איך הכפלנו את כמות הפניות מקמפיין מודעות גוגל
בחודש יוני קיבלנו לידיינו קמפיין מודעות של גוגל עם תוצאות לא ממש טובות. הלקוח התלונן שהוא מקבל מעט פניות וגם אלה היו פניות לא ממוקדות של אנשים לא רציניים.
הנה צילום מסך של התוצאות ביולי. 37 פניות עם 14 טלפונים.
אחרי שטיפלנו בקמפיין ביולי – חודש אחרי קיבלנו את התוצאות האלה. 109 פניות ועוד 29 טלפונים.
מה עשינו? הנה ההסבר צעד אחר צעד
שלב 1# – שימוש במודעות ריספונסיביות
גוגל השיקו לפני מספר חודשים מוצר חדש שנקרא מודעות רספונסיביות לחיפוש. בשורה התחתונה מה שהמודעות האלה עושות זה לקחת בחשבון את המשתנים השונים של החיפושים – גוגל אומרים שיש מעלה 17 מיליון כאלה! – ומציג לגולש את המודעה בהתאם.
למעשה אנחנו הכנסנו 13 כותרות שונות ועוד 4 תיאורים שונים ואז גוגל מתחיל להציג את הצירופים השונים. זה שמקבל את הכי הרבה הקלקות בסופו של דבר מנצח.
זה אגב, גם כלי מעולה כדי לגלות איזה מסר שיווקי עובד הכי טוב.
שלב 2# – עמודי נחיתה מותאם לחיפושים
השלבה הבא היה להתאים את עמודי הנחיתה לחיפושים של אנשים. כשאנשים מחפשים פרגולות הם כותבים חיפושים שונים. למשל, 'פרגולות מחיר' או 'פתרון הצללה'. מה שעשינו זה לשנות את הכותרת של עמוד הנחיתה בהתאם לחיפוש של הגולשים.
כשאנשים חיפשו 'פרגולה מחיר' הם קיבלו את העמוד הזה:
לעומת זאת כשהם חיפשו 'פתרון הצללה' הם קיבלו את העמוד הזה:
המסקנה שלי ברורה.
פשוט לא להתעצל. צריך לצור מסרים שונים לאנשים שונים.
במקום ללכת על עמוד נחיתה אחד צרו 4 , במקום מודעה אחת צרו 8. זה מבטיח שלפחות אחת מהן תהיה שלגר.
הצלחה,
אבינועם שחר