זאת התשובה שלי לכל המפקפקים ומפיצי המיתוסים. לקוח שהשקיע כ-800 שקל בפרסום ביום, ביצע עסקאות בשווי של כ-20 אלף ש"ח, ביום אחד בלבד. כבר למעלה מ-17 שנה, מידי שבוע, אני שומע על מיתוס חדש שיצא לעולם. כמובן שבתקופה הנוכחית, עדכון הגרסה באייפונים הוא המיתוס הראשי. "המהלך של אפל יותיר השפעות הרסניות על המשווקים בפייסבוק וגוגל", אני עדיין מחכה לאותן השפעות הרסניות… בנתיים הלקוחות שלי ואני נהנים מתוצאות פנטסטיות, שמשתפרות מיום ליום (וכך כבר 15 שנה).
אז אם עדיין לא הבנת, לרוב כל המיתוסים הללו, נוצרים כתירוצים לכשלונות. סוכנות דיגיטל שכבר לא מצליחה לספק את התוצאות שסיפקה בעבר, שולפת במהרה את המיתוס התורן, ובכך משליכה את האחריות על הביצועים על מישהו אחר.
תבין, אני לא טוען שאין שינויים סביבתיים שעלולים לגרום לשינוי בתוצאות. שינויים כאלה קורים בכל יום, אך השאלה היא, האם אתה יודע להתמודד איתם – -או במילים אחרות – Fight or Flight.
כבר למעלה מ-17 שנה שאני מתעסק בתחום השיווק הדיגיטלי. חוויתי עליות ומורדות, כשלונות והצלחות, וכל אלו, הכינו אותי למצב הנוכחי.
במציאות של היום, הכל יכול לקרות, בכל יום. אז איך הופכים את כל השינויים הסביבתיים, למינוריים, כך שלא יפגעו בתוצאות של הלקוחות?
בעזרת שיטת שיווק שפיתחתי לאורך הדרך, הצלחתי לייצר לעצמי את היציבות ההכרחית, לי וללקוחותיי. השיטה שלי מבוססת על אסטרטגיות שיווק שונות, שמפזרות את הסיכון ומבטיחות תוצאות רבות ואיכותיות. למעשה אני יכול להעיד, כי למרות כל השינויים הסביבתיים, התוצאות של הלקוחות שלי נשארות יציבות לאורך כל השנה.
ליבת השיטה שפיתחתי היא הדרך לייצר הרבה לידים, מבלי לפגוע באיכותם. רק כך אני יכול לספק ללקוחותיי את התוצאות שלהם הם מצפים באמת (כי תכלס זה לא מעניין אם יש הרבה לידים והם לא ממירים). וכך, במעלה הדרך, לא הפסקתי לשפר את האסטרטגיה שבניתי, עד שהגעתי לתוצאות שציפיתי לקבל.
והיום? מאות לקוחות שלי כבר נהנו ונהנים מתוצאות פנסטיסטיות והחזרי השקעה שנשמעים בידיוניים לחלוטין.
נעים מאוד, קוראים לי אבינועם שחר. אני מלווה עסקים בעלי שירותים המבוססים על מומחיות לצמיחה. אני בעל נסיון של מעל 17 שנים בתחום השיווק והמכירות. בפעם האחרונה שספרתי אני והצוות שלי עזרנו לעסקים שעבדו איתנו לצבור מכירות של מעל 300 מיליון שקלים. הספר שלי שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' נמכר עד היום במעל 4,000 עותקים. עשרות כתבות שלי פורסמו באמצעי התקשורת ואני מרצה קבוע בגופים כמו מעוץ ולשכות המסחר.
קיצר, אין במה שאני מראה שום תיאוריה אלא רק פרקטיקה אמיתית שנולדה כתוצאה מעבודה עם מאות עסקים ב-47 ענפים שונים לאורך השנים.
חברת אבינועם שחר פועלת מעל 10 שנים ועד היום אחראית לגידול מצטבר של יותר מ-300 מיליון שקלים במכירות של לקוחותיה.