עמוד הורדה - 'שיווק בלי בולשיט'

הספר הדיגיטלי הוא בקובץ PDF (גירסא מודפסת תישלח בדואר). הספר הקולי בקבצי MP3 (קובץ לכל פרק).

הדרכה לפרסום בפייסבוק

מגרת המיילים

ראיונות עם מומחים

ניר דובדבני - 10 המפתחות להגדלת המכירות

ניר דובדבני מנטור מוביל להצלחה עסקית והגדלת המכירות מציג את 10 המפתחות שלו להגדלת המכירות בעסק.

שלמה אייזיק - איך לנהל ולהצמיח 15 חברות במקביל ועדיין לצאת לחופשה

שלמה אייזיק הוא אחד מאנשי העסקים המובילים בישראל. בעלים של הפועל חולון בכדורסל וגם של קבוצת העסקים יונט.

אדם טל - איך לייצר יותר כסף וחופש באמצעות שיוווק שותפים

אדם טל שם את תחום שיווק השותפים על המפה בישראל. בראיון הוא מסביר איך כל אחד יכול להתחיל לייצר הכנסה נוספת משיווק מוצרים ושירותים של עסקים אחרים.

גיל פרץ - איך לבנות פרזנטציה שמוכרת

גיל פרץ מומחה בינלאומי לפרזנטציות. לאחר שהנחה אלפי ישראלים כיצד לבנות פרזנטציה שמוכרת, כיום מייעץ לחברות סטאראפ וטכנולוגיה מובילות בעמק הסיליקון.

עידן וולר - מה הן המילים שמגהצות כסף איך לבנות פרזנטציה שמוכרת

עידן וולר הוא קופירייטר ומנטור מוביל בישראל. לאחר שהוביל קמפיינים שהכניסו עשרות מיליוני שקלים הוא משתף את המאזינים במילים שמניעות לקוחות להוציא את הארנק.

אמיר ריינר - איך למכור באמצעות וידאו באינטרנט

אמיר ריינר עשה מהפכה בדרך בה עסקים ישראלים משתמשים בוידאו כדי למכור באינטרנט. בראיון הוא משתף את המאזינים במפתחות החשובים להצלחה עם המדיה הזו.

בועז פמסון - מעסק כושל לעסק של מיליונים

בועז פמסון היה בעל חנות קטנה ולא מאוד מוצלחת לשכפול מפתחות בירושלים. אחרי שעלה לו רעיון בראש הוא החליט ליישם אותו והפך אותו לעסק שמכניס מיליונים.

דניאל דוידזון - איך למכור בקלות רבה יותר

דניאל דוידסון מסטר ב-NLP מסביר איך אנחנו יכולים להפוך את המכירה להרבה יותר קלה.

אודות אבינועם שחר

ממשווקי הדיגיטל המובילים בישראל

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים איך להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 4,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.