איך משולש הכסף יעזור לשיווק העסק שלך

שורה תחתונה – אם אתה משווק – אתה צריך להתמקד בשלושה מרכיבים בעסק: תנועה, המרה וכלכלה.

משולש הכסף הוא כלי מעניין שפיתח המשווק Perry Marshall שמראה את הקשר בין המרכיבים השונים בעסק

תנועה – מיקוד במקורות שיביעו לנו תנועה (מבקרים) שהם לקוחות פוטנציאליים.

המרה – מה אנחנו אומרים כדי לשכנע אותם להשאיר לנו פרטים או לקנות מאיתנו.

כלכלה – האם המוצרים והתמחור שאני מציע לאותו קהל יוצר עבורי עסק הוא רווחי וכלכלי.

ואיך זה קשור לחוק פארטו 20/80 הרים 20% מהתנועה, מכירות והמוצרים הם שאחראים על 80% מההכנסות , אז איך אני משפר את התוצאות עם הידע הזה.

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?