גלה כיצד עסקים המשווקים שירותים יכולים להגדיל את המכירות והרווחיות בשנת 2020 באמצעות שיטת TSQ

אם אתה מנהל חברה המספקת שירותים במכתב הבא תגלה איך שיטת השיווק של אבינועם שחר תסייע לך להשיג יותר פניות, יותר לקוחות ויותר רווחים ב-6 החודשים הקרובים

משולחן העבודה של אבינועם שחר

מגדלי התאומים 2

דרך זאב ז'בוטינסקי 35

רמת גן

 

חבר יקר,

אם החברה שלך משווקים שירותים אני רוצה לשתף אותך כאן בשיטה ייחודית שפיתחתי לאחר עבודה עם מאות ארגונים וחברות בתחום. שיטה שאיתה תוכל – מעבר לכל ספק – להשיג מבול של לקוחות ב-6 החודשים הקרובים.

15,000,000 שקלים בתקציבי פרסום לא טועים

במידה ואנחנו נפגשים כאן בפעם הראשונה הרשה לי להציג את עצמי. אני פעיל בתחום השיווק כבר 12 שנים ועבדתי עם מאות עסקים. אני מרצה קבוע במט"י ולשכות המסחר, עשרות מאמרים פרי עטי התפרסמו בעיתונות הכלכלית: כלכליסט, גלובס, The Marker וגם כתבתי ספר 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר מעל 4,000 עותקים… 

השיטה שמוצגת לך כאן היא תולדה של ניהול מעשי של תקציבי פרסום דיגיטליים בשווי של מעל 15,000,000 ש"ח. כפי שאתה מבין הרבה מאוד כסף, מחשבה ושכלולים הושקעו בפיתוח השיטה. 

למי שלא עובד איתה – בטח חברות בתחום שלך – יהיה קשה מאוד לראות החזר משמעותית על ההשקעה בפרסום דיגיטלי.

רוב הסיכויים שכבר השקעת לא מעט בפרסום דיגיטלי ורוב הסיכויים שאתה עדיין לא מרוצה מהתוצאות... זו הסיבה...

הסיבה שרוב העסקים נכשלים עם הפרסום שלהם במדיה הדיגיטלית זה כי הם חושבים שהפרסום הזה עובד כמו שפרסום עבד פעם… בעיתונות, בטלוויזיה או ברדיו. גם רוב משרדי הפרסום פועלים כך. נכון הם אולי יעשו הצגה כאילו הם "חזק בדיגיטל" אבל מה שבעיקר מעניין אותך זה העמלה שהם מקבלים מתקציב הפרסום שלך.

בניגוד אליהם אנחנו לא גוזרים קופון על תקציב הפרסום שלך. הפואנטה שלנו היא לא להגדיל לך את הוצאות הפרסום אלא להגדיל את הרווחיות בעסק שלך.

זו בדיוק הסיבה שפיתחנו שיטה מדוייקת לשיווק שירותים באינטרנט - TSQ

מבלי ליבש אותך עם יותר מדי הסברים טכניים. היתרון של פרסום בפלטפרומה דיגיטלית (כמו פייסבוק למשל) היא האפשרות לצור אין ספור מסרים מותאמים אישית לקהלים בעלות נמוכה יחסית. לעומת זאת בטלוויזיה אין לך את האפשרות הזו. אתה צריך לצור פרסומת אחת שתתפוס את כולם. לעומת זאת בפייסבוק אני יכול לצור פרסומת שונה לגברים או נשים, לאנשים שסובלים מבעיות גב, לאנשים שמעוניינים בהשקעות או לאנשים שהתחביב שלהם הוא ריקודי סלסה. כך גם להוביל אותם לעסק שלך בדרך המותאמת להם.

זה ממש כמו איש מכירות שיודע בשיחה לתת לכל לקוח תשובה שונה כדי לסגור את העסקה. בדיוק כך אנו בונים את השיווק שלך.

זוהי בדיוק התפיסה שעומדת בבסיסה של השיטה TSQ:

  • Targeting
  • Segmentation
  • Qualification

כך משיגים לקוח איכותי ב-3 צעדים קלים (טוב, בכנות זה לא כל כך קל 😉

שלב 1# – Targeting – למי אנחנו מפרסמים

כאן אנחנו מחליטים מי האנשים שלהם אנחנו מפרסמים. האם זה נשים גרושות בראשון, או אולי בעלי עסקים בנהריה, באמצעות מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק ומאגרי מידע צד שלישי אפשר כיום להציג מודעות לכל אחד בישראל ובכל העולם.

שלב 2# – Segmentation – התאמת הפרסום לכל קהל מטרה

 

כאן מתבצעת רוב העבודה ה"קשה" יצירת התוכן, המסרים והמודעות שיוצגו לכל קהל וקהל בהתאמה. 

שלב 3# – Qualification – סינון וחילוץ הלקוחות האיכותיים

אחרי שהגולש קרא והתרשם מהחומרים שלך הוא נכנס לאתר (או עמוד הנחיתה) ושם בדרך כלל הוא מתבקש לעבור תהליך סינון הכולל שאלון המותאם לצרכים של החברה. המטרה היא לקבל ליד מסונן ואיכותי ולדבר איתו אך ורק אם הוא עומד בקריטריונים ומתאים להיות לקוח של החברה שלך. כך אתה חוסך הרבה זמן וכסף בשיחות עם אנשים שלא מתאימים ומשיג את העסקאות הגדולות ביותר מאנשים שרוצים לעבוד איתך.

זה לא מתאים לכל אחד ויכול להיות שזה לא מתאים לך

אני מאוד סלקטיבי לגבי הלקוחות שאני בוחר לעובד איתם. לכן עליך לעמוד שני תנאים כדי שנשקול עבודה משותפת.

הנה הקריטריונים:

1. לחברה חייבת להיות יכולת מכירה –  מרגע שנתחיל לעבוד יחד הפניות יזרמו לעסק שלך, אם אין לעסק שלך יכולת למכור אנחנו סתם נבזבז את הכסף והזמן האחד של השני.

2. אתה כבר משקיע כסף בשיווק – אם אתה עדיין לא משקיע כסף בשיווק זה לא בשבילך. אני מעוניין רק בעסקים שכבר הבינו שכדי לצמוח צריך להשקיע בשיווק. זה לא חייב להיות תקציב גדול אבל צריך להיות משהו.

3. זה מתאים רק לעסקים המשווקים שירותים – השירות מתאים רק לעסקים המשווקים שירותים עם דגש על עסקים הפועלים בתחום הפיננסים, השקעות, מימון, לימודים, אסטטיקה ובריאות. 

שורה תחתונה, השיטה עזרה עד היום ללקוחות שלנו להגדיל את היקפי המכירות בסכום מצטבר של עשרות מיליוני שקלים... אבל אתה לא חייב להאמין לי הנה מה שהם אומרים:

אבינועם והצוות שלו יצרו עברנו מערך אדיר של פניות מלקוחות איכותיים שהוביל באופן ישיר לגידול משמעותי במכירות.
ליאור איילון
מתן יעוץ משכנתאות
המשפכים השיווקיים שאבינועם והצוות שלו הקימו עבור המכללה הוסיפו באופן ישיר הכנסות של מאות אלפי שקלים בכל חודש.
דודי פריד
מנכ"ל מכללת מגמות
כשפנינו לאבינועם שחר לא הייתה לנו בעיה בכמות הלידים. הבעיה הייתה שקיבלנו לידים מאוד לא איכותיים. השינויים שאבינועם ביצע בדרך קבלת הלידים ובקמפיין שינו את המצב. היום אנחנו מקבלים יותר פניות איכותיות וכתוצאה מכך אנחנו סוגרים יותר עסקאות.
דודי ישראל
רצון ליברמן בע"מ
השינוי הגדול שחל כתוצאה מהעבודה עם אבינועם הוא סוג הלקוחות שמגיעים אלינו עכשיו. כיום אני עוסק כמעט ואך ורק בטיפולי השתלת שיניים. זה שינה את כל הדרך שבא אנחנו מתנהלים היום. עם פחות לקוחות אנחנו משיגים הרבה יותר הכנסות.
ד"ר דניאל רם
מרפאת מזור, הוד השרון
אני חייב לאבינועם המון... הוא נתן לי הכוונה ויעוץ אבל הרבה יותר חשוב מכך הוא נתן לי פוש. עלי לציין שלא כל מה שהוא נתן לי עבד וחלק מזה זה גם באשמתי אבל המוטיבציה והרוח הגבית הייתה אדירה. תוך חודשיים מתחילת העבודה מחזור המכירות בעסק שלי שילש את עצמו.
ד"ר רמי פטררו
המרכז לבריאות השן, קריית מוצקין
הפרסום של אבינועם שונה ולא שגרתי. בהתחלה היה לי קשה לקבל אותו אבל אחרי שראיתי את התוצאות הבנתי שמדובר במקצוען אמיתי. עכשיו אחרי שאנחנו עובדים איתו כבר שנה אנחנו סגורים בפרויקטים חודשים קדימה.
מתן יופיטר
ספרטה פגרולות

איך מתחילים?

כדי שנתחיל מה שאני מציע לך קודם כל הוא שננהל שיחה טלפונית באורך של כ-15 דקות. ננתח את המצב בעסק שלך כיום ונראה אם השיטה באמת יכולה להביא לך צמיחה מהירה. 

עכשיו, בהנחה שאתה תהיה סופר מרוצה ותתחבר לאסטרטגיה הראשונית שיצרנו יחד, יכול להיות שתרצה שאני והצוות שלי ניכנס כמנהלי השיווק שלך בפועל. במקרה כזה ה"שכר" ההתחלתי הוא 6,000 ש"ח לחודש. זה לא יקר אבל זה גם לא מתאים לכל אחד.

אבל למעשה זה לא עולה לך כלום…

כי אני מעריך שאם נעבוד יחד במשך 6 החודשים הקרובים אתה תרוויח הרבה יותר… אולי אפילו תכפיל את העסק.

אזהרה: מומלץ לפעול עכשיו

בכל שבוע אני מקבל עשרות פניות ממתעניינים לגבי השירות שלי ואני לא יכול לדבר עם כל אחד. משום שהשירות שלי דורש הרבה השקעה מבחינת זמן ותעצומות נפש אני יכול בכל זמן נתון לקבל רק קומץ מצומצם של הלקוחות הכי איכותיים. 

לכן אם אתה מעוניין בשינוי משמעותי בעסק  מומלץ לפנות עכשיו. אם תשב על הגדר אתה עלול להיכנס לרשימת ההמתנה ולחכות עוד 2-3 חודשים עד שאספיק לחזור אליך.

אז כמו שאמרתי יש כאן חלון הזדמנויות אבל הוא לא יהיה פתוח לאורך זמן רב.

מלא את הטופס כאן למטה. במידה ותמצא מתאים, ג'ולי – העוזרת האישית שלי תצור איתך קשר תוך 48 שעות לתיאום השיחה שלנו.

לקבלת השיחה מלא את הטופס עכשיו

להצלחה ההיסטורית שלך,
אבינועם שחר

אבינועם שחר במספרים

עותקים שנמכרו
שקלים בתקציבי פרסום
כתבות בתקשורת

לינה סנטר: מעשרות אלפים למאות אלפים בכל חודש

"לומר את האמת. מאוד הופתענו מהתוצאות. כבר עבדנו עם לא מעט חברות שיווק אבל עד היום לא השגנו תוצאות כאלה. אני שמחה לומר שבזכות כמות הפניות הגדולה שקיבלנו בחודשים האחרונים יש לנו גידול של 30% במכירות".

ד"ר יונה ברק

מנהלת מעבדת פוריות לגבר

"מאז שהתחלנו לעבוד עם אבינועם והצוות שלו אנחנו מקבלים עשרות פניות בכל שבוע והמכירות שלנו עלו בהתאם במגמת עליה כל הזמן. כל בעל עסק שרוצה להשיג יותר לידים חייב לדבר עם אבינועם".

יוסי מיאייב

מ.ד. תכשיטים

"הפרסום של אבינועם שונה ולא שגרתי. בהתחלה היה לי קשה לקבל אותו אבל אחרי שראיתי את התוצאות הבנתי שמדובר במקצוען אמיתי. עכשיו אחרי שאנחנו עובדים איתו כבר שנה אנחנו סגורים בפרויקטים חודשים קדימה".

מתן יופיטר

ספרטה פרגולות

"כמנהל חברה המספקת שירותים פיננסים לחברות ציבוריות היה חשוב לי במסגרת עבודת השיווק והיחסי ציבור להגיע לתקשורת הכלכלית. בזכות הטכניקות ושיטות העבודה של אבינועם מהר מאוד התחלנו לקבל חשיפה באמצעי התקשורת הכלכליים כמו דה מרקר וגלובס."

רו"ח סטפן גוברמן

נשיא קבוצת גוברמן

"אבינועם עזר לי בתקופה מאוד קריטית. בדיוק הקמתי אתר אינטרנט שעשה את מה שאני עושה כל יום בעולם האמיתי – חיבור בין יזמים למשקיעים. אבינועם עזר לי למצוא את הדרך מהר מאוד ובתוך חודשיים הגענו ליותר מ-500 מנויים באתר והכנסות של מעל 70,000 שקל"

עינת בראון

מאמנת ומנכ"ל מעגל היזמים

אבינועם עזר לנו להפיק וליחצן אירוע מיוחד שערכנו להשקת המיזם שנקרא 'ספידייטיג בין יזמים למשקיעים' בו יזמים קיבלו הזדמנות נדירה לשבת מול אנשי עסקים ונציגי קרנות הון סיכון מובילות בשוק. האירוע משך את תשומת ליבה של כל התעשייה והביא לנו גם חשיפה תקשורתית שיצרה לנו מכירות מיידיות בשווי של 52,417 ₪.

חגי שטרן

נשיא אולימי אחזקות

"אני מכיר ועובד עם אבינועם כבר הרבה שנים. ההבנה והידע שלו בשיווק ומכירות מפתיעות אותי בכל פעם מחדש. זה לא רק שיש לו ידע, יש לו גם יש את היכולת הנדירה להפוך את מה שמסובך לאנשים אחרים לקל ואפילו כיפי. הוא עושה הכל בהנאה וזה ממש מדבק. הוא פועל מהר ומצליח להניע גם אנשים אחרים לפעולה. בקיצור, אם אתה מרגיש שקשה או מסובך לך למכור ולהביא עוד לקוחות אני ממליץ לך להיעזר באבינועם."

מני ונטורה

מומחה לשיווק באינטרנט

"שלום שמי אוריאל וינברגר ואני נעזרתי באבינועם בטכניקה שנקראת 4 ימים למזומנים. תוך 4 ימים הבאתי הכנסות מאוד - 7,873 שקל בזכות העצה שהוא נתן לי. אני מדריך אנשים למצוא בן זוג וזוגיות נכונה וזה מה שעזר לי להביא הרבה לקוחות בארבעה ימים. אני מודה לאבינועם ומזמין אתכם גם להשתמש בטכניקה הזו ולהיעזר באבינועם. יש לו הרבה עצות חכמות ונכונות. בהצלחה."

אוריאל וינברגר

מנכ"ל בית הספר לזוגיות בהשראת היהדות

"אני בעלת חנות בגדים של מעצבים ברמת החייל. כשפניתי לאבינועם היית מאד סקפטית לגבי היכולת לשווק את העסק השלי. בעבר ניסית כל מיני פרסומים כמו מודעות, פליירים ובאינטרנט אבל שום דבר לא ממש עבד. יחד עם אבינועם והצוות עבדנו על מספר ערוצי שיווק והקמנו מועדון לקוחות. חודשיים לאחר מכן כשקיימתי מכירה מיוחדת בחנות הגעתי למכירות בשווי של מעל 82,149 ש"ח בפרק זמן של ארבעה ימים."

חנה חיטמן

מנכ"ל דואט בגדי מעצבים

"כאשה היודעת בדיוק מה היא רוצה, אני חייבת לפרגן לכם ולהודות לכם על העבודה הנפלאה שעשיתם עבור החברה שלנו. קבוצת שטיר מפיקה תערוכות מקצועיות במגוון תחומים בכל השנה. ללא ספק הוכחתם את היכולת שלכם לקדם כל תערוכה ותערוכה ביצירתיות ובמקצועיות. העבודה שלכם עזרה לנו להביא אלפי מבקרים לתערוכות שלנו. אתם ענקים"

ישראלה שטיר אינשטיין (חברת פאנל ב"כרישים" ערוץ 10)

נשיאת קבוצת שטיר

"אחד המוחות השיווקיים הפוריים ביותר שפגשתי אבינועם הוא מאותם אנשים שחיים ונושמים שיווק. הוא ללא ספק אחד המוחות השיווקיים היותר פוריים שפגשתי ובניגוד להרבה מאמני שיווק אחרים שרק מדברים הוא באמת מיישם את העקרונות עליהם הוא מדבר אצלו ואצל הלקוחות שלו. אני נעזרתי בהכוונה של אבינועם באופן אישי וממליץ לכל מאמן עצמאי המעוניין בפריצת דרך לפנות ולהיעזר בו."

ד"ר אריה קגן

מנכ"ל מכללת קגן ל-NLP ודמיון מודרך

"שלום רב, אבינועם הוא אומנם איש שיווק אבל מה שמבדיל אותו מאחרים היא הנתינה ללא גבולות. נעזרתי באבינועם ובאסטרטגיות השיווקיות שהוא נתן לי לאורך תקופה ארוכה. ההכוונה של אבינועם עשתה לי סדר בראש, שדרגה את השיווק בעסק שלי ואת היכולת שלי להביא יותר לקוחות. המלצתי הכנה לכל עצמאי המבקש לעשות פריצת דרך ליצור קשר ולהיעזר בהכוונה והייעוץ של אבינועם."

רונית אילה טל

מרפאה משלימה

"הכפלתי את מחזור המכירות תוך 3 חודשים "מאז שהתחלתי לכתוב את הטקסטים השיווקיים על פי הנוסחא שאבינועם נתן לי כל העסק שלי השתנה. אם בעבר היו מגיעים כל יום 3 לקוחות היום מגיעים 6 ו-7. כתוצאה מכך גם מחזור המכירות שלי הוכפל תוך 3 חודשים. עד לא מזמן הייתי מרוויחה בממוצע 20,000 שקל והיום הממוצע הזה עלה ליותר מ-50,000 שקל. הפרסום שלי כל כך חזק שאנשים עוצרים אותי ברחוב ומספרים כמה שזה נראה טוב ומקצועי"

חני אבו

טופשוז נעלי נוחות

"אנו בעלי עסק קטן המפתח משחקי קלפים לילדים. התחלנו לעבוד עם אבינועם במטרה להחדיר את קו המוצרים החדש שלנו לשוק. למרות שכחברה קטנה לא היו לנו תקציבי ענק, הופתענו מהתוצאות הרבות שהגיעו תוך זמן כל כך קצר. אבינועם והצוות ידעו לנצל כל הזדמנות לפרוץ לתודעה והרגשנו את פועלם בשטח. כתוצאה מהעבודה המשותפת עם אבינועם והצוות, קניין אירופאי ששהה בישראל נחשף למוצרים שלנו והחליט לקנות את הזיכיון להפצה באירופה. מכירת המשחקים באירופה הביאה אותנו מהכנסות שנתיות שעמדו על מיליון שקל להכנסות של 5 מליון שקלים בשנה. ברצוננו להודות לכם על העבודה הנפלאה שבצעתם עבור חברתנו."

יעקב וטובי קליינמן

בעלים ספייס גיימס

"השקעה של 350,000 ש"ח בחברה אני מנהל חברה המפתחת פתרונות רפואיים המסייעים לאנשים עם בעיות שינה. בתחילת הדרך היה לנו שלב מאוד קריטי בו היינו צריכים לגייס השקעה כספית על מנת להאיץ את פיתוח המוצרים שלנו. החיבור עם אבינועם היה בדיוק בזמן. העבודה השיווקית הממוקדת שלנו יחד עם אבינועם הובילה לפניות מצד משקיעים פוטנציאליים שלבסוף הובילה להשקעה על סך 350,000 ש"ח שסייעה מאוד לפיתוח מואץ של המוצרים. מאחל לך שתמשיך עם העבודה המשובחת."

ד"ר עדי משיח

מנכ"ל ניקסואה

"נעזרנו באבינועם כדי לקדם את מכללת תהילה המציעה לימודי רפואה סינית וקוריאנית. מאוד הופתענו מהתוצאות שקיבלנו תוך זמן קצר מאוד. החל מפרסומים במגזינים כמו 'חיים אחרים' ועד לעיתונות המרכזית וגם הופעה בתוכנית הבריאות של ערוץ 2 שיצרו עניין רב במכללה. תודה מכל הלב,"

צבי אלפישר

מנכ"ל מכללת תהילה

"21 טלפונים מלקוחות ביום "אבינועם אנחנו בקרייסיס! עשינו את הפרסום בסוף השבוע ואתמול קיבלנו 19 טלפונים והיום עוד 21 טלפונים. אף פעם לא הייתה לנו כזו כמות של פניות בפרק זמן כל כך קצר. ממש לא ציפנו לגל כזה של תגובות."

עפרה ברגר

מוסך שרת

"מה שהקורס של אבינועם נתן לי זה המון ביטחון. כן, כתבתי מדריך חדש ללקוחות פוטנציאליים והרמתי גם דף נחיתה חדש אבל מה שעזר לי יותר מהכל זו דווקא הגישה של אבינועם. גישה מלאת ביטחון. למרות שאני עצמאית רק כמה חודשים הפסקתי לפחד מפגישות עם לקוחות. לא חששתי מאנשים שישאלו אותי מה הנסיון שלי, כי ידעתי שאני באה עם המון נסיון מקצועי. רק בחודשיים האחרונים סגרתי שתי עסקאות בשווי של מעל 40,000 שקלים, תודה רבה,"

פזית חזיז

אדריכלית ומעצבת פנים

אודות אבינועם שחר

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים איך להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 3,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.

כל הזכויות שמורות לא.נ. שחר בע"מ | טל': 03-5169588 | מגדלי התאומים 2 קומה 13 חדר 1305| ז'בוטינסקי 35 רמת גן

גלילה לראש העמוד