איך משולש הכסף יעזור לשיווק העסק שלך

שורה תחתונה – אם אתה משווק – אתה צריך להתמקד בשלושה מרכיבים בעסק: תנועה, המרה וכלכלה.

משולש הכסף הוא כלי מעניין שפיתח המשווק Perry Marshall שמראה את הקשר בין המרכיבים השונים בעסק

תנועה – מיקוד במקורות שיביעו לנו תנועה (מבקרים) שהם לקוחות פוטנציאליים.

המרה – מה אנחנו אומרים כדי לשכנע אותם להשאיר לנו פרטים או לקנות מאיתנו.

כלכלה – האם המוצרים והתמחור שאני מציע לאותו קהל יוצר עבורי עסק הוא רווחי וכלכלי.

ואיך זה קשור לחוק פארטו 20/80 הרים 20% מהתנועה, מכירות והמוצרים הם שאחראים על 80% מההכנסות , אז איך אני משפר את התוצאות עם הידע הזה.

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

לזמן מוגבל!

קבל את הספר בחינם! שלם רק עבור המשלוח

"5 שיטות להגדיל את המכירות מהאינטרנט עכשיו!" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

שמעת על תיאורית הברבור השחור?

הכוונה לאירוע בלתי צפוי, עם סיכוי ממש קטן להתרחש בעל השלכות מרחיקות לכת. לדוגמא: פיגועי ה-11 בספטמבר. זוג מטוסים שרוסקו לתוך מגדלי התאומים והפילו אומה שלמה על

שלושה טיפים לשיווק בזמן מיתון

הנה שלושה טיפים למכירות בזמן מיתון. טיפ 1# לשנות את ה"מי" שלכם. כלומר למכור לאנשים שמוכנים להשקיע במה שיש לכם להציע. למשל, בזמן שכל העולם

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?