אני מקווה ש-2011 הייתה שנה טובה בשבילך ושהגעת לכל היעדים שקבעת לעצמך. אם לא יכול להיות שהסיבה לכך היא שפשוט "התפזרת" על יותר מדי כיוונים או שלא בחרת תחום אחד להתמקד בו לאורך כל השנה.
יותר מדי יזמים מחכים עד שיהיה להם מוצר או שירות "מושלם" לפני שהם מציעים אותו לשוק.
זה בדיוק ההפך ממה שיזמים מצליחים עושים. יש בקהילת התכנות בדיחה על מיקרוסופט "קודם תשלח, אחר כך תתקן". הכוונה היא לזה שמיקרוסופט קודם מוכרת את התוכנות שלה ורק אחר כך מתקנת את התקלות (כמו בגירסא הנוכחית של ווינדוס).
אגב, זה מה שרוב היזמים המצליחים עושים. ומה משותף לכולם.
1. הם לא מפחדים מכלום. לא מעניין אותם מה יגידו או יאמרו לא המתחרים, לא מחברים, לא מהמשפחה ולא אף אחד. הם מוכנים לנסות. המילה כישלון בכלל לא מופיע בליקסיקון שלהם. כי אין כישלון יש רק תוצאה לא רצויה.
2. הם יודעים לתזמן כל פעולה שיווקית – יזמים מצליחים יודעים בכל שלב בשנה בדיוק מה הם מוכרים ומה הם מקדמים. זה בניגוד ל99% מבעלי העסקים שפשוט מתגלגלים.
3. הם יודעים שהם לא יכולים לעשות הכל לבד – הם נעזרים בעובדים, אנשי מקצוע ומומחים כדי לשחרר להם זמן לעשות את מה שבאמת חשוב.
4. הם מבינים שהכל קשור לתזרים המזומנים – הם כל הזמן מציעים ללקוחות שלהם עוד הצעות כי הם יודעים שברגע שהמזומן יפסיק להיכנס הם יהיו בצרות
5. הם סופר פרודוטיביים – יזם מצליח יכול לעבוד רק 3 שעות ביום ולהספיק יותר מהרבה אנשים אחרים ש"עובדים" – עושים רעש וצילצולים 12 שעות ביום ואחר כך מתלוננים שאין להם זמן.
הצטרף אלי להדרכה (וובינר) ביום ד' 25.12.11 בשעה 21:00 ותהפוך את 2012 לשנת השיא בעסק שלך
בהדרכה הזו אחשוף מה הם 3 היסודות לבניית עסק מצליח:
- גלה מה הטעות ש- 99% בעלי העסקים עושים שחורצת את גורלם ואיך תימנע ממנה אחת ולתמיד!
- איך למצוא את הדרך שתביא לך את ההכנסה וסגנון החיים שאתה רוצה במהירות
- מה הם שלושת היסודות האסטרטגיים שאתה חייב לדעת כדי להצליח לשווק ולמכור בשוק היום
מספר המקומות מוגבל ל-100 משתתפים והמייל הזה יצא ל-3,437 אנשים.
המשך שבוע מעולה ונתראה ברביעי בערב במחשב הקרוב אליך,
אבינועם שחר – המכון לשיווק