כן. זה כבר רשמי אנחנו אובססיביים לגבי הטלפונים הניידים שלנו.
שופט פסק לא מזמן שלאבד את הנייד זה כמו לאבד חבר ולפני כמה חודשים פורסמה כתבה בגלובס שבה הוצג סקר המראה שישראלים בודקים אתה הנייד שלהם 150 (!) פעמים ביום בממוצע.
כמו תמיד המשתמשים רצים קדימה והעסקים (בעיקר הקטנים) רק מנסים להדביק אותם. אפשר לומר שלמרות כל הדיבורים הפרסום בסלולר עדיין בחיתוליו.
מעט מאוד עסקים מפרסמים בסלולר ואלה שכן עושים את זה לא ממש עושים את זה בצורה מתוכמת. בוידאו הזה תוכלו לראות לפחות 3 טכניקות איתה אפשר לפרסם ללקוחות בסלולר ולמכור להם יותר ובאלגנטיות.
[youtube]https://youtu.be/7JJPnBf90t0[/youtube]