משולחן העבודה של אבינועם שחר
למי שלא יודע עד היום החברה שלי ניהלה מעל 15,000,000 ש"ח בתקציבי פרסום בגוגל ובעיקר בפייסבוק.
בגלל משבר הקורונה נוצר עכשיו מצב שעלויות הפרסום חזרו למספרים שהם היום לפני 3 שנים. בחלק מהמקרים העלויות ירדו בשלישי ואחרים בחצי.
הנה לדוגמא ליד לוובינר שהיה עולה 20 ואפילו 30 שח לפני המשבר צלל למחיר של פחות מ-3 ש"ח.
הנה צילום מתוך ממשק הפרסום של גוגל המשווה לידים מינואר פברואר לעומת חודש הקורונה – מרס המצביע על ירידה של של עשרות שקלים בעלויות של ליד.
נוצר מצב אופטימאלי למי שרוצה עכשיו להגיע ללקוחות באמצעות שיווק דיגיטלי:
כרגע יש לנו קמפיינים בתחומים הבאים שמניבים תוצאות טובות מהרגיל.
למרות האתגר ולמרות הקושי. אני בטוח שנוכל למצוא את הדרך להגיע ללקוחות שלך בזמן קורונה. מלא אתה טופס למטה כדי שנוכל לשוחח
באמצעות ניהול קמפיינים חכמים ברשתות כמו גוגל, פייסבוק ורשתות מאמרים נוספות אנו משיגים לעסק שלך פניות (לידים) איכותיות.
ברגע שתתחיל להזרים לפניות לעסק אוטומטית המכירות שלך יעלו. אם לא תצליח לסגור יותר עסקאות אנחנו נסייע לך ונדריך אותך איך לבנות מערך מכירות אפקטיבי.
ברגע שתגדיל את הפניות והמכירות תוכל בקלות להגדיל את הרווחים על ידי היקפי עסקה גדולים יותר, מכירה חוזרת ללקוחות קיימים והעלאת מחירים.
כל הזכויות שמורות לחברת א.נ. שחר בע"מ
טל': 03-5169588 | מגדלי התאומים 2 קומה 13 חדר 1305| ז'בוטינסקי 35 רמת גן