הצעה חד פעמית לפניך

"סוף סוף אתה מקבל את השיטה המוכחת למכור לאנשים עם כסף..."

מאת אבינועם שחר

יזם יקר,

אולי אתה זוכר את החלום שהיה לך כשהתחלת?

הייתה לך בראש תמונה של איך החיים שלך יראו. איך אתה תשפיע על החיים של הלקוחות שלך.

אתה בכלל זוכר את החלום הזה עכשיו?

את הימים הראשונים של העסק שבהם עבדת מהבוקר ועד הלילה עם האור בעיניים. את ההרגשה וההתרגשות שהנה משהו קורם עור וגידים. אתה בונה משהו…

עסק שישפיע על אנשים אחרים. שישרת אותך שישיג לך יותר זמן וגם כמובן יותר כסף.

ואז מה קרה?

העסק צמח. הלקוחות הגיעו, חלפו מספר שנים.

מהצד זה נראה לכולם שאתה מאוד מאוד מצליח.

מה אתה מרגיש?

האם אתה עדיין קם כל בוקר עם ההתרגשות, התעוזה והתנופה שהייתה לך בתחילת הדרך. או שאולי גם הרבה בעלי עסקים אחרים אתה מרגיש שחוק, עייף ואולי אפילו מעט מתוסכל.

פתאום אין חלום יש רק שיגרה. והיא לא מי יודע כמה מלבבת.  כל יום זה התעסקות בבנקים, לקוחות, עובדים אתה מרגיש שאתה לאט לאט נטחן.

בשביל זה פתחת את העסק?!

אתה עובד מיום ליום מחודש לחודש ורק מחכה שהפריצה תבוא.
אם רק תיסגר עוד עסקה…
אם רק עוד לקוח אחד גדול יגיע…
אם רק תצליח להגדיל את המכירות הכל יפתר.
אם נודה על האמת שנינו יודעים שזה לא יקרה.
זה שקר אחד גדול.

בעלי עסקים כל הזמן משקרים אחד לשני (ובעיקר לעצמם) כשם משחקים את המשחק של למי יש יותר גדול

"יש לי מכירות של 5 מיליון שקל בשנה",

"עכשיו עשינו מבצע ומכרנו ב-650,000 ש"ח בחודש אחד".

את השכירים זה אולי נורא מרשים אבל כבעלי עסקים כולנו יודעים את האמת.

ברגע שאתה מגדיל את המכירות בדרך כלל גם ההוצאות גדלות. ומה שקורה זה דבר די פשוט. לבעל העסק פשוט לא נשאר כסף בכיס.

אני מכיר בעל עסק עם מכירות של 7 מיליון שקל בשנה שלא יכול ללכת לקנות באיקאה.

וזה מבאס, מתסכל ומייאש. אולי יש לך נורא גדול אבל העובדים שלך מרוויחים יותר ממך אז מה הטעם לכל זה.

מה הטעם.

לא הגיע הזמן לעשות משהו אחר.

להפסיק את המרדף אחרי המכירות ולהחליף אותו בהשגת רווחים?

הגיע הזמן להפוך את המשוואה ובמקום ללכת על "מכירות מינוס הוצאות שווה רווחים" על "מכירות מינוס רווחים ורק אז הוצאות" או במילים אחרים רווחים לפני הכל.

אני יודע שקל לומר את זה ויותר קשה לבצע.

הרי כל בעל עסק מצליח הוא קודם כל איש מכירות ולכן זה טבעי

לחשוב שאפשר לפתור הכל עם עוד מכירות.

"נעשה מבצע"

"נביא סוכן מכירות"

"אבינועם תודה על הקורס המעולה. סוף סוף אני מרגיש שאני באמת מנהל עסק... אני הרבה יותר רגוע, יש לי יותר שליטה והכי חשובה אני משיג עכשיו לקוחות טובים יותר שמשלמים הרבה יותר."
מרדכי גוטליב
אדריכל
"אבינועם אנחנו בקרייסיס! עשינו את הפרסום בסוף השבוע ואתמול קיבלנו 19 טלפונים והיום עוד 21 טלפונים. אף פעם לא הייתה לנו כזו כמות של פניות בפרק זמן כל כך קצר. ממש לא ציפנו לגל כזה של תגובות."
עופרה ברגר
מוסך שרת
כאשה היודעת בדיוק מה היא רוצה, אני חייבת לפרגן לכם ולהודות לכם על העבודה הנפלאה שעשיתם עבור החברה שלנו. קבוצת שטיר מפיקה תערוכות מקצועיות במגוון תחומים בכל השנה. ללא ספק הוכחתם את היכולת שלכם לקדם כל תערוכה ותערוכה ביצירתיות ובמקצועיות. העבודה שלכם עזרה לנו להביא אלפי מבקרים לתערוכות שלנו.
ישראלה שטיר
אבינועם הוא מאותם אנשים שחיים ונושמים שיווק. הוא ללא ספק אחד המוחות השיווקיים היותר פוריים שפגשתי ובניגוד להרבה מאמני שיווק אחרים שרק מדברים הוא באמת מיישם את העקרונות עליהם הוא מדבר אצלו ואצל הלקוחות שלו. אני נעזרתי בהכוונה של אבינועם באופן אישי וממליץ לכל מאמן עצמאי המעוניין בפריצת דרך לפנות ולהיעזר בו.
ד"ר אריה קגן

הטרגדיה היא שהמצב של העסק רק מתדרדר בכל פעם שאתה מגדיל את המכירות

זה כמו אנשים שעושים דיאטת כסאח. הם יורדים במשקל מהר מאוד אבל אחר כך רק מחזירים יותר.

זה בדיוק מה שקורה אצל עסקים שמתמקדים רק בהגדלת המכירות הם אולי מצליחים לעשות את זה לזמן קצר אבל אז כמו הבחורה שזוללת חפיסה אחרי חפיסה של שוקלד אחרי שהיא נשברה מדיאטת החסה שלה כך גם העסקים זוללים את המזומנים.

אבל היי "מכרנו במיליון שקל"

הוא לא יספר לך שהוא הוציא 1.2 ש"ח ושהמחסנאי בעסק מרוויח יותר ממנו.

אם זה אתה אני רוצה לומר שזה לא באשמתך. אתה אדם מדהים. אתה יוצר. תסתכל מסביבך שניה ותבין שכל מה שאתה רואה נולד בזכות יזם שחלם על כך. יזם שממש כמוך הלך לעבוד ועשה משהו בעולם.

חשוב לי שתבין שאני לא יותר טוב ממך. לפני שנתיים הייתי בדיוק באותו מצב.

מיליון שקל במכירות אבל המצב עגום

לכאורה החברה שלי מאוד מצליחה. סגרנו את השנה עם  קרוב למיליון שקל במכירות ובכל זאת. מצאתי את עצמי רודף כל יום אחרי הזנק של עצמי. עם התהפכויות במיטה ושקיות קבועות מתחת לעיניים אדומות. חיפשתי כל הזמן את העסקה הבאה, את הפריצה שתוציא אותי מהמצב הזה.

ידעתי שאני זקוק לעזרה. לא יתכן שכל הכסף הזה עובר מתחת לידיים שלי ולי לא נשאר כלום.

השינוי החל אחרי שפגשתי את ניסים בכנס של לשכת המסחר. בניגוד לכל שאר המשתתפים ניסים לא ניסה למכור שום דבר לאף אחד. הוא כבר עשה את שלו כשהוא לקח חברה קטנה עם 4 עובדים והפך אותה לחברה של 80 מיליון שקל עם מעל 200 עובדים. אחרי שדיברתי איתו הייתי נחוש לעבוד איתו ולמזלי הוא הסכים.

כבר בפגישה הראשונה שלנו הוא אמר:

"אם אתה לא תחטוף התקף לב בשנה הקרובה אתה הולך לגמור את החיים שלך חסר כל"

זה היה כמו זפטה לפנים.

עמוק בתוך הלב שלי אני ידעתי שזה נכון אבל הנה סוף סוף בא מישהו ואמר לי את זה.

אחרי שקצת התאוששתי מההלם שאלתי אותו.

יש לך משהו קצת יותר אופרטיבי. איזו עצה שיכולה לעזור לי. משהו שאני יכול לעשות.

"כן, הגיע הזמן שתבנה עסק אחר. עסק שמשרת אותך. עסק שבו הרווח קודם להכל…

אתה צריך להפסיק לשפוך כסף על שיווק כדי להביא 'עוד לקוחות'. אתה חייב להביא רק את הלקוחות הנכונים ולפטר את הלקוחות הגרועים. אתה רוצה למשוך אליך רק לקוחות שיביאו לך רווח וישלמו מחירים שיתמכו ברווחים שאתה רוצה. אם תמשיך לנסות למכור לכל אחד ולכל דבר שזז… טוב, כבר אמרתי לך מה יקרה…"

"במילים אחרות אתה צריך לזרוע את הזרעים הכי טובים שיצמיחו את השתילים הכי טובים כאלה שיניבו לך פירות לאורך שנים."

לקח לי זמן לעכל את מה שהוא אמר לי.

"לפטר לקוחות… לזרוע זרעים טובים…"

הרי אני איש שיווק. תן לי לשווק, תן לי למכור, למכור, למכור…

"מכירות לשם מכירות לא יצילו את העסק שלך. אתה יודע לייצר כסף עכשיו בו נראה איך אנחנו יכולים לייצר רווחים…" אמר ניסים.

במהלך החודשים הבאים פירקנו יחד את כל השיווק בעסק והרכבנו אותו מחדש. התוצאה הייתה 12 כלים שונים שאיתם אפשר לא רק לשווק באפקטיביות אבל גם לקצור רווחים. התוצאה הייתה גידול של 30% ברווחים בעסק שלי.

אבל לא רק אצלי גם בעסקים של לקוחות שהשתמשו בכלים האלה.

הנה רק דוגמא קטנה.

מודעה שונה באותו מיקום ועם אותו תקציב הביאה פי 4 פניות

לאחרונה אני והצוות שלי התחלנו לעבוד עם עסק שפירסם באופן קבוע מודעות בפייסבוק ובמקומון. לא שינינו את המיקום של הפרסום, לא שינינו את המדיה וגם לא שינינו את התקציב. הכל נשאר אותו הדבר.

מה ששינינו היה את הנוסח של המודעה שהופיע באינטרנט ובמקומון.

והתוצאה הייתה פי 4 יותר פניות לעומת אותו פרסום באותה תקופה ועם אותו תקציב בשנה שעברה.

לא היינו צריכים לעשות כל מיני "ניסויים" יקרים, לא השקענו עוד כסף ברכישת פרסום נוסף וגם לא המצאנו את הגלגל מחדש.

כמו שאמרתי כל מה שעשינו הוא לשנות את הטקסט של המודעה שאותם אנשים ראו.

אבל בוא נהיה פסימיים… מה עם תשיג רק פי 2 פניות מכל פרסום שתעשה?

זה אומר בפשטות שאם הכל יישאר אותו הדבר אתה תשיג

  • פי 2 פניות
  • פי 2 מכירות
  • פי 2 רווחים!

ברוכים הבאים הנה...

12 מכפילי רווח ל-12 החודשים הקרובים

לפני שנה הצגתי למספר מצומצם של יזמים 12 קיצור דרך לצמיחה מהירה בעסק.

לא, אין שם  עוד קישקוש על איך להשיג עוד "לייקים" או "קליקים" שבחיים לא ישיגו לך החזר על ההשקעה.

אני גם לא מדבר על צמיחה של 1-2% שמתאימה לרכיכות שאולי תכסה את התשלום על הסלולרי שלך.

אני מדבר על צמיחה של 20-50% בעסק תוך שבועות ספורים על ידי הכפלת הרווחים במקומות שאתה היום לא רואה בעסק שלך.

אני מדבר על קפיצות ענק שתוכל לבצע בעסק שלך בשנה הקרובה.

אני לא רק אראה לך איך עושים את זה אלא אתן לך ארגז כלים הכולל דוגמאות לקמפיינים, תבניות למודעות בתוך ומחוץ לאינטרנט ועוד עשרות טקסטים מוכנים משוחררים מזכויות יוצרים אותם תוכל להתאים ולהשתמש בעסק שלך באופן מיידי.

אני לא מלמד אותך לדוג אלא נותן לך את הדג אפוי על מגש של כסף כש-80% מהעבודה כבר נעשתה עבורך

המשמעות של זה היא שעם מעט מאוד מאמץ ושינויים קטנים תוכל להכניס יותר כסף לחשבון הבנק אבל חשוב מכך יותר רווחים!

אל תתפתה לחשוב ש"זה לא יעבוד אצלי" כי "העסק שלי שונה", או "הלקוחות שלי שונים" כי כמו שאמרתי לך קודם אני כבר עבדתי עם עסקים מ-47 ענפים שונים. השיטות האלה עובדות בכולם והם יעבדו גם בעסק שלך… אם יש לך את האומץ להשתמש בזה.

הנה 12 מכפלי הרווח שתקבל יחד עם דוגמאות, ותבניות מוכנות לשימושך:

מכפיל רווח 1#: השבת לקוחות אבודים תוכל להחזיר לחיים לקוחות "מתים", כאלה שכבר מכירים ומעריכים אותך ותגרום להם להוציא אצלך כסף שוב. אני נותן לך כאן את התבנית המדוייקת בה אני משתמש אצל הלקוחות שעובדים איתי צעד אחר צעד.

מכפיל רווח 2#: קסם ה-UPSELL – הדרך הקלה ביותר להגדיל את ההיקף של כל עסק בתוך ומחוץ לאינטרנט. איך צורך לחשוב יותר מדי אלא פשוט להכניס ולהפעיל

מכפיל רווח 3#: הצעות פרימיום – הצ'קליסט בן 5 מרכיבים לבניית הצעות יקרות יותר ללקוחות טובים יותר, עם יותר כסף.

מכפיל רווח 4#: פרסום שנוגע בול – הסוד ליצירת מסר שיווקי שיתאים בול ללקוחות האידיאלים עבור העסק שלך.

מכפיל רווח 5#: "מכת" מזומנים – הנוסחא המהירה לקמפיינים קצרים של 4-5 ימים בהם תוכל להשתמש כדי להשיג זרם אדיר של הכנסות בפרקי זמן סופר קצרים.

מכפיל רווח 6#: קמפיין פרסום שממן את עצמו – שיטה הידועה רק למעט מאוד בעלי עסקים איתה אפשר לרכוש לקוחות חדשים ולממן את מסע הפרסום של על הדרך מבלי להחליף איתם מילה אחת בטלפון או פנים מול פנים.

מכפיל רווח 7#: הכפלת התגובות – 3 כלים שאיתם תוכל להכפיל את כמות הלידים, מכירות ורווחים שאת מקבל מכל פעולה שיווקית שתעשה.

מכפיל רווח 8#: הכנסה מתחדשת – הדרך להתחיל כל חודש עם הכנסה קבועה וברורה מלקוחות שמשלמים לך כל חודש עבור המוצרים והשירותים שלך. יישום נכון של האסטרטגיה הזו תשנה את החיים של כל עסק.

מכפיל רווח 9#: למכור למי שיש כסף – משום מה רוב העסקים נלחמים כדי למכור לתחתית או אמצע השוק, איפה שתחרות המחירים היא הכי קשה. במקום זה כאן אני אראה לך איך להמציא את העסק שלך מחדש כדי למכור במחירים גבוהים ללקוחות שיש להם כסף.

מכפיל רווח 10#: הפרד ומשול – לא כל הלקוחות שלך נולדו שווים, אז למה לשווק לכולם את אותו הדבר? כאן תקבל כלי פשוט לפילוח הלקוחות שלך כדי שתוכל להתאים לכל אחד מהם הצעה שתשיג מהם מקסימום כסף.

מכפיל רווח 11#: כלוב של זהב – השיטה הפשוטה ביותר לשמר נוכחות עוצמתית בקרב הלקוחות שלך כדי שהם יהפכו לקהילה נאמנה שתקנה ממך שוב ושוב.

מכפיל רווח 12#: הכפלת ההפניות – כולם יודעים שהלקוחות הכי טובים מגיעים כתוצאה מהמלצה של לקוחות קיימים. בניגוד למה שרוב בעלי העסקים חושבים ההפניות הן לא "משמיים". 2 פעולות מהירות שאותן תוכל לבצע כדי להשיג עוד המלצות מלקוחות מרוצים.

כמה יעלה לך להחמיץ את 12 מכפילי הרווח האלה?

ברור שאתה יכול להסתפק בצמיחה עלובה של 1-2% בשנה. או לחילפון לעשות את מה ש-99% מהעסקים עושים וזה כלום.

וזה בסדר… אם אתה מרוצה ממה שאתה משיג היום.

לעומת זאת אם אתה מעוניין בטכניקות חדשות שעובדות ומביאות תוצאות היום אין לי ספק בהדרכה הזו תקבל כלים בשווי של לפחות 4,997 ש"ח.

מפני שאתה מקבל 12 מכפילי רווח שונים מספיק שתשתמש רק ב-1 כדי לקבל החזר של לפחות פי 10 עד 100 מכל מה שתשקיע.

אם תגדיל ותיישם 3-4 ממכפילי הרווח האלה, אתה יכול לצפות למבול של לקוחות ורווחים כבר בשנה הקרובה.

היופי הוא שאתה לא צריך להשקיע 4,997 ש"ח ואפילו לא 1,997 ש"ח בסך הכל ההשקעה שלך היא 1,497 ש"ח כולל מע"מ.

עד לתאריך 25.10.16 בשעה 24:00 יש לך הנחה נוספת של 1,000 ש"ח. זאת אומרת שההשקעה שלך היא רק 497 ש"ח כולל מע"מ.

למה אני עושה את זה?

פשוט מאוד. אני רוצה שתיקח את הכלים שלי תיישם אותם בעסק. תצמח, תגדל ואולי בעתיד תשכור את השירותים שלי כדי שיחד ניצור קמפיינים שיווקיים עוד יותר רווחיים.

 

הנה צילומי מסך של הודעות שאני מקבל מלקוחות שהשתמשו בנוסחא:

אפס סיכון: אחריות מלאה ללא תנאי כך שאתה לא יכול לטעות

אני מאמין ב-100% שההדרכה הזו תעזור לך להפוך את העסק למכונת רווחים משומנת היטב. לכן אפילו שהסכום הוא לגמרי סמלי אני מעניק לך אחריות מלאה למשך 90 יום.

אחריות 1# – אני מאמין ב-100% שההדרכה הזו תשנה את הגישה שלך לעסקים, ותעזור לך להשיג מבול של לקוחות כדי שאתה תוכל לבנות את העסק שעליו תמיד חלמת. לכן במידה ותרכוש את ההדרכה ואחרי 90 יום תחליט שזה לא התוכן הכי טוב והכי איכותי שאי פעם קיבלתי, ושהאסטרטגיות והכלים שקיבלת לא יעזרו לך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לגשת אלי ואני אתן לך זיכוי כספי מלא.

אחריות 2# – קח את ה-90 הזה והוסף לו עוד 180 ימים. במידה ואחרי שמונה חודשים תשלח לי הוכחות שהשתמשת ברק אסטרטגיה אחת שנתתי לך בתוכנית הזו הזו ולא ראיתי כתוצאה מכך גידול דו ספרתי בעסק שלך, אני לא רק אתן לך זיכוי מלא, אני אתן לך גם סכום זהה נוסף מכיסי שלי.

אם העסק שלך תקוע או הצטמק, או אפילו משגשג אתה חייב את מכפילי הרווח האלה כדי להישאר רלוונטי בענף שלך

אתה יכול להמשיך לעשות את מה שכולם עושים כדי להשיג לקוחות. וזה בסדר.

זה מה ש-99% מבעלי העסקים עושים (פלא שהם בקושי מצליחים לשרוד?).

כולם יודעים שהסביבה העסקית של היום היא רצחנית יותר מתמיד ולכן אתה חייב את הכלים המעודכנים ביותר כדי להרוויח יותר ומהר.

אני מזכיר לך שאין כאן שום תיאורה מהאוניברסיטה אלא דוגמאות אמיתיות, כלים אמיתיים שמביאים לעסקים תוצאות עכשיו.

לכן אני מוכרח לשאול אותך…

אם אתה נאבק או מתקשה להשיג לקוחות היום… האם זה מצב שתרצה שימשיך לאורך זמן?

האם זה כיף לחיות ככה?

לחיות עם הפחד וחוסר הוודאות של מאיפה תגיע העסקה הבאה?

אומרים שאי שפיות זה לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאות שונות.

אם אתה קורא את השורות האלה אתה כבר יודע שאתה מסוגל ליותר מזה.

זו ההזמנות שלך לעשות מהפך אמיתי בשנה הקרובה באמצעות כלים שיווקים מהירים ופשוטים שיביאו לך עוד כסף לחשבון הבנק.

במילים אחרות

זו ההזמנות שלך לעצור ולפתוח דף חדש כדי להפוך את השנה הקרובה לשנה השמנה ביותר שהייתה לך אי פעם מבחינת רווחים

כן אבינועם, אני רוצה לקבל 12 מכפילי רווח בהם אוכל להשתמש ב-12 החודשים הקרובים!

אני יודע שאני מקבל...

  • 8 שעות הדרכה בוידאו
  • גישה לקבצי קול להורדה והאזנה
  • חוברת עבודה של התוכנית
  • אחריות מלאה למשך 90 ימים
  • דוגמאות לקמפיינים, קידומי מכירות ומבצעים

רק 284 ש"ח כולל מע"מ (במקום 997 ש"ח) אחריות מלאה למשך 90 יום

לרווחים העודפים שלך,

אבינועם שחר

signjer

 

 

 

נ.ב. מה היית עושה עם עוד 5,000, 50,000 ואפילו 500,000 שקלים אותם תוכל להרוויח בעזרת מכפילי הרווח שתקבל? כשרוב העסקים מוטרדים מהישרדות אתה תוכל להתעסק בפיתוח וצמיחה.

נ.נ.ב. אל תשכח שאתה מוגן עם האחריות המלאה שלי. אתה יכול לקבל את הכלים האלה ולנסות אותם למשך 90 ימים ואם עדיין לא תהיה מרוצה בסופו תקבל החזר כספי מלא.

נ.נ.נ.ב אחרי החגים כבר כאן, למה שלא תהפוך את השנה הזו לשנה השמנה ביותר בעסק שלך.

"רק רציתי לך להגיד לך שהשיטה עובד! עכשיו אחרי 3 שבועות הצלחתי לאסוף 113 אנשים לרשימת התפוצה שלי וכבר 8 את המדריך שכתבתי ישירות מהאינטרנט."
אופיר ארציאלי
יועצת שיווק בתחום האופנה
אני מאוד אוהבת את הדרך שלכם כי מדובר בשפה ישירה ותכל'סית ומאוד קל לי להתחבר וליישם. כשהאסימון ירד הוא פשוט ירד. מאותו רגע נוצר מוצר חדש ומיד העלתי את הסכום שאני גובה. עכשיו בכלל לא מעניין אותי כמה גובים אנשים אחרים. עד לא מזמן הייתי מקבלת 300 שקל עבור פגישה והיום הלקוחות שמגיעים אלי למקום ובזמן שנוח לי משלמים לפחות פי שתיים וחצי. אחרי שהעלתי את המחיר לא הגיעו פחות לקוחות אלא דווקא יותר. בנוסף גם מגיעים אלי לקוחות יותר טובים שאני יותר נהנית לעבוד איתם. כתוצאה מהעלאת המחירים אני שמחה לומר שבתקופה של 60 יום שילשתי את מחזור המכירות שלי.
דפנה כהן

אודות אבינועם שחר

מהמשווקים המובילים באינטרנט בישראל

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים איך להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 3,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.