איך משולש הכסף יעזור לשיווק העסק שלך

שורה תחתונה – אם אתה משווק – אתה צריך להתמקד בשלושה מרכיבים בעסק: תנועה, המרה וכלכלה.

משולש הכסף הוא כלי מעניין שפיתח המשווק Perry Marshall שמראה את הקשר בין המרכיבים השונים בעסק

תנועה – מיקוד במקורות שיביעו לנו תנועה (מבקרים) שהם לקוחות פוטנציאליים.

המרה – מה אנחנו אומרים כדי לשכנע אותם להשאיר לנו פרטים או לקנות מאיתנו.

כלכלה – האם המוצרים והתמחור שאני מציע לאותו קהל יוצר עבורי עסק הוא רווחי וכלכלי.

ואיך זה קשור לחוק פארטו 20/80 הרים 20% מהתנועה, מכירות והמוצרים הם שאחראים על 80% מההכנסות , אז איך אני משפר את התוצאות עם הידע הזה.

גלה למה 99% מהעסקים הם בלתי נראים

ומה הם 5 הכלים שתוכל להפעיל כדי לגרום ללקוחות לבחור בך ולא במתחרים

קבל את הספר בחינם! שלם רק על המשלוח

גלילה לראש העמוד