תודה רבה שרכשת את הספר!

הצעה חד פעמית

"איך לכתוב בקלות ומהירות מודעות, דפי נחיתה ואי מיילים שיגרמו לאנשים לעמוד בתור ולהתחנן שרק תיקח את הכסף שלהם!"

זו ההזדמנות שלך סוף סוף לקבל את הנוסחא המלאה של אבינועם שחר שאיתה תגלה צעד אחר צעד איך להשתמש באינטרנט כדי להביא לך יותר פניות מלקוחות וכסף לכיס באופן אוטומטי

משולחן העבודה של אבינועם שחר

חבר ועמית יקר,

לא היית רוצה אתר אינטרנט שיביא לך יותר פניות מלקוחות וכסף באופן מיידי?

לא היית רוצה לדעת איך לכתוב מודעות לדפוס ולאינטרנט שיאפשרו לך למכור כל מה שתרצה, בכל זמן שתרצה ובכל מחיר שרק תדרוש?

בעוד שנייה אספר לך בדיוק איך תוכל להשיג אתר אינטרנט כזה וגם את הכוח והיכולת להביא לך עוד כסף חינם…

בלי קידום אתרים

בלי לכתוב מאמרים לבלוג ולאתרים כאלה ואחרים

 בלי לבזבז שעות בפייסבוק

בלי שיווק בסלולר

בלי שום יכולת טכנית

בלי שום גימיק או גאדג'ט טכנולוגי חדש שה"גורואים" מוכרים לך חדשות לבקרים

שים לב, כבר יש לך את מכרה הזהב. הוא נמצא איתך מהרגע שנולדת וגם עכשיו…

כל מה שאתה צריך לעשות הוא להתחבר אליו…

אני גילית את מכרה הזהב הזה באחת מנקודות השפל בחיי

זה קרה משהו כמו חודשיים אחרי שסגרתי את העסק שלי. הייתי בחובות חונקים. ומעבר לכך הייתה לי תחושה קשה של עלבון וייאוש. התייאשתי מהמין האנושי. לאורך שנים השקעתי המון בלקוחות שלי אבללא קיבלתי לא את ההערכה ולא את הכסף שהגיעו לי.

אז החלטתי שאני יותר לא מתעסק עם אנשים…

החלטתי שאני הולך לנסות את הדבר הזה שכולם מדברים עליו – שיווק באינטרנט.

אמרתי לעצמי "אני לא הולך לדבר עם יותר עם אנשים אלא רק למכור מאחורי מסך המחשב."

אחרי שלקחתי כמה קורסים אלקטרוניים על שיווק באינטרנט ויצאתי לדרך. יצרתי חוברת עם כל הידע שצברתי בעבודת יחסי הציבור שלי והעליתי אותה לאינטרנט. קניתי עוד קורס על קופירייטינג לאינטרנט וכתבתי דף מכירה.

הייתי לחוץ נורא על כסף אז החלטתי לעשות מעשה קיצוני. אחרי שעשיתי חושבים הגעתי למסקנה אם רק שבריר של אחוז מהלקוחות הפוטנציאליים יקנו את החוברת הזו אני אשלשל לכיסי כמה אלפי שקלים. כסף שהייתי זקוק לו בדוחק. אז במשך ימים אספתי אי מיילים של בעלי עסקים מאתרי אינטרנט כמו דפי זהב. השתמשתי בתוכנה ששתתה את המיילים האלה לתוך רשימת אקסל אחת ענקית. תוך מספר ימים הגעתי לכמעט 40,000 כתובות.

התחלתי לחלום על הכסף שיכנס לחשבון הבנק שלי.

דמיינתי שכל מה שני צריך הוא שמתוך כל הרשימה הזו רק אחוז אחד יקנה את החוברת שתמחרתי ב-57 ש"ח ואז אכניס יותר מ-20,000 שקל במכה.

הכנסתי את הרשימה לתוכנה פשוטה שהורדתי מהאינטרנט, ניסחתי מייל מפתה ולחצתי על SEND.

ראיתי שהתוכנה מתחילה לעבוד ולשלוח מיילים עם הלינק לעמוד המכירה שלי בו הוצג המדריך. אחרי שצפיתי במסך הרץ במשך שעתיים קמתי ועזבתי את המשרד והלכתי הביתה.

עבור עוד 3 שעות ופתאום קיבלת טלפון זועם. זה היה אופיר הבחור שטיפל לי באחסון האתרים. הוא צעק עלי מהצד השני של הקו: "מה אתה עושה?! הורידו לנו את כל האתרים!". הסתבר שבגלל ששלחתי את המיילים מהכתובת המייל האישית שלי הם עברו דרך השרת של האתר. חברת האחסון ראתה שמישהו שולח כמויות לא רגילות של מיילים ומחשש להפצת ספאם השביתה את השרת.

החלומות שלי על כסף קל נמחצו ברגע אחד

רצתי למשרד כדי לעצור את התוכנה ששלחה את המיילים. ראיתי שהספיקו להישלח קצת יותר מ-3,500 הודעות. אחרי כמה דקות גירדתי את הראש ופתחתי את תיבת המייל שלי. העיניים שלי כמעט יצאו מהמקום. ראיתי מספר הודעות משירות סליקת האשראי שלי עם שורת הנושא "התקבל תשלום", "התקבל תשלום"…

הסתבר ש-4 אנשים החליטו לקנות את החוברת שלי. לא הרווחתי אלפי שקלים כמו שחשבתי אבל הבנתי שיש לי כאן משהו שאפשר לעבוד איתו! אם 4 אנשים החליטו לקנות הרי עסקים זה הכל רק עניין של מכפלות ומספרים…

מאז המקרה הזה רק שכללתי את היכולת שלי למכור באמצעות המילה הכתובה. עזרתי לעצמי וגם ללקוחות שלי למכור שירותים ומוצרים מ-47 תחומים וענפים מגוונים כמו נדל"ן, אופנה, הדרכה, ביטוח, קוסמטיקה, נעליים, טיפולים, מוצרים לבית, רהיטים, רכבים, תוכנה ועוד. החל ממוצרים בשיווי של עשרות שקלים ועד לדירות שעלותם היא כמה מיליוני שקלים.

גם האמון שלי בבני האדם השתקם. אולי זה בגלל שאנשים קראו את מה שכתבתי והתחברו למי שאני באמת… הם התקשרו התעניינו  ופתאום זה נהיה כיף לעשות עסקים. לא עוד אנשים שמדברים בביטול, חוסר עניין וזלזול אלא אנשים שמדברים איתי כאילו אנחנו מכירים. אנשים שרוצים לעשות איתי עסקים ובאמת רוצים שאני אעזור להם.

היום אני משווק תוכניות באינטרנט, מלווה עסקים אחד על אחד ובקבוצות. מעל 30 כתבות פרי עטי התפרסמו בכלי תקשורת שונים כולל מספר הופעות בטלוויזיה. כתבתי טור על שיווק עסקים קטנים בעיתון הכלכלי The Marker ולראשונה אחרי החגים יצא לאור ספר שכתבתי "שיווק בלי בלבולי ביצים.

אבינועם שחר בתקשורת
על פי ההנחיות של אבינועם כתבתי מדריך חדש ללקוחות פוטנציאליים והרמתי גם דף נחיתה חדש שהביא לי המון פניות מלקוחות. היום אני מקבל לפחות 4 פניות ביום ויומן הפגישות שלי מלא. אבל מה שעזר לי יותר מהכל זו דווקא הגישה של אבינועם. גישה מלאת ביטחון. למרות שאני עצמאית רק כמה חודשים הפסקתי לפחד מפגישות עם לקוחות. לא חששתי מאנשים שישאלו אותי מה הנסיון שלי, כי ידעתי שאני באה עם המון נסיון מקצועי. רק בחודשיים האחרונים סגרתי שתי עסקאות בשווי של מעל 40,000 שקלים,
פזית חזיז
מעצבת פנים ואדריכלית
"השתמשתי במה שאמרת לי על כתיבה באמצעות סיפורים בסוף השבוע. כתבתי על הקיר שלי בפייסבוק בדיוק לפי הכללים שהסברת ובפעם הראשונה אישה שראתה את הפרסום פנתה אלי וקנתה את המוצר שעליו כתבתי. זאת הפעם הראשונה שמשהו קונה ממני ישירות מפייסבוק!"
גלית נבון
מוצרי טיפוח ויופי
"אבינועם אנחנו בקרייסיס! עשינו את הפרסום בסוף השבוע ואתמול קיבלנו 19 טלפונים והיום עוד 21 טלפונים. אף פעם לא הייתה לנו כזו כמות של פניות בפרק זמן כל כך קצר. ממש לא ציפנו לגל כזה של תגובות."
עופרה ברגר
מוסך שרת
"רק רציתי לך להגיד לך שהשיטה עובד! עכשיו אחרי 3 שבועות הצלחתי לאסוף 113 אנשים לרשימת התפוצה שלי וכבר 8 את המדריך שכתבתי ישירות מהאינטרנט."
אופיר ארציאלי
יועצת שיווק בתחום האופנה

הכסף מדבר והבולשיט הולך לעזאזל!

החופש הכלכלי שלי הגיע רק לאחר שלמדתי לכתוב מודעות ממש טובות לאינטרנט, במכתבים, בפקסים וגם באי מיילים. גם לקוחות שלי חוו כזה סוג של שחרור אחרי שהם הבינו את זה. זהו הפער הכי הכי גדול שיש לבעלי עסקים. הפער בין היכולת האישית שלהם, המקצועיות והמומחיות לבין היכולת להעביר את המסרים האלה.

כידוע היום אין לעסקים קטנים שום בעיה למצוא אמצעי פרסום זמינים וזולים. לפני עשרים שנה זו באמת הייתה בעיה אבל היום כל עסק קטן יכול להתחרות בחברה הכי גדולה משום שהאינטרנט שינה את החוקים ויצר מגרש בו כולם יכולים לשחק. זאת אומרת שאתה יכול היום להתחרות בכל תאגיד!

אני לא אמכור לך כאן סיפורים שאני מיליונר אבל רק אומר לך שבשנה האחרונה צברתי יותר מ-2,000 לקוחות (בעסק של 2 וחצי אנשים כולל אותי!) וכיום אני נהנה מחופש כלכלי משמעותי ומרוויח הרבה יותר מבעלי עסקים אחרים שמעסיקים אין ספור עובדים. הנה צילום מסך ממסוף האשראי שלי מהחודש האחרון:

וזה צילום של שיקים בסך 97,500 ש"ח שיש לי עכשיו

לא משנה באיזה תחום העסק שלך המפתח לחופש כלכלי תלוי ביכולת שלך להעלות מילים על גבי נייר או לאינטרנט

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.

אני רוצה להציע לך, במידה ותסכים, לקבל ממני את הכוח הזה... לכתוב מודעות ממש טובות... שיהיה לך פרסום שיוציא את ה'וואו'! של העסק שלך... פרסום שמביא יותר מכירות ויותר כסף את כל זה תקבל בערכה החדשה שלי 'איך להפוך מילים לכסף'

אני מזמין אותך לגלות "איך להפוך מילים לכסף". בתוכנית הזו תקבל ממני את הנוסחא מדויקת צעד אחר צעד לכתיבה שתביא לך עוד כסף חינם מפניות מלקוחות. הנה רק חלק ממה שתקבל …

  שתי שאלות שהתשובות עליהן יבהירו לאנשים למה כדאי להם לבחור בך ולא במתחרים שלך. בתשובות האלה תוכל להשתמש באירוע הנטוורקינג הבא ולכתוב באתר האינטרנט שלך.

כיצד תוכל לשלב את הסיפורים האישיים שלך בכל החומרים השיווקיים כדי לייצר חיבור חזק יותר עם הלקוחות שלך.

  מה הן מילות הקסם שגורמות לאנשים לקנות באינטרנט ושאתה חייב להכניס לחומרים השיווקיים שלך.

ניתוח של דף מכירה שהביא ללקוח שלי יותר מ-1,000,000 שקל בחצי השנה האחרונה ואיך תוכל להתאים אותו לעסק שלך.

5 הרכיבים שאת חייב לשלב בכל הצעה שאתה נותן ללקוחות כדי שהם לא יוכלו לסרב לה.

איך לנסח מודעות בגוגל ופייסבוק כדי להשיג הרבה יותר קליקים עם תקציב הרבה יותר נמוך .

איזה קבוצת מודעות אתה צריך באינטרנט או בדפוס כדי להתחיל לייצר זרם קבוע של לקוחות איכותיים.

איך תפסיק לשמוע את המילה "לא" ותתחיל לשמוע מלקוחות שלך את מילה "כן! כן! כן!"

איך לגרום ללקוחות לפנות ולדבר איתך כשהם מרגישים שהם כבר מכירים אותך, יודעים בדיוק מה אתה עושה וקיבלו כבר את ההחלטה שהם רוצים לעשות איתך עסקים.

איך לכתוב כותרת קטלנית שתשאב את הלקוחות שלך פנימה וממש תאלץ אותך לקרוא כל מילה שתכתוב.

"מילות קסם" בהן אנחנו חייבם להשתמש כדי לגרום ללקוחות שלנו להוציא את הארנק.

7 דוגמאות לאתרי אינטרנט ודפי מכירה שהביאו לי וללקוחות שלי מכירות במילוני שקלים.

ועוד הרבה יותר.

זאת ההבטחה שלי אליך...

הנה צילומי מסך של הודעות שאני מקבל מלקוחות שהשתמשו בנוסחא:

כיום אתה תשלום מינימום של 7,000 שקל אם אתה רוצה שאכתוב משהו עבורך לדפוס או לאינטרנט. הגעתי למסקנה שזה המרכיב הכי חשוב בעסק. מפני שזה לא משנה מהו המוצר או השירות, אם יש לך יכולת למכור אותו זהו למעשה העסק. לדוגמא, לאחרונה דף מכירה שכתבתי עבור לקוח הכניס לו יותר ממיליון שקל בחצי שנה. לכן כמעט ולא משנה כמה תשקיע בכתיבה איכותית, זה כמעט תמיד ישתלם.

ובכל זאת כשחשבתי על תמחור התוכנית הזו בעיקר רציתי שזו תהיה השקעה משתלמת לכל בעל עסק. כן, רציתי שיש לך קל להחזיר את ההשקעה שלך. זוהי הסיבה שהחלטתי שההשקעה שלך כדי תהיה רק תשלום 1 על סך 297 ש"ח כולל מע"מ.

כמה לקוחות אתה צריך בשביל להחזיר את ההשקעה הזו 1 או אולי 2 או 3. אם תשמש בשיטה שלי לכתיבה אני משוכנע שתקבל תוצאות הגדולות במאות אחוזים. רק תקרא מה לקוחות שהשתמשו בטכניקות האלה מספרים לאורך כל העמוד הזה.

אבל יכול להיות שזה באמת לא בשבילך

הדרכה הזו לא מתאימה לכל אחד ויכול מאוד להיות שהיא לא מתאימה לך.

למי ההדרכה הזו מתאימה:

לבעלי עסקים המשווקים שירותים מקצועיים: מאמנים, מטפלים, בוני אתרים, מתווכים, אנשי מחשוב, קוסמטיקאיות, רופאים, רואי חשבון וכיו"ב.

למשווקים של מוצרים "חכמים" כמו תוכנות, אלקטרוניקה מתקדמת, מוצרי בריאות וכיו"ב.

לבעלי עסקים שרוצים להשקיע בעצמם ובעסק שלהם ולשכלל את היכולת שלהם למכור באמצעות המילה הכתובה.

למי ההדרכה הזו לא מתאימה:

היא לא מתאימה למי שיש לו עסק מפוקפק. התוכנית הזו היא בפירוש לבעלי עסקים עם עסק אמיתי ושם ללא דופי. אני לא אתן יד לתרגילי עוקץ או תרמיות.

זה לא מתאים למי שעדיין לא החליט מה הוא רוצה מעצמו ומהעסק שלו. כדי לכתוב טקסט משכנע אתה חייב לדעת מי אתה ומה אתה בדיוק מציע ללקוחות שלך.

זה לא מתאים למי שלא מתכוון להשקיע בפרסום. כדי שאנשים יראו את הטקסט שתכתוב אתה צריך לפרסם אותו. זו לא תוכנית על איך להשיג "תנועה חינם" מהאינטרנט. שנינו יודעים שפתרונות האלה הם לא מציאותיים ולא באמת עובדים. אני רוצה שתחזיר את ההשקעה שלך ביום הזה כמה שיותר מהר ולכן אתה תרצה להשקיע בפרסום, בצורה מדודה ומחושבת שאני אראה לך, ולעשות את זה כמה שיותר מהר.

זה לא מתאים למי שמחפש פתרונות קסם. אני יודע שזה מה שהרבה אנשים מנסים למכור לך באינטרנט כל יום, אבל שנינו יודעים שאין הכנסה ללא עבודה. כבר אמרתי לך, כשתגיע ליום הזה אני אכריח אותך לעבוד על העסק שלך. אם אתה מעדיף לא לעשות כלום אני עדיף שתישאר בבית ולא תגיע ליום הזה.

הצטרף היום וקבל גם בונוסים בשווי 1,144 ש"ח

בונוס 1# – גישה לאתר החברים של המשווק המורד - הטבה בשווי 564 ש"ח

אתה מקבל גישה ל"טונה" של ידע וכלים לעשיית כספים באתר החברים של מועדון הלקוחוות שלי - המשווק המורד. תמצא שם ראיונות עם עשרות המנטורים המובילים בישראל בתחום היזמות, מכירות ושיווק כמו למשל ניר דובדבני, דניאל דוידזון, אדם טל, מיכל צפיר, יניב זייד ועוד עשרות אחרים.

בונוס 2# – ביקורת אישית ממני לחומרים השיווקים שתיצור - הטבה בשווי 564 ש"ח

אני לא זורק לך את ההדרכה ואומר לך 'תסתדר' אני רוצה שבאמת תצליח ולכן תוכל לשלוח לי לביקורת מודעה או דף מכירה שתיצור עם העקרונות שתקבל בהדרכה. אנחנו נתאם שיחת טלפון ואני אומר לך באופן ישיר מה טוב ומה צריך לשנות כדי שהפרסום יעבוד.

אחריות מלאה וכפולה

אני מאמין ב-100% שהספר הזו יעזור לך להקים מכונת מזומנים שעליה תמיד חלמת. לכן אפילו שהסכום הוא לגמרי סמלי אני מעניק לך אחריות מלאה למשך 90 יום.

אחריות 1# – אני מאמין ב-100% שההדרכה הזו תשנה את הגישה שלך לעסקים, ותעזור לך להשיג מבול של לקוחות כדי שאתה תוכל לבנות את העסק שעליו תמיד חלמת. לכן במידה ותרכוש את ההדרכה ואחרי 90 יום תחליט שזה לא התוכן הכי טוב והכי איכותי שאי פעם קיבלתי, ושהאסטרטגיות והכלים שקיבלת לא יעזרו לך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לגשת אלי ואני אתן לך זיכוי כספי מלא.

אחריות 2# – קח את ה-90 הזה והוסף לו עוד 180 ימים. במידה ואחרי שמונה חודשים תשלח לי הוכחות שהשתמשת ברק אסטרטגיה אחת שנתתי לך בתוכנית הזו הזו ולא ראיתי כתוצאה מכך גידול דו ספרתי בעסק שלך, אני לא רק אתן לך זיכוי מלא, אני אתן לך גם סכום זהה נוסף מכיסי שלי.

כן אבינועם, אני רוצה לגלות איך לכתוב מודעות, דפי נחיתה ואי מיילים שיגרמו לאנשים לעמוד בתור ולהתחננן לתת לי כסף!

אני יודע שאני מקבל גישה מלאה להדרכה און ליין:

  • 5 שעות הדרכה בוידאו
  • עשרות דוגמאות, צ'קליסטים ותבניות למודעות שעובדות
  • בונוסים בשוויק 1,144 ש"ח
  • אחריות מלאה למשך 90 ימים

רק 194 ש"ח כולל מע"מ עם בונוסים בשווי 1,144 ש"ח ואחריות מלאה למשך 90 יום

אזהרה חמורה ביותר!

אתה תתפתה לחשוב... שאתה לא יכול לעשות את זה... שאתה צריך משהו אחר שיעשה את זה עבורך. תן לי לומר לך שמגבלות והמחסומים שיצרת לעצמך הם רק שלך.

ההמלצות בעמוד הזה הם מלקוחות שכתבו את החומרים השיווקיים שלהם בעצמם. הם אנשים אמיתיים בדיוק כמוך. אני רק הראתי להם את השיטה והם יצרו את הפרסום הכי כנה ואוטנטי ששיקף את העסק והאישיות שלהם. זה גם ה"סוד" להצלחה שלהם.

הנה עוד כמה תירוצים שמעקבים את ההצלחה שלך

"אבל העסק שלי שונה"

להתעקש לשמוע על דוגמאות אך ורק מתחום העיסוק שלך רק תגביל את הצמיחה שלך. יזמים שמגיעים לפריצות דרך במכירות, הכנסות וצמיחה עסקית, פתוחים לשמוע ולקבל רעיונות על שיווק של עסקים בכל תחום. המטרה של התוכנית היא להציג לך טקסטים שיווקיים שהביאו לעסקים קפיצות גדולות. בין אם מדובר בטקסטים שיווקיים שעבדו עבור ספר כלבים או יועץ פיננסי, הפואנטה היא להבין איך לתרגם וליישם אותן להצלחה בעסק שלך.

אני מבטיח לתת לך דוגמאות מהענף שלך אבל אתה חייב להיות פתוח לשמוע על רעיונות מענפים אחרים.

"אני זקוק לעזרה אישית, אחד על אחד"

המטרה של התוכנית היא להכשיר אותך להיות הכותב השיווקי הכי טוב בעסק שלך. אם תשכור יועץ שיווקי או משרד פרסום זה לא יפתור לך את כל הבעיות משום שתהיה תלוי במישהו אחר ולא תהיה לך שליטה על השיווק בעסק שלך. במסגרת התוכנית תקבל את כל הכלים, וגם מענה אישי לשאלות הקשורות לשיווק שלך. התכנים והכלים שניתן לך בתוכנית יבטיחו שתוכל להצמיח את העסק בשנה החדשה.

"זה נראה לי יקר"

אין לי ספק שתהיה כאן הוצאה.

אתה מוזמן להשקיע ביום הזה ולצור יחד איתי טקסט לדף נחיתה ולאתר שלך שיביא לך עוד כסף מפניות או שאתה יכול להמשיך להוציא כסף על כל מיני פרסומים שפשוט לא עובדים.

הכוח הוא בידיים שלך.

"זה מסובך מדי בשבילי"

מתנצל, גם אם אתה ממש רוצה אין לך כאן איך להסתבך. זוהי תוכנית מעשית בה אתה יושב עם נייר ועט (לא מאחורי מחשב) ואני מנחה אותך צעד אחר צעד מה לעשות. אני לא מבקש ממך להפוך למומחה בטכנולוגיה. אני אטפל לך בכל הצד הטכני ואעלה אבורך דף נחיתה שיעבוד עבורך.

"אין לי זמן להגיע אני עסוק"

אם אתה עסוק בלספור את הכסף כנראה שאתה לא זקוק לתוכנית הזו.

אבל אם אתה מעט תשוש. מתפלא מזה שמה שעבד פעם כבר לא עובד היום ומוכן להודות שאין לך מערכת שיווקית שעובדת כמו צריך אתה חייב להירשם עכשיו!

"אני לא יצירתי מספיק בשביל לכתוב"

הפתעה! גם אני לא יצרתי. ראשית, בכל פעם שאני צריך לכתוב דף מכירה או מייל חדש אני לא מתחיל מאפס אלא עובד עם נוסחאות ותבניות קבועות. שנית, אם אתה יודע לדבר אז אתה גם יודע לכתוב. אסור לך לכתוב בשפה גבוה אתה צריך לכתוב כמו שאתה מדבר… בגובה העיניים!

זו הדרך הכי טובה שאני מכיר כדי למשוך יותר לקוחות אליך.

"אולי לא עכשיו, עדיף לחכות"

השאלה היא למה אתה מחכה ומה בדיוק יקרה אחר כך? אם לא תנקוט בשום פעולה, דבר לא יזוז. שים לב, על פי ביטוח לאומי עם נעקוב אחרי 100 אנשים לאורך הקריירה שלהם במשך 40 שנים זה מה שנגלה. 1 יהיה עשיר, 4 מבוססים כלכלית ואף עשירים בעיני רבים, 6 יאלצו להמשיך לעבוד לא כי הם רוצים אלא כי הם חייבים, 36 יהיו מתחת לאדמה ו-54 יהיו מרוששים ותלויים במשפחה, בחברים, בקצבאות ואפילו בצדקה. זה אומר שהסיכויים להצלחה הם 5%. ומי הם אותם 5% אחוז שמצליחים ו-95% שנכשלים. ה-5% זה אנשים שתמיד פועלים, תמיד נמצאים בתנועה. אלה בעלי העסקים שמוכנים לנסות כל דבר מפני שהם סבורים שגם אם תהיה אסטרטגיה אחת שתביא להם עוד כסף הם ירצו לדעת עליה.

עכשיו השאלה היא לאיזו קבוצה אתה רוצה להשתייך ל-95% שנכשלים או ה-5% שמצליחים?

להגשמת החלומות הססגוניים ביותר שלך,

אבינועם שחר

נ.ב. אני אוהב שיווק אבל המשמעות של שיווק עבורי היא לא פיצפוצים באוויר ותיאוריות אוניברסיטאיות אלא עשיית כסף! ביום הזה אני אראה לך איך לכתוב טקטס שיווקי שמוכר כדי שלך יהיה את העסק שחלמת עליו.

בנוסף מספר המשתתפים מאוד מוגבל כדי שאתה תקבל ממני תשומת לב אישית.

אני גם בטוח ב-100% שזה יעבוד עבורך כמו שזה עובד אצל מאות עסקים. זוהי הסיבה שאני נותן לך אחריות מלאה.

אבינועם הוא מאותם אנשים שחיים ונושמים שיווק. הוא ללא ספק אחד המוחות השיווקיים היותר פוריים שפגשתי ובניגוד להרבה מאמני שיווק אחרים שרק מדברים הוא באמת מיישם את העקרונות עליהם הוא מדבר אצלו ואצל הלקוחות שלו. אני נעזרתי בהכוונה של אבינועם באופן אישי וממליץ לכל מאמן עצמאי המעוניין בפריצת דרך לפנות ולהיעזר בו.
ד"ר אריה קגן
כאשה היודעת בדיוק מה היא רוצה, אני חייבת לפרגן לכם ולהודות לכם על העבודה הנפלאה שעשיתם עבור החברה שלנו. קבוצת שטיר מפיקה תערוכות מקצועיות במגוון תחומים בכל השנה. ללא ספק הוכחתם את היכולת שלכם לקדם כל תערוכה ותערוכה ביצירתיות ובמקצועיות. העבודה שלכם עזרה לנו להביא אלפי מבקרים לתערוכות שלנו.
ישראלה שטיר
אני מאוד אוהבת את הדרך שלכם כי מדובר בשפה ישירה ותכל'סית ומאוד קל לי להתחבר וליישם. כשהאסימון ירד הוא פשוט ירד. מאותו רגע נוצר מוצר חדש ומיד העלתי את הסכום שאני גובה. עכשיו בכלל לא מעניין אותי כמה גובים אנשים אחרים. עד לא מזמן הייתי מקבלת 300 שקל עבור פגישה והיום הלקוחות שמגיעים אלי למקום ובזמן שנוח לי משלמים לפחות פי שתיים וחצי. אחרי שהעלתי את המחיר לא הגיעו פחות לקוחות אלא דווקא יותר. בנוסף גם מגיעים אלי לקוחות יותר טובים שאני יותר נהנית לעבוד איתם. כתוצאה מהעלאת המחירים אני שמחה לומר שבתקופה של 60 יום שילשתי את מחזור המכירות שלי.
דפנה כהן

אודות אבינועם שחר

מהמשווקים המובילים באינטרנט בישראל

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים איך להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 3,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.