איך תשיג 100 פניות לשירותי השיווק הדיגיטלי שלך ב-100 הימים הבאים באמצעות שיטת משולש הכוח

אם אתה עוסק בבניית אתרים, כתיבת תוכן, קידום אורגני או ממומן בגוגל או פייסבוק זה המכתב החשוב ביותר שתקרא השנה

משולחן העבודה של אבינועם שחר

מגדלי התאומים 2, זבוטינסקי 35

רמת גן

יזם יקר,
אם אתה כבר עוסק באחד מתחומי השיווק הדיגיטלי זה עומד להיות אחד המכתבים החשובים שתקרא בשנה הקרובה. כן, אני יודע שזה די יומרני לכתוב כזו הצהרה אבל אם תישאר איתי כאן אני עומד להראות לך איך השיטה שפיתחתי – משלוש הכוח – תשנה את חייך העסקיים לנצח. שיטה שאיתה אתה תעבדו הרבה פחות, תחיה עם הרבה פחות לחץ ותרוויח הרבה יותר…

עכשיו אני בטוח שאזעקת הבולשיט שלך זועקת לשמיים… ובצדק…

הרי כבר ראיתי אלף טקסטים כאלה . שמעת וראית הכל. ובכל זאת אני ממש מקווה שהחשדנות הבריאה שלך לא תגרום לך לוותר. לוותר על עצמך ולעצמך. על המטרות והחלומות שלך.

מה שאני עומד להציג לך כאן זה את הדבר האמיתי.

למה? כי אני בדיוק כמוך . משווק דיגיטלי. לא (רק) מנטור שצועק מול המראה "אני נמר! אני נמר" אלא בן אדם שמוכר את השירותים שלו – שירותי שיווק דיגיטליים כבר מעל 10 שנים. והנה האמת … לקח לי הרבה שנים עד שפיצחתי את העניין . אני מודה שאני עדיין לא יודע הכל. אבל ב-3 השנים האחרונות בכל אחת מהשנים האלה השגתי מכירות של מעל מיליון שקלים עבור השירות שלי. אלה בעיקר היו תשלומים עבור פרוייקטים וריטיינרים . כסף שעסקים – חלקן חברות בינלאומיות – שילמו לי כדי שאקדם אותם. מעל 30 כתבות שלי פורסמו בעיתונים כלכליים כמו גלובס ודה מרקר, אני מרצה במעוף ולשכות המסחר והספר שלי 'שיווק בלי בולשיט' נמכר במעל 4,000 עותקים.

הנה תמונה של שיקים שאני מקבל מלקוחות עבור השירות שלי

אבינועם שחר במספרים:

עותקים שנמכרו
כתבות בתקשורת
שקלים בתקציבי פרסום

אבל המציאות כואבת… זה שאתה יודע שיווק לא אומר שאתה יודע לנהל עסק ריווחי

אני רוצה לקחת אותך אחורה. לפני 5 שנים חשבתי להרים ידיים. אומנם כבר חוויתי הצלחה מסוימת והייתי במצב כלכלי לא רע אבל ברמת הנפשית הייתי גמור. עבדתי כמו חמור, כי עשיתי כמעט הכל לבד. האנשים שכן לקחתי לעזור לי, לא עשו את העבודה כמו שצריך, והם עלו לי הרבה זמן וכסף. אני לא יכול לשכוח את דוח רווח ההפסד לשנת 2015. היו לי שם משהו כמו 600 אלף ש"ח במכירות. שזו אמורה להיות תוצאה טובה למישהו שמוכר שירות – אבל אחרי כל ההוצאות על פרסום ממומן, פרילנסרים ואנשי מכירות. כל מה שנשאר לי זה משכורת של בקושי 11 אלף ש"ח בחודש.

הרגשתי מושפל ומובס. גרוע מזה. הרגשתי שאני מרמה את עצמי. איך אני – שיודע כל כך הרבה על שיווק, שעסקים שוכרים כדי שאני אשווק אותם, "מומחה", לא מצליח להרוויח סכומי כסף משמעותיים בעסק שלי?

בפעם הראשונה אחרי הרבה שנים הושטתי את היד שלי לגלגל הצלה.

זה היה יועץ עסקי בשם אסי קומביליס שדווקא הגיע עם נסיון מתחום הקמעונאות שניער לי את הצורה. הבנתי בפעם הראשונה שעסק רווחי…

  • זה לא לשלוף מחירים מהתחת (ואחר כך להוריד אותם כי הלקוח מבקש)...
  • זה לא להריץ מודעות ולראות איך אתה מקבל "אחל'ה מחירים" רק כדי לגלות שאתה לא סוגר אף אחד וכולם פצועים עצובים שלא שווים את הזמן שלך
  • זה לא לקחת כל לקוח שמגיע אליך - רק כי הוא הגיע אליך ואתה חייב כסף עכשיו
  • זה לא להיות ב-HUSTLE ולרדוף אחרי עסקאות עם הלשון בחוץ
  • זה הרבה יותר מזה… במידה רבה זה לעשות פחות, הרבה פחות ולהרוויח הרבה יותר.

למה ניהול עסק בתחום הדיגיטל שונה מניהול עסק בתחום אחר

אם אתם אנשי דיגיטל מעולים ומשום מה עדיין לא הגעתם לתוצאה שלה אתם ראויים מבחינה מקצועית, חשוב שתדעו שזה לא באשמתכם…

תחום הדיגיטל הוא לא כמו כל עסק אחר. כשאנשים באים לקבל את השירות שלנו, הם קונים את ה"ראש" שלנו, את יצירתיות ואת היכולת שלנו לספק להם תוצאות. הלוואי וזה היה מוצר שאפשר להוריד מהמדף ולדחוף ללקוח ולשכוח.

אבל זה לא…

ולכן אנחנו, וכשאני אומר "אנחנו", אני מתכוון לאנשי דיגיטל, אנחנו חיות יצירתיות, רגשניות, אנחנו מבינים את הקושי של הלקוחות שלנו, מזדהים איתם ובדרך כלל חוץ מלהרוויח מהעבודה אנחנו באמת דואגים ללקוחות שלנו ורוצים שהם יצמחו.

העניין הוא שהעוצמות האלה כמה שהן חזקות ועוזרות ללקוחות שלנו לצמוח, עלולת להרוג אותנו ברמה עסקית.

אנחנו מתמסרים ללקוחות ושוכחים את העסק שלנו.

לי זה לקח בערך 5 שנים להבין ולהפנים ש…

הלקוחות כמה שהם חביבים... לא באמת ידאגו לי, אם לא אשנה את הדרך המצב ימשיך להתדרדר...

אחרי בחינה מדוקדקת של כל הפעילות העסקית שלי יחד עם היעוץ שלי . הבנתי ש…

לא כל הלידים נולדים שווים, לא כל הלקוחות שווים, לא כל העסקות שוות. אני חייב לפעול אחרת לעבוד רק איפה שאפקטיבי ורווחי עבורי. לא להתמסר לכל לקוח, לא לקחת כל עסקה.

נכון, יותר קל לומר והרבה יותר קשה לבצע כי בשביל לבצע הייתי חייב שיטה – או לפחות מסגרת פעולה . בכל זאת, אני רק בן אדם אחד ולא חברה עם מאות עובדים ותקציבים של מיליונים.

בדיוק באותו זמן הגיע לידיים שלי ספר של משווק בשם פרי מרשל, שנקרא 20/80 של השיווק. יחד עם התובנות שקיבלתי מהיועץ העסקי בניתי שיטת עבודה מאוד ממוקדת.

הכירו את משולש הכוח

בכל דבר בחיים קיים החוק הזה. 80 אחוז מהכסף בעולם נמצא בידיים של 20 אחוז מהאנשים. החוק הזה עובד גם בעסק שלנו. 80 אחוז מהכנסות שלנו מגיעות מ-20 מהפעולות שאנחנו עושים. אז למה לעזאזל להשקיע כל כך הרבה זמן ומשאבים בדברים שלא עובדים? 

איך המשולש עבד עבורי?

T מייצג תנועה או לידים-> במילים אחרות אלה הלידים של הלקוחות הפוטנציאליים שקיבלתי. הבנתי שאני לא צריך הרבה לידים מהרבה מקורות אלא מעט לידים איכותיים מלקוחות פוטנציאליים טובים. הורדתי קמפיינים והורדתי את תקציב הפרסום שלי. שיניתי את הקמפיינים מקמפיינים לכ-ל העסקים לקמפיינים רק לעסקים מסוימים. 

 

קמפיין אחד ממוקד לרופאי שיניים שבו הושקעו 3,000 ש"ח החזיר 200,000 ש"ח במכירות (חלק מהלקוחות האלה עדיין איתי וזה היה לפני ארבע שנים!!)

אפשר לראות כמה שהקמפיין הזה מכוער... אפילו שכחתי להעלות תמונה למודעה!

C מייצג – המרה או מכירה -> זו היכולת שלך להפוך ליד ללקוח פוטנציאלי. במקום לאלתר בכל פעם שמגיע לקוח חדש התחלתי לעבוד עם תסריט קבוע, תבנית קבועה של שיחה, מצגת שאני מראה ללקוח ותהליך הצעה וסגירה. זה לא רק הגדיל את המכירות מ-600,000 למעל 1,000,000 ש"ח בשנה , זה אפשר לי אחר כך להעביר את תהליך המכירה לאיש מכירות אחר ושחרר אותי לפתח את העסק עוד יותר (היום אני עובד עם שני פרילנסרים שמטפלים במכירות על בסיס של עמלה). תחשוב איך העסק שלך היה צומח עם היו לך עוד שני אנשי מכירות שמוכרים שמקדמים אותך???

E מייצג כלכלה או ליתר דיוק תמחור-> אתה חייב לתמחר את השירות שלך בצורה רווחית. הנטיה הדבילית שלי לאורך השנים הייתה פשוט לשלוף מחירים – סליחה – מהתחת בתקווה שהלקוח יסגור . אחרי עבודה עם היועץ העסקי הבנתי שזה פשוט הרסני. מניתוח של חלק מהפרוייקטים שביצעתי הבנתי שעדיף היה לי במקום לעבוד לשבת בבית קפה. 

אם לא תעשה דבר אני מבקש שתפנים רק את השורה הבאה.

העבודה שלך חשובה אפילו קריטית לעסק שאתה עובד איתו. לכן הזמן שלך יקר. אל תזלזל בזה. הנחה של סכום כמו 500 ש"ח לחודש הם 6,000 ש"ח לאורך שנה. זו עוד משכורת של הרבה מאוד אנשים. 

אל תזלזל בזה ואל תזלזל בעצמך. תעלה מחירים! עכשיו!

עכשיו, אין לי ספק שאתה מבין לא מעט באחד או יותר מהמרכיבים שמניתי כאן אבל השאלה היא האם יש לך את היכולת לעשות מה שצריך כדי....

  • לבנות מערך של שיווק ומכירות שעובד גם כשאתה עייף...
  • לגרום ללקוחות הנכונים לפנות אליך, לא הפצועים העלובים שלא בא לך לעבוד איתם
  • לעצור ולהפסיק פעילויות שגורמות לך לדמם זמן וכסף... כי אתה מרגיש שאתה חייב כי אחרת "אין כסף"
  • להוסיף עוד אפס למחזור המכירות שלך - רוב הסיכויים שאתה תעבוד פחות ושזה יהיה לך יותר קל.

מוכן להגדיל את העסק שלך ? או שאתה רוצה לשבת במקום?

יצרתי תוכנית ייחודית התפורה למידות של עצמאים הפועלים אך ורק בתחום השיווק הדיגיטלי. הרעיון הוא פשוט. לקחת אותך מהר מאוד מאיפה שאתה נמצא היום ומהר מאוד להביא אותך למקום בו אתה יכול סוף סוף ליהנות מהעבודה הקשה שהשקעת לאורך כל השנים. במהלך 8 השבעות הבאים אנחנו נעבוד יחד על ארבעת המרכיבים הבאים:

אלה המרכיבים עליהם נעבוד בתוכנית

#1 בחירת הלקוח הנכון

מה הם הפרמטרים שצריך לבחון כדי לבחור את הלקוח הטוב ביותר עבורך. איך תחום עסקי איזו נישה או נישות? הלקוח שתבחרי ישפיע בצורה דרמטית על העסק שתבנה.

#2 בניית 'מלכודת דבש' ללקוח שלך

איזה תוכן צריך לצור (קייס סטאדי) כדי למשוך אליך את הלקוחות שאתה רוצה. כל התהליך וא' ועד ת' קשה שיגרום ללקוח להבין שאתה מבין עניין.

#3 פרסום ממומן עבור הסוכנות שלך

איך לבנות פרסום ממומן יעיל בפייסבוק אינסטגרם עבור העסק שלך. זה לא קורס על איך לפרסם בפייסבוק באופן כללי אלא איך לפרסם בצורה שתמשוך אליך לקוחות (כבר יצרתי עבור עצמי קמפיינים שעם השקעה.

#4 תסריט שיחה לסגירת עסקאות גדולות

איך להתנהל מול לקוחות פוטנציאליים. מה לשאול, מה לומר ואיך להציג את המחירים שלך כדי לסגור יותר עסקאות.

#5 איך להפוך מעסק קטן לעסק גדול

כאן ישנן שתי אפשרויות או שננחה אותך במה צריך לעשות ונעקוב אחר השינויים או שנפשיל שרוולים וניישם חלק או את כל התוכנית עבורך.

#6 שיטות אורגניות לגיוס לקוחות

מספר שיטות בהן אני משתמש כל הזמן כדי לגייס לקוחות מבלי להשקיע כסף בפרסום. אני אראה לך בדיוק מה הנוסח של הפוסטים והאי מיילים שאני כותב כדי לגייס לקוחות – בעלי עסקים.

מאחר ואני מעביר את התוכנית באופן אישי כרגע אני יכול לעבוד רק עם 14 אנשי דיגיטל

אני ממש לא אוהב להגביל את ההכנסה שלי אבל תוכנית כזו. למתקדמים אני רוצה לפחות בשלב הזה להעביר בעצמי. אבל יחד עם זאת אני מנהל עסק ולכן הזמן שלי מאוד מוגבל וכרגע אני יכול לקחת איתי רק את 14 אנשי דיגיטל הכי טובים. הם יקבלו ממני תמיכה מלאה במייל וב-VOX לאורך כל התקופה ושיחה שבועית בזום. 

 

המטרה היא מהפך מהיר... להביא אותך למצב שתקבל לפחות 100 פניות לשירות שלך ב-100 הימים הבאים...

יכול להיות שעכשיו זה נשמע לך הרבה. אבל אם יש לך בסיס טוב, שירות טוב, אין סיבה שזה לא יקרה עבורך. רק תחשוב מה יקרה עם תסגור 20, אולי רק 10 ואפילו 5 רייטינרים , איך זה ישפיע וישנה את החיים שלך.

מה יקרה אם לא תפנה אלי עכשיו?

האמת שכולם לא יקרה אם לא תעשה דבר….

וזה בדיוק העניין. אין לי כאן אינטרס לעשות איזה מכירת לחץ של "קנה מהר" או "קנה עכשיו כי אחרת תמות" זו לא הפואנטה. אני מעריך שאם הגעת עד לכאן אתה ממש לא מרוצה מאיך שהעניינים מתגלגלים עד עכשיו. הקטע הוא שעוד שבוע ועוד שבוע עובר והכל נשאר פחות או יותר אותו דבר. כדי לשנות כיוון צריך קודם קל לקבל החלטה.

תחשוב על זה שכרגע יש שתי דלתות שעומדות מולך אתה יכול לבחור

בדלת מספר 1 – להמשיך לעשות את מה שאתה עושה עכשיו. זה בסדר. רוב האנשים לא משנים את הדבר בהם הם פועלים לאורך החיים ולכן נשארים בינוניים.

או 

בדלת מספר 2 – בה אתה מקבל את כל הכלים, השיטות והתמיכה כדי לפרוץ ולתפוס את המקום שבאמת מגיע לך…

 

איך מתחילים?

ברגע שתמלא את הפרטים בטופס כאן, יאיר הגני, שעובד איתי יצור איתך קשר (חוץ משיתוף הפעולה איתי יש לו אתר שמכניס 200,000 דולר בשנה). קיצר, הוא ידבר ישוחח איתך ויבדוק אם התוכנית הזו מתאימה לך ואם זה הזמן המתאים. אם כן, אנחנו נקיים פגישת התנעה אצלי במשרד בה כבר תקבל ממני מפת דרכים להזנקת הסוכנות שלך

מלא את הטופס להגשת מועמדות

להגשמת חלומתייך הססגוניים ביותר,

אבינועם שחר

נ.ב. אם כבר הגשת מועמדות ועדיין לא חזרתי אליך , אני מתנצל מראש. בכל יום נתון אני מקבל עשרות פניות מאנשי דיגיטל שרוצים לעבוד איתי. לכן זה לפעמים לוקח לי מספר ימים.

אסף לייבוביץ סגר לעסקאות של 100,000 ש"ח ב-3 חודשים

לירן חיימוב גייס שני לקוחות רייטינר 2,500 ש"ח בשבוע אחד

"התוצאות פנטסטיות. על כל שקל שאנחנו משקיעים בפרסום אנחנו מקבלים 3 חזרה".
גיל אורלי
מנטור לכלכלת משפחה
"השקענו 4,700 ש"ח בפרסום והשגנו מכירות בשווי 39,000 ש"ח וזה רק בשבוע הראשון! אני מעריך שאנחנו נמכור יותר בשבועות הקרובים".
עידן וולר
קופירייטר ומנטור עסקי
עבדתי עם הרבה מאוד משווקים אבל עם אבינועם החוויה לגמרי שונה. אנחנו מקבלים עשרות פניות איכותיות והתוצאות בהתאם, ישנן לא מעט סגירות. אשמח להמליץ עליו לכל עורך דין שרוצה לקדם את השירותים שלו.
עו"ד עמירם אלקובי
עמירם אלקובי ושות' - משרד עורכי-דין
אבינועם והצוות שלו יצרו עברנו מערך אדיר של פניות מלקוחות איכותיים שהוביל באופן ישיר לגידול משמעותי במכירות.
ליאור איילון
מתן יעוץ משכנתאות
המשפכים השיווקיים שאבינועם והצוות שלו הקימו עבור המכללה הוסיפו באופן ישיר הכנסות של מאות אלפי שקלים בכל חודש.
דודי פריד
מנכ"ל מכללת מגמות
כשפנינו לאבינועם שחר לא הייתה לנו בעיה בכמות הלידים. הבעיה הייתה שקיבלנו לידים מאוד לא איכותיים. השינויים שאבינועם ביצע בדרך קבלת הלידים ובקמפיין שינו את המצב. היום אנחנו מקבלים יותר פניות איכותיות וכתוצאה מכך אנחנו סוגרים יותר עסקאות.
דודי ישראל
רצון ליברמן בע"מ
השינוי הגדול שחל כתוצאה מהעבודה עם אבינועם הוא סוג הלקוחות שמגיעים אלינו עכשיו. כיום אני עוסק כמעט ואך ורק בטיפולי השתלת שיניים. זה שינה את כל הדרך שבא אנחנו מתנהלים היום. עם פחות לקוחות אנחנו משיגים הרבה יותר הכנסות.
ד"ר דניאל רם
מרפאת מזור, הוד השרון
אני חייב לאבינועם המון... הוא נתן לי הכוונה ויעוץ אבל הרבה יותר חשוב מכך הוא נתן לי פוש. עלי לציין שלא כל מה שהוא נתן לי עבד וחלק מזה זה גם באשמתי אבל המוטיבציה והרוח הגבית הייתה אדירה. תוך חודשיים מתחילת העבודה מחזור המכירות בעסק שלי שילש את עצמו.
ד"ר רמי פטררו
המרכז לבריאות השן, קריית מוצקין
הפרסום של אבינועם שונה ולא שגרתי. בהתחלה היה לי קשה לקבל אותו אבל אחרי שראיתי את התוצאות הבנתי שמדובר במקצוען אמיתי. עכשיו אחרי שאנחנו עובדים איתו כבר שנה אנחנו סגורים בפרויקטים חודשים קדימה.
מתן יופיטר
ספרטה פגרולות

טל': 03-5169588 | מגדלי התאומים 2 קומה 13 חדר 1305| ז'בוטינסקי 35 רמת גן

גלילה לראש העמוד