משולחן העבודה של אבינועם שחר
מגדלי התאומים 2
דרך זאב ז'בוטינסקי 35
רמת גן
חבר יקר,
אם החברה שלך משווקים שירותים אני רוצה לשתף אותך כאן בשיטה ייחודית שפיתחתי לאחר עבודה עם מאות ארגונים וחברות בתחום. שיטה שאיתה תוכל – מעבר לכל ספק – להשיג מבול של לקוחות ב-6 החודשים הקרובים.
במידה ואנחנו נפגשים כאן בפעם הראשונה הרשה לי להציג את עצמי. אני פעיל בתחום השיווק כבר 12 שנים ועבדתי עם מאות עסקים. אני מרצה קבוע במט"י ולשכות המסחר, עשרות מאמרים פרי עטי התפרסמו בעיתונות הכלכלית: כלכליסט, גלובס, The Marker וגם כתבתי ספר 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר מעל 4,000 עותקים…
השיטה שמוצגת לך כאן היא תולדה של ניהול מעשי של תקציבי פרסום דיגיטליים בשווי של מעל 15,000,000 ש"ח. כפי שאתה מבין הרבה מאוד כסף, מחשבה ושכלולים הושקעו בפיתוח השיטה.
למי שלא עובד איתה – בטח חברות בתחום שלך – יהיה קשה מאוד לראות החזר משמעותית על ההשקעה בפרסום דיגיטלי.
הסיבה שרוב העסקים נכשלים עם הפרסום שלהם במדיה הדיגיטלית זה כי הם חושבים שהפרסום הזה עובד כמו שפרסום עבד פעם… בעיתונות, בטלוויזיה או ברדיו. גם רוב משרדי הפרסום פועלים כך. נכון הם אולי יעשו הצגה כאילו הם "חזק בדיגיטל" אבל מה שבעיקר מעניין אותך זה העמלה שהם מקבלים מתקציב הפרסום שלך.
בניגוד אליהם אנחנו לא גוזרים קופון על תקציב הפרסום שלך. הפואנטה שלנו היא לא להגדיל לך את הוצאות הפרסום אלא להגדיל את הרווחיות בעסק שלך.
מבלי ליבש אותך עם יותר מדי הסברים טכניים. היתרון של פרסום בפלטפרומה דיגיטלית (כמו פייסבוק למשל) היא האפשרות לצור אין ספור מסרים מותאמים אישית לקהלים בעלות נמוכה יחסית. לעומת זאת בטלוויזיה אין לך את האפשרות הזו. אתה צריך לצור פרסומת אחת שתתפוס את כולם. לעומת זאת בפייסבוק אני יכול לצור פרסומת שונה לגברים או נשים, לאנשים שסובלים מבעיות גב, לאנשים שמעוניינים בהשקעות או לאנשים שהתחביב שלהם הוא ריקודי סלסה. כך גם להוביל אותם לעסק שלך בדרך המותאמת להם.
זה ממש כמו איש מכירות שיודע בשיחה לתת לכל לקוח תשובה שונה כדי לסגור את העסקה. בדיוק כך אנו בונים את השיווק שלך.
זוהי בדיוק התפיסה שעומדת בבסיסה של השיטה TSQ:
שלב 1# – Targeting – למי אנחנו מפרסמים
כאן אנחנו מחליטים מי האנשים שלהם אנחנו מפרסמים. האם זה נשים גרושות בראשון, או אולי בעלי עסקים בנהריה, באמצעות מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק ומאגרי מידע צד שלישי אפשר כיום להציג מודעות לכל אחד בישראל ובכל העולם.
שלב 2# – Segmentation – התאמת הפרסום לכל קהל מטרה
כאן מתבצעת רוב העבודה ה"קשה" יצירת התוכן, המסרים והמודעות שיוצגו לכל קהל וקהל בהתאמה.
שלב 3# – Qualification – סינון וחילוץ הלקוחות האיכותיים
אחרי שהגולש קרא והתרשם מהחומרים שלך הוא נכנס לאתר (או עמוד הנחיתה) ושם בדרך כלל הוא מתבקש לעבור תהליך סינון הכולל שאלון המותאם לצרכים של החברה. המטרה היא לקבל ליד מסונן ואיכותי ולדבר איתו אך ורק אם הוא עומד בקריטריונים ומתאים להיות לקוח של החברה שלך. כך אתה חוסך הרבה זמן וכסף בשיחות עם אנשים שלא מתאימים ומשיג את העסקאות הגדולות ביותר מאנשים שרוצים לעבוד איתך.
אני מאוד סלקטיבי לגבי הלקוחות שאני בוחר לעובד איתם. לכן עליך לעמוד שני תנאים כדי שנשקול עבודה משותפת.
הנה הקריטריונים:
1. לחברה חייבת להיות יכולת מכירה – מרגע שנתחיל לעבוד יחד הפניות יזרמו לעסק שלך, אם אין לעסק שלך יכולת למכור אנחנו סתם נבזבז את הכסף והזמן האחד של השני.
2. אתה כבר משקיע כסף בשיווק – אם אתה עדיין לא משקיע כסף בשיווק זה לא בשבילך. אני מעוניין רק בעסקים שכבר הבינו שכדי לצמוח צריך להשקיע בשיווק. זה לא חייב להיות תקציב גדול אבל צריך להיות משהו.
3. זה מתאים רק לעסקים המשווקים שירותים – השירות מתאים רק לעסקים המשווקים שירותים עם דגש על עסקים הפועלים בתחום הפיננסים, השקעות, מימון, לימודים, אסטטיקה ובריאות.
כדי שנתחיל מה שאני מציע לך קודם כל הוא שננהל שיחה טלפונית באורך של כ-15 דקות. ננתח את המצב בעסק שלך כיום ונראה אם השיטה באמת יכולה להביא לך צמיחה מהירה.
עכשיו, בהנחה שאתה תהיה סופר מרוצה ותתחבר לאסטרטגיה הראשונית שיצרנו יחד, יכול להיות שתרצה שאני והצוות שלי ניכנס כמנהלי השיווק שלך בפועל. במקרה כזה ה"שכר" ההתחלתי הוא 6,000 ש"ח לחודש. זה לא יקר אבל זה גם לא מתאים לכל אחד.
אבל למעשה זה לא עולה לך כלום…
כי אני מעריך שאם נעבוד יחד במשך 6 החודשים הקרובים אתה תרוויח הרבה יותר… אולי אפילו תכפיל את העסק.
בכל שבוע אני מקבל עשרות פניות ממתעניינים לגבי השירות שלי ואני לא יכול לדבר עם כל אחד. משום שהשירות שלי דורש הרבה השקעה מבחינת זמן ותעצומות נפש אני יכול בכל זמן נתון לקבל רק קומץ מצומצם של הלקוחות הכי איכותיים.
לכן אם אתה מעוניין בשינוי משמעותי בעסק מומלץ לפנות עכשיו. אם תשב על הגדר אתה עלול להיכנס לרשימת ההמתנה ולחכות עוד 2-3 חודשים עד שאספיק לחזור אליך.
אז כמו שאמרתי יש כאן חלון הזדמנויות אבל הוא לא יהיה פתוח לאורך זמן רב.
מלא את הטופס כאן למטה. במידה ותמצא מתאים, ג'ולי – העוזרת האישית שלי תצור איתך קשר תוך 48 שעות לתיאום השיחה שלנו.
כל הזכויות שמורות לא.נ. שחר בע"מ | טל': 03-5169588 | מגדלי התאומים 2 קומה 13 חדר 1305| ז'בוטינסקי 35 רמת גן