משולחן העבודה שלך אבינועם שחר
חבר ושותף למסע העסקי,
אם אתה נמצא בעולם העסקים כבר מספר שנים אתה בטח מרגיש שבשלב הזה כבר היית צריך להיות במקום אחר… שכבר הייתי יכול לקחת צעד אחורה ולתת לעובדים שלך בעיקר לאנשי המכירות לעשות את העבודה, כך שאתה לא תצטרך להמשיך לדאוג להביא את הכסף כל חודש.
אבל למרות כל המאמצים וההשקעה שלך אתה עדיין איש המכירות הכי טוב בחברה שלך. יכול להיות שאתה אפילו משקיע ומטפח את הצוות שלך אבל עדיין איכשהו אין להם את הדרייב שיש לך. וזה לא משנה כמה אתה מדרבן אותם ומציע להם תגמולים נוספים. חסר להם איזשהו רעב או אולי אפילו כישרון בסיסי.
אז כן, אתה יכול לנסות ל'תקן' את הצוות הקיים אצלך היום, להשקיע עוד עשרות אלפי שקלים בהדרכות ובעזרה או שאתה יכול לגייס כבר בשבועות הקרובים את כוכב המכירות שיעשה את העבודה באותה רמת תשוקה שיש לך.
כוכב מכירות אחד – יכול לעשות את ה-הבדל בין עסק מדשדש לעסק רווחי. בין עסק עם מחזורים של מיליונים לעשרות מיליונים.
הסיבה שעדיין אין לך כוכב מכירות בצוות היא פשוטה… כל מה ששמעת עד היום על גיוס אנשי מכירות הוא לא נכון. מפני שגיוס איש מכירות לא קשור לנסיון במכירות או בענף שלך או להשכלה של המועמד.
כל זה לא חשוב. אני בטח לא מפתיע אותך כשאני אומר שהסוד להצלחה במכירות נוגע כמעט אך ורק לרעב של האיש שעושה את המכירות. כריש רעב לא צריך להיות הגדול ביותר עם השיניים הכי גדולות באוקיינוס הוא צריך להיות הכי רעב שבחבורה.
זו הסיבה שאני שמח להציג לך כאן את הפרוטוקול המדויק – המתכון הסודי והפשוט לגיוס כוכבי מכירות.
לאחר שעבדתי עם מאות עסקים שהיו בדיוק במקום בו אתה נמצא ועזרתי להם להגדיל את מחזורי המכירות במאות מליוני שקלים במצטבר. פיתחתי שיטה ייחודית בת 3 צעדים פשוטים לגיוס אנשים מכירות.
הנה מה שאתה מקבל ברגע שרגע שתחליט לרכוש את ה'נוסחא המדוייקת לגיוס כוכבי מכירות'.
1. נוסח מדוייקת למודעת הדרושים – אפשר לפרסם אותה באתרי דרושים או בעיתונות כך או כך אתה תופגז בפניות של אנשים שאפתנים ור-ע-ב-י-ם. (ברגע שתראה את לשון המודעה תבין שבחיים לא עשית דבר כזה).
2. תהליך הסינון הראשוני – איך למצוא את המחט (או המחטים) בארימת השחט. אתה מקבל תסריט מדוייק לתהליך הסינון והשיחה הראשונית עם המועמד, כך שלראיונות יגיעו רק הטובים ביותר.
3. ראיון המועמד ב-7 שלבים – בדיוק אילו שאלות יש להציג לו ואיך תדע על פי התשובות שלו אם הוא כן או לא כוכב מכירות.
זה לא מתאים… איך נאמר את זה עדינות לנקניקים (מתנצל לא מצאתי דרך יותר אלגנטית לכתוב את זה).
השיטה הזו מאוד לא שגרתית. אני בטוח שבחיים לא נחשפת לחומרים כאלה ולכן היישום של השיטה תדרוש ממך לעשות משהו שונה מכל מה שעשית עד היום.
אבל איך אינשטיין אמר 'להמשיך לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאות שונות… זהו הטירוף בהתגלמותו'.
זה לא מתאים למי שמחפש 'כוכב מכירות בלחיצת כפתור'. התהליך הזה דורש השקעה מבחינת זמן. סינון מועמדים וראיונות. אם לא תעשה דבר, הכוכב הזה לא יצנח מהשמיים מחר בבוקר.
אבל כשהוא כן יגיע אתה סוף סוף תראה מהי הצלחה מסחררת…
זה כן מתאים למי שרואה את עצמו כאדם פתוח המוכן לנסות דברים חדשים.
זה כן מתאים למי שלא מרוצה מצוות המכירות שלו היום או מחפש לגייס את איש המכירות הראשון לעסק שלו.
נכון מדובר במסמך מאוד מתומצת (4 עמודים בסך הכל)
אבל אני בטוח שהכלי הזה שווה לפחות 200,000 שקלים, ואולי אפילו 2,000,000 ש"ח כי שנינו יודעים כמה כוכב מכירות טוב אחד עשוי להיות שווה לעסק שלך. ובכל זאת לזמן מוגבל החלטתי להציע את ה'פרוטוקול' ל-100 בעלי העסקים שפועלים עכשיו במחיר מגוחך – עשרים שקלי זוזים.
הסיבה שעשיתי את זה היא בגלל שיש לי 'תוכנית זדונית'. אני מאמין שלפחות חלק מאלה שירכשו את הכלי הזה יתרשמו מהיכולת המקצועית שלי ואולי בשלב כלשהו ישכרו את השירותי.
זה מה שאתה מקבל:
אני מאמין ב-1000% שהכלי שנתתי לך כאן יסייע לך לגייס את כוכבי המכירות שיביאו לך מבול של הכנסות לעסק ולכן אני מוכן לשים להוריד ממך את הסיכון ואפילו לתגמל אותך. במידה ותשתמש ב'פרוטוקול' ולא תצליח לגייס כוכב מכירות אני אחזיר לך את ה-20 השקלים שלך ועוד 20 שקלים מכיסי שלי. כל מה שאני מבקש ממך זה להמציא לי הוכחה שפרסמת את המודעת דרושים שישנה ב'פרוטוקול' אחד לאחד באתר דרושים או בעיתון או בפייסבוק.
כל הזכויות שמורות לא.נ. שחר בע"מ | טל': 03-5169588 | מגדלי התאומים 2 קומה 13 חדר 1305| ז'בוטינסקי 35 רמת גן