זמן קריאה: < 1 דקה
שורה תחתונה – אם אתה משווק – אתה צריך להתמקד בשלושה מרכיבים בעסק: תנועה, המרה וכלכלה.
משולש הכסף הוא כלי מעניין שפיתח המשווק Perry Marshall שמראה את הקשר בין המרכיבים השונים בעסק
תנועה – מיקוד במקורות שיביעו לנו תנועה (מבקרים) שהם לקוחות פוטנציאליים.
המרה – מה אנחנו אומרים כדי לשכנע אותם להשאיר לנו פרטים או לקנות מאיתנו.
כלכלה – האם המוצרים והתמחור שאני מציע לאותו קהל יוצר עבורי עסק הוא רווחי וכלכלי.
ואיך זה קשור לחוק פארטו 20/80 הרים 20% מהתנועה, מכירות והמוצרים הם שאחראים על 80% מההכנסות , אז איך אני משפר את התוצאות עם הידע הזה.