך ביצים.
תחשוב איך היית מרגיש אם העסקה הייתה נסגרת מייד. שגבית מעט מדי. לכן עדיף תמיד לקבל לשמוע מלקוחות שיקר להם.
ציד נעים,
אבינועם שחר