קוראים לי אבינועם שחר. אולי קראת את אחד המאמרים שלי בגלובס או דה מרקר ויכול להיות שגם ראיתי את הספר שלי בחנויות הספרים, קוראים לו 'שיווק בלי בולשיט'. רגע לפני שאתה סוגר את החלון הזה אני רוצה להסביר לך מדוע פרסמתי את המכתב הזה דווקא עכשיו. אחרי עבודה של קרוב ל-10 שנים עם חברות בתחום המימון והפיננסים פיתחנו שיטה ייחודית להבאת לידים בתחום. כיום אנחנו משרתים לקוחות ומשווקים שירותים:
יש לקוחות שעובדים איתנו כבר מעל 4 שנים. למי שותיק בתחום יודע שזה דבר נדיר. בכל מקרה כולם יודעים שבתחום הזה יש לידים בשפע העניין הוא לא להשיג את הלידים אלא להשיג לידים איכותיים. זה מה שאנחנו עושים.
באמצעות פרסום מדויק בפייסבוק ובגוגל אנו דואגים לספק לך לידים איכותיים.
אנחנו גובים תשלום חודשי קבוע בהתאם לכמות השירותים שתקבלו. אנחנו לא גוזרים קופון מתקציב הפרסום שלך. אין לנו אינטרס שתוציא יותר כסף אלא שתרוויח יותר.
תשלום חודשי קבוע עבור השירות ותשלום נפרד לפרסום. אתה רואה בדיוק כמה יצא ומה התוצאה שהושגה.
עובדים באופן צמוד עם אנשי המכירות שלך. למה יש אינטרס שתמכור יותר! רק כך תישאר לקוח לאורך שנים.
הכי קל זה להביא לידים בתחום הזה אבל לא קל להביא לידים איכותיים. לכן פיתחנו שיטה ייחודית להשגת לידים בתחום.
עד היום ניהלנו מעל 15,500,000 שקלים בתקצבי פרסום דיגיטליים. כנראה שיש סיבה שחברות סמכות עלינו לנהל כאלה סכומים.