האם המפלצת הזו מונעת גם את ההצלחה שלך?

tVTIWMTf7xOCuqanN1X82DOa9aqיש לי מפלצת. קטנה או למען האמת גדולה. היא כל הזמן משתנה אבל מה שבטוח שהיא כל הזמן שם, איתי כשאני קם בבוקר והולך לישון. אפשר לקורא לה נוח או נוחי. אבל היא בכלל לא חמודה כי היא מונעת את ההצלחה שלי ושל הרבה אנשים.

קוראים לזה אזור הנוחות. שמעתי פעם משהו אומר שאזור הנוחות הוא אזור הכישלון. כולם יודעים שבשביל להצמיח עסק או לצמוח ברמה האישית חייבים לעשות שינויים, בעיקר התנהגותיים. כאן רוב האנשים נופלים. זו הסיבה העיקרית לכך שכל כך מעט אנשים מצליחים כלכלית. הם ילחמו רק כדי להישאר באזור הנוחות שלהם למרות שזה ישאיר אותם מרוששים.

אולי כבר שמעת את הסיפור הזה אבל הוא חשוב מאוד אז אני מביא לך אותו כאן שוב. לפני כמה חודשים הצטרף לאחת מתוכניות הליווי שלי בעל עסק מירושלים. הוא היה במצב כלכלי מאוד קשה. ובכל זאת הוא הראה נכונות והתחלנו לעבוד יחד.

הוא היה קצר מאוד בכסף אז ניסחנו יחד מודעה והוא יצא הלך ברגל ותלה אותה ברחוב ובכניסות לבניינים. וראו זה פלא אחרי שהוא חיטט את רגליו ברחבי ירושלים ותלה את המודעות האלה. הטלפון התחיל לצלצל… ברמה של 10-20 שיחות ביום. ממודעות ברחוב!

הוא התקשר אלי כמה פעמים והתלונן שהוא לא מרוצה. לא כל כך הבנתי ממה כי הרי זה לא מה שרצינו. בהתחלה הוא סיפר שהוא לא יודע מה לומר למתקשרים. אז פתרנו את זה. אחרי זה הוא האלה עוד כמה תירוצים שזה לא נוח לו שמתקשרים ושהוא לא תמיד יכול לענות לטלפון…

בסופו של דבר הוא הודיע לי שהוא מפסיק עם הפרסום הזה ומספיק עם התוכנית שלי. כי זה לא היה נוח לו… הוא אמר שהוא רוצה לקוחות אבל ברגע שהיו ניצנים שהם מגיעים הוא ברח חזרה למחילה שלו.

אני מקווה שאתה רואה את הסיפור הזה כתמרור אזהרה זועק, אדום ובולט. הרבה פעמים אנשים אומרים שהם רוצים להצליח… אומרים שהם רוצים לקוחות אבל לא באמת מתכוונים לכך. לא נוח להם לצאת מאזור הנוחות. כדי לצמוח, להגדיל את העסק אתה צריך להיות מוכן להרבה מאוד מתח, הרבה מאוד התעסקות עם לקוחות – כשאתה מצליח אתה הרבה יותר עסוק… רוצה שקט? תמשיך להיות מרושש, אז אנשים יתנו לך הרבה שקט.

חומר למחשבה,

אבינועם

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?