מדוע עשרות אלפי בעלי עסקים פונים לאבינועם שחר כדי שיעזור להם להשיג לידים רותחים, מכירות מהירות ויותר רווחים בשורה התחתונה

אם אתה מתוסכל מתוצאות הפרסום שלך ומרגיש תקועה עם עסק שיכול להרוויח הרבה יותר המכתב הבא הוא בשבילך

avinoamמשולחן העבודה של אבינועם שחר

יזם יקר,

אם אתה בעל עסק אתה בטח יודע ששתי הבעיות המרכזיות של רוב העסקים הן.

  1. אין מספיק לקוחות שמתעייניים במוצר או בשירות שלך
  2. אין מספיק לקוחות שאומרים "כן" למוצר או לשירות שלך

במילים אחרות לרוב העסקים אין מספיק לידים וכתוצאה מכך אין להם מספיק מכירות.

למה זה קורה?

הרי בעלי עסקים (בניגוד לרוב האוכלסייה) הם אנשים מתוחכמים.

 

כל בעל עסק יודע שאם הוא רוצה עסק בריא... עסק צומח ורווחי... הוא חייב זרם קבוע של לידים ולקוחות חדשים

עכשיו, ברור שאפשר להשיג לקוחות מהפניות, המלצות ומפה לאוזן. הבעיה היא שאם תסתמך אך ורק על האמצעים האלה אתה תמיד תדרוך במקום. זאת משום שהשיטות האלה הן לא אמינות ולא קבועות. הן לא מביאות זרם שוטף של לקוחות לעסק. כי בשביל לצמוח עסק צריך מנוע.  מנוע צמיחה.

זה ההבדל בין העסקים שמרוויחים כסף ומעשירים את הבעלים שלהם לעומת העסקים שמדשדשים או מפסידים כסף כל הזמן

העניין הוא שלרוב העסקים אין מנוע כזה. אולי יש להם גחמות שיווקיות איזה פרסום שהם עושים פה ושם

אבל אין להם מנוע שמביא להם לידים, מכירות ורווחים על בסיס קבוע צפוי ואמין.

ואולי הם לא באמת מבינים עד כמה מנועה כזה הוא קריטי לצמיחה של העסק.

ברגע שיש לך מנועה צמיחה, מנוע שיווק ה-כ-ל משתנה בעסק.

  • יותר קל להשיג מכירות
  • יותר קל להעלות מחירים
  • יותר קל להוציא יותר כסף על שיווק ולדרוס את המתחרים

אצל רוב העסקים יש מנוע של מכונית שנראית ככה

ולמיעוט הקטן של בעלי העסקים שמרוויחים כסף יש מנוע של מכונית שנראית ככה

איך אתה היית רוצה שהעסק שלך יראה?

כן, אני יודע שזה לא פשוט להיות בעל עסק בתקופה שלנו. לכאורה האינטרנט מאפשר כמעט לכל בעל עסק לפרסם את עצמו בעלויות נמוכות יחסית.

לכאורה יש כאן הזדמנות ענקית. כזו שלא הייתה לפני 10 או 15 שנים.

אבל זאת ממש חרב פיפיות.

מה שהאינטרנט עשה הוא רק להחריף את התחרות בין בעלי עסקים. אפשר לראות את זה במחירי הפרסום ברשתות נפוצות כמו פייסבוק וגוגל שרק עולים ועולים. גרוע מכך, בכל יום בעל עסק מותקף בעשרות הצעות שונות ומשונות

  • אתה "חייב לעשות קידום אתרים"
  • אתה "חייב לפרסם סטטוסים בפייסבוק"
  • אתה "חייב… וחייב … וחייב…"

איך אתה בדיוק אמור להספיק לעשות את כל הדברים האלה בזמן הקצוב שיש לך לתת שירות, לנהל את העובדים, לגייס עובדים חדשים, לנהל את הכספים בעסק והכי חשוב להביא מכירות.

כל בעל עסק יודע (בניגוד למה שהעובדים שלו אולי חושבים) שלנהל עסק זה לא דבר פשוט. זה סיפור מורכב שדורש הרבה מאוד זמן (וכסף).

לכן אם אתה כמו רוב בעלי העסקים אתה בטח אומר לעצמך

 

די! מספיק! תנו לי דרך אחת, שיטה אחת שעובדת... כזו שתביא לי לידים ולקוחות כמו שעון!

אם זה אתה אז יכול להיות שההצעה הזו היא בשבילך.

קוראים לי אבינועם שחר וב-8 השנים האחרונות אני עוזר לעסקים להשיג לקוחות דרך האינטרנט. במהלך השנים עבדתי עם מאות עסקים ב-47 ענפים עסקיים שונים. עשרות כתבות שכתבתי פורסו באמצעי התקשורת הכלכליים כמו דה מרקר, גלובס וכלכליסט. הספר שלי 'שיווק בלי בולשיט' נמכר במעל 3,000 עותקים.

אפשר לומר שאני בונה מנועים – מנועי צמיחה לעסקים. זו העבודה שלי כבר 8 שנים. המסלולים השיווקים שהקמתי עבורי ועבור הלקוחות שלי כבר הכניסו מעל 30 מיליון שקלים.

אז אם אתה בעל עסק ומעוניין ל"התקין" כזה מנוע צמיחה בעסק שלך.

זה מה שאני והצוות שלי נוכל לעשות עבור העסק שלך...

לשדרג את השיווק והאתר שלך כדי שיתאים ל-2017

לבנות עבורך מסלול שיווקי שמביא לידים ו"מחמם" אותם עד למעמד המכירה

ליצור עבורך יותר צפיות לידים ופניות ממכשירים ניידים (כיום 60% מהגלישה באינטרנט נעשית במכשיר הנייד)

להפיק עבורך קטעי וידאו שיהפכו אותך לסמכות אליה פונים בענף שלך

ליצור ולהתקין אצלך בעסק את מערך השיווק שלנו לאי מייל. אותו מערך שכבר מביא ללקוחות שלנו מיליוני שקלים בהכנסות בכל שנה ושנה כבר 6 שנים ברציפות.

לנהל עבורך את השיווק שלך בפייסבוק – כזה שמביא לידים ולא לייקים.

לשים סוף לכל התסכול שלך בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי כי אנחנו נדאג להכל.

אנחנו מורידים ממך את כל עבודת השיווק הקשה ולמעשה דואגים לכך שלך יהיה זרם קבוע של לידים רותחים שרוצים לעשות עסקים איתך

הנה מה שלקוחות אומרים:

"כמנהל חברה המספקת שירותים פיננסים לחברות ציבוריות היה חשוב לי במסגרת עבודת השיווק והיחסי ציבור להגיע לתקשורת הכלכלית. בזכות הטכניקות ושיטות העבודה של אבינועם מהר מאוד התחלנו לקבל חשיפה באמצעי התקשורת הכלכליים כמו דה מרקר וגלובס."

רו"ח סטפן גוברמן

נשיא קבוצת גוברמן

"אבינועם עזר לי בתקופה מאוד קריטית. בדיוק הקמתי אתר אינטרנט שעשה את מה שאני עושה כל יום בעולם האמיתי – חיבור בין יזמים למשקיעים. אבינועם עזר לי למצוא את הדרך מהר מאוד ובתוך חודשיים הגענו ליותר מ-500 מנויים באתר והכנסות של מעל 70,000 שקל"

עינת בראון

מאמנת ומנכ"ל מעגל היזמים

אבינועם עזר לנו להפיק וליחצן אירוע מיוחד שערכנו להשקת המיזם שנקרא 'ספידייטיג בין יזמים למשקיעים' בו יזמים קיבלו הזדמנות נדירה לשבת מול אנשי עסקים ונציגי קרנות הון סיכון מובילות בשוק. האירוע משך את תשומת ליבה של כל התעשייה והביא לנו גם חשיפה תקשורתית שיצרה לנו מכירות מיידיות בשווי של 52,417 ₪.

חגי שטרן

נשיא אולימי אחזקות

"אני מכיר ועובד עם אבינועם כבר הרבה שנים. ההבנה והידע שלו בשיווק ומכירות מפתיעות אותי בכל פעם מחדש. זה לא רק שיש לו ידע, יש לו גם יש את היכולת הנדירה להפוך את מה שמסובך לאנשים אחרים לקל ואפילו כיפי. הוא עושה הכל בהנאה וזה ממש מדבק. הוא פועל מהר ומצליח להניע גם אנשים אחרים לפעולה. בקיצור, אם אתה מרגיש שקשה או מסובך לך למכור ולהביא עוד לקוחות אני ממליץ לך להיעזר באבינועם."

מני ונטורה

מומחה לשיווק באינטרנט

"שלום שמי אוריאל וינברגר ואני נעזרתי באבינועם בטכניקה שנקראת 4 ימים למזומנים. תוך 4 ימים הבאתי הכנסות מאוד - 7,873 שקל בזכות העצה שהוא נתן לי. אני מדריך אנשים למצוא בן זוג וזוגיות נכונה וזה מה שעזר לי להביא הרבה לקוחות בארבעה ימים. אני מודה לאבינועם ומזמין אתכם גם להשתמש בטכניקה הזו ולהיעזר באבינועם. יש לו הרבה עצות חכמות ונכונות. בהצלחה."

אוריאל וינברגר

מנכ"ל בית הספר לזוגיות בהשראת היהדות

"אני בעלת חנות בגדים של מעצבים ברמת החייל. כשפניתי לאבינועם היית מאד סקפטית לגבי היכולת לשווק את העסק השלי. בעבר ניסית כל מיני פרסומים כמו מודעות, פליירים ובאינטרנט אבל שום דבר לא ממש עבד. יחד עם אבינועם והצוות עבדנו על מספר ערוצי שיווק והקמנו מועדון לקוחות. חודשיים לאחר מכן כשקיימתי מכירה מיוחדת בחנות הגעתי למכירות בשווי של מעל 82,149 ש"ח בפרק זמן של ארבעה ימים."

חנה חיטמן

מנכ"ל דואט בגדי מעצבים

"כאשה היודעת בדיוק מה היא רוצה, אני חייבת לפרגן לכם ולהודות לכם על העבודה הנפלאה שעשיתם עבור החברה שלנו. קבוצת שטיר מפיקה תערוכות מקצועיות במגוון תחומים בכל השנה. ללא ספק הוכחתם את היכולת שלכם לקדם כל תערוכה ותערוכה ביצירתיות ובמקצועיות. העבודה שלכם עזרה לנו להביא אלפי מבקרים לתערוכות שלנו. אתם ענקים"

ישראלה שטיר אינשטיין (חברת פאנל ב"כרישים" ערוץ 10)

נשיאת קבוצת שטיר

"אחד המוחות השיווקיים הפוריים ביותר שפגשתי אבינועם הוא מאותם אנשים שחיים ונושמים שיווק. הוא ללא ספק אחד המוחות השיווקיים היותר פוריים שפגשתי ובניגוד להרבה מאמני שיווק אחרים שרק מדברים הוא באמת מיישם את העקרונות עליהם הוא מדבר אצלו ואצל הלקוחות שלו. אני נעזרתי בהכוונה של אבינועם באופן אישי וממליץ לכל מאמן עצמאי המעוניין בפריצת דרך לפנות ולהיעזר בו."

ד"ר אריה קגן

מנכ"ל מכללת קגן ל-NLP ודמיון מודרך

"שלום רב, אבינועם הוא אומנם איש שיווק אבל מה שמבדיל אותו מאחרים היא הנתינה ללא גבולות. נעזרתי באבינועם ובאסטרטגיות השיווקיות שהוא נתן לי לאורך תקופה ארוכה. ההכוונה של אבינועם עשתה לי סדר בראש, שדרגה את השיווק בעסק שלי ואת היכולת שלי להביא יותר לקוחות. המלצתי הכנה לכל עצמאי המבקש לעשות פריצת דרך ליצור קשר ולהיעזר בהכוונה והייעוץ של אבינועם."

רונית אילה טל

מרפאה משלימה

"הכפלתי את מחזור המכירות תוך 3 חודשים "מאז שהתחלתי לכתוב את הטקסטים השיווקיים על פי הנוסחא שאבינועם נתן לי כל העסק שלי השתנה. אם בעבר היו מגיעים כל יום 3 לקוחות היום מגיעים 6 ו-7. כתוצאה מכך גם מחזור המכירות שלי הוכפל תוך 3 חודשים. עד לא מזמן הייתי מרוויחה בממוצע 20,000 שקל והיום הממוצע הזה עלה ליותר מ-50,000 שקל. הפרסום שלי כל כך חזק שאנשים עוצרים אותי ברחוב ומספרים כמה שזה נראה טוב ומקצועי"

חני אבו

טופשוז נעלי נוחות

"אנו בעלי עסק קטן המפתח משחקי קלפים לילדים. התחלנו לעבוד עם אבינועם במטרה להחדיר את קו המוצרים החדש שלנו לשוק. למרות שכחברה קטנה לא היו לנו תקציבי ענק, הופתענו מהתוצאות הרבות שהגיעו תוך זמן כל כך קצר. אבינועם והצוות ידעו לנצל כל הזדמנות לפרוץ לתודעה והרגשנו את פועלם בשטח. כתוצאה מהעבודה המשותפת עם אבינועם והצוות, קניין אירופאי ששהה בישראל נחשף למוצרים שלנו והחליט לקנות את הזיכיון להפצה באירופה. מכירת המשחקים באירופה הביאה אותנו מהכנסות שנתיות שעמדו על מיליון שקל להכנסות של 5 מליון שקלים בשנה. ברצוננו להודות לכם על העבודה הנפלאה שבצעתם עבור חברתנו."

יעקב וטובי קליינמן

בעלים ספייס גיימס

"השקעה של 350,000 ש"ח בחברה אני מנהל חברה המפתחת פתרונות רפואיים המסייעים לאנשים עם בעיות שינה. בתחילת הדרך היה לנו שלב מאוד קריטי בו היינו צריכים לגייס השקעה כספית על מנת להאיץ את פיתוח המוצרים שלנו. החיבור עם אבינועם היה בדיוק בזמן. העבודה השיווקית הממוקדת שלנו יחד עם אבינועם הובילה לפניות מצד משקיעים פוטנציאליים שלבסוף הובילה להשקעה על סך 350,000 ש"ח שסייעה מאוד לפיתוח מואץ של המוצרים. מאחל לך שתמשיך עם העבודה המשובחת."

ד"ר עדי משיח

מנכ"ל ניקסואה

"נעזרנו באבינועם כדי לקדם את מכללת תהילה המציעה לימודי רפואה סינית וקוריאנית. מאוד הופתענו מהתוצאות שקיבלנו תוך זמן קצר מאוד. החל מפרסומים במגזינים כמו 'חיים אחרים' ועד לעיתונות המרכזית וגם הופעה בתוכנית הבריאות של ערוץ 2 שיצרו עניין רב במכללה. תודה מכל הלב,"

צבי אלפישר

מנכ"ל מכללת תהילה

"21 טלפונים מלקוחות ביום "אבינועם אנחנו בקרייסיס! עשינו את הפרסום בסוף השבוע ואתמול קיבלנו 19 טלפונים והיום עוד 21 טלפונים. אף פעם לא הייתה לנו כזו כמות של פניות בפרק זמן כל כך קצר. ממש לא ציפנו לגל כזה של תגובות."

עפרה ברגר

מוסך שרת

"מה שהקורס של אבינועם נתן לי זה המון ביטחון. כן, כתבתי מדריך חדש ללקוחות פוטנציאליים והרמתי גם דף נחיתה חדש אבל מה שעזר לי יותר מהכל זו דווקא הגישה של אבינועם. גישה מלאת ביטחון. למרות שאני עצמאית רק כמה חודשים הפסקתי לפחד מפגישות עם לקוחות. לא חששתי מאנשים שישאלו אותי מה הנסיון שלי, כי ידעתי שאני באה עם המון נסיון מקצועי. רק בחודשיים האחרונים סגרתי שתי עסקאות בשווי של מעל 40,000 שקלים, תודה רבה,"

פזית חזיז

אדריכלית ומעצבת פנים

זה מה שאתה צריך לעשות עכשיו

בכל שבוע אני מקבל עשרות פניות מבעלי עסקים שמעוניינים לעבוד איתי ועם הצוות שלי. לצערי השירות שלי לא מתאים לרוב בעלי העסקים ורוב הסיכויים שהוא לא מתאים לך. כדי שנוכל לעבוד יחד עליך לעמוד בתנאים הבאים:

1. יש לך עסק קיים שכבר עובד ומביא לקוחות – אני לא עובד עם אנשים שרק עכשיו מתחילים או חושבים להקים עסק.

2. אתה כבר משקיע בשיווק  – אם אתה עדיין לא שמת שקל על שיווק זה כנראה לא בשבילך.

3. ממלא את השאלון כאן למטה – אני רוצה לעבוד רק עם עסקים שלהם אני יכול לעזור באמת. רוב הסיכויים שלא נעבוד יחד וכדי שלא נבזבז את הזמן שלי ושלך אבקש ממך לענות על מספר שאלות פשוטות כדי לדעתך אם אנחנו כן או לא מתאימים לעבודה משותפת.

הנה מה שיקרה אחרי שתמלא את השאלון.

אחרי 48 שעות תקבל מאיתנו תשובה. כמו שאמרתי רוב הסיכויים שהתשובה תהיה שלילית. במקרה הנדירה שהתשובה תהיה חיובית. העוזרת שלי תתאם לנו שיחת יעוץ ראשונית בטלפון ושם אוכל לתת לך את התוכנית שלי להגדלת כמות הלידים והמכירות בעסק שלך.

נשמע לך טוב? מעולה!

 

להגשת מועמדות מלא את השאלון כאן

התחל כאן

פרטי התקשרות

השאלון הוא אישי וסודי. לאחר מילוי השאלון מתן לוי ייצור איתך קשר לצורך תיאום שיחת היעוץ שלך לבדיקת התאמתך לתוכנית.

חובה למלא את כל השאלות כדי לקבל את שיחת ההכוונה.

פרטי העסק
תיאור העסק
מחזור נוכחי

התשובות הן בשקלים לחודש
מחזור רצוי

התשובות הן בשקלים לחודש
אמצעי שיווק
המצב הרצוי
למה עכשיו
עבודה עם אבינועם
סיום

תן לי ולצוות שלי להראות לך איך העסק שלך יכול לצמוח, לגדול ולהרוויח יותר!

להצלחה הבלתי מתפשרת שלך,

אבינועם שחר

כפי שפורסם ב...

אודות אבינועם שחר

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים ועוזר להם להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 3,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.