מכתב פתוח לכל יזם נועז שמוכן לשחות נגד הזרם ולהשתמש בשיטה מוזרה, לא שגרתית אך אפקטיבית כדי להכפיל ואפילו לשלש את המכירות שלו ב-12 החודשים הבאים

avinoamמשולחן העבודה של אבינועם שחר

יזם יקר,

זהו סיפור על ניסים בעלים של חברה למוצרי בריאות היושבת באור יהודה. ניסים עבד קשה מאוד בניסיונות להביא עוד לקוחות לחברה שלו. הוא אפילו לקח משרד פרסום קטן שיעזור לו במלאכה. אבל הלקוחות כמעט ולא הגיעו למרות הפרסומים שהוא עשה. הלידים היו גרועים, אנשי המכירות שיצרו איתם קשר לא הצליחו לסגור את העסקאות שלהם. ניסים התחיל להרגיש את הלחץ. לניסים לא היו תשובות אז הוא זימן את איש הפרסום, יניב, לשיחה צפופה.

הפרסומאי לא הבין על מה ניסים מדבר. "תראה," הוא הסביר לו במשרד הפינתי שלו לאור הפלורסנט האפרורי של אזור התעשייה באור יהודה "זה עניין של זמן, של חשיפה, לוקח זמן עד שאנשים פונים אליך. צריך עוד פרסום, להשקיע עוד באינטרנט, בפייסבוק, בבאנרים. זה הפתרון. בסך הכל מדובר בהשקעה של עוד 100,000 ₪."

בלית ברירה אחרי 24 שעות של חשיבה ניסים קיבל את ההצעה של של הפרסומאי. ההוצאה כאבה לו מאוד אבל הוא היה במרחק 15 יום מתשלום המשכורות וחשב שאם הוא ישלם על הפרסום בשוטף פלוס 30 הוא יספיק להכניס מספיק כסף כדי לשלם לכל העובדים בזמן. ניסים היה משוכנע שהסכום הראשוני שהוא הקצה לפרסום יביא איתו לא מעט תוצאות. הוא חש סוג של הקלה אחרי שהוא רשם את הצ'ק למשרד פרסום.

בשבועות הבאים הקמפיין עבר לשלב השני שלו. משרד הפרסום הרים עמוד בפייסבוק, העלה באנרים בפורטלים מובילים, קנה עוד מודעות במגזינים. בהתחלה היה לניסים הרושם שמשהו עומד להשתנות.

אבל זה לא קרה…

אמנם הגיעו יותר פניות. אבל נציגי המכירות שחזרו ללידים נתקלו בקירות. האנשים שהשאירו את הפרטים שלהם בכלל לא ידעו על מה הם מדברים ובטח שהם לא רצו לקנות מהם.

ניסים היה מיואש הוא התחיל להרגיש קושי לקום כל בוקר וללכת למשרד. הוא חשש מהעשירי לחודש שהתקרב לו בצעדי ענק. כל טלפון הקפיץ אותו כי הוא פחד שהוא יצטרך לתת את הדין למנהל הבנק. הוא שנא ללכת למנהל הבנק שלו. לשבת איתו ולהתחנחן לפקיד הזה שלא יודע כלום על עסקים. הוא היה מגיע למשרד והסתגר בחדר שלו. אדיש לעובדים בתחושה של דיכאון.

הלחץ התחיל להשפיע על חייו האישיים. הוא התהפך במיטה ולא הצליח להירדם. הוא כל הזמן ראה את המאזנים. גם הקשר שלו עם האישה והילדים נפגע הוא לא הצליח להתרכז בנעשה בבית. המחשבות שלו נדדו. הלחץ היה כל כך גדול שגם במיטה הוא לא הצליח למלא את חובתו כגבר (אם אתה מבין למה אני מתכוון:).

ממש במקרה ערב אחד תוך שיטוט באינטרנט הוא עלה על מדריך חינמי שנקרא "איך להכפיל את המכירות תוך 90 יום". התוכן של המדריך קסם לו והוא החליט להזמין את הכותב לפגישה. אחרי שבוע השניים נפגשו במשרדו. למרות שבהתחלה ניסים לא הבין על מה הבחור מדבר, על "פרסום מדיד, צפוי ואמין". אבל הייתה כימיה ברורה בין השניים והקמפיין הלא שגרתי שהבחור הציע היה בעלות של מודעת מגזין אחת ולכן הוא החליט שהוא מפטר את משרד הפרסום והולך על פיילוט.

תוך שבועיים מהשקת הקמפיין החלו לזרום הפניות. אנשי המכירות שהיו רגילים להיתקל בקירות היו המומים. האנשים שפנו אליהם היו "חמים" הם רצו לשמוע עוד פרטים. גם הנציגים שנפגשו עם הלקוחות התחילו להגיע לאחוזי הצלחה נדירים. תוך חודש מתחילת הקמפיין החברה הצליחה לייצר מכירות עודפות של 126,879 שקלים. ניסים הרגיש כאילו הטעם חזר לו לחיים. הוא לא היה צריך לדבר עם מנהל הבנק וכבר חשב על המהלך הבא שיכה את המתחרים.

ועוד הערה, גם אשתו נהייתה יותר מרוצה 🙂

אז מה הסודות שניסים גילה שסייעו לו להביא כמות כזו של לקוחות בזמן כל כך קצר. האמת שגם אני נתקלתי בשיטת השיווק הזו לגמרי במקרה.

זה קרה לפני 4 שנים כשנאלצתי לסגור את המשרד שלי ולפטר את כל העובדים. נקלעתי לחובות הקרובים ל-300,000 ש"ח הבנקים וספקים התחילו לרדוף אחרי. חייתי בתחושה קשה של כישלון ובושה. אחרי שהתחבאתי בבית כמה ימים יצאתי לחפש את עצמי בחוף הים. לגמרי במקרה פגשתי בבית קפה בחוף גורדון תייר בשם אל שוורץ או ליתר דיוק Al Scwartz הוא היה פנסיונר אמריקאי ששימש כקופירייטר ויועץ עסקי בעברו. הוא שיתף אותי בשלושת היסודות לשיווק עסקים. וכמו שאל היה אומר

"שלושת היסודות של שיווק נכון זה כמו השרפרף עם שלוש רגליים אם אחת לא במקום אז הכל נופל."

בעזרת שלושת היסודות האלה אל עזר לי לשקם את העסק שלי וליווה אותי לאורך כל הדרך. היינו מתכתבים במייל ומדברים בטלפון על מאמרים וספרים שהוא שלח לי. התוצאות של העבודה הקשה לא איחרו לבוא. בחודש שסגרתי את המשרד מחזור המכירות החודשי שלי עמד על 8,400 ₪. אחרי חודשיים הכפלתי אותו והגעתי ל-21,300 ₪ לחודש. אחרי חודשיים שוב הכפלתי את המכירות וקצת יותר ועמדתי על הכנסה חודשית של 43,200 שקלים.

בחודשים הבאים הפנמתי את הגישה שאל נתן לי בעסק. התוצאות היו מדהימות, התחלתי לשבור שיאי מכירות. בנוסף לקוחות שיישמו את הגישה הזו גם נהנו מפרצים אדירים של מכירות בין 6,000 ל-200,000 ש"ח בפרקי זמן קצרים של ימים ספורים וללא כל השקעה נוספת.

במשך הקריירה שלי עבדתי עם למעלה ממאה עסקים החל מחברות ענק כמו פייזר, GE Healthcare, סנו ועד חברות של איש אחד.

כתבתי טור על שיווק עסקים קטנים בעיתון הכלכליThe Marker והתפרסמו מעל 30 כתבות שלי ועלי באמצעי התקשורת. אפילו ראיינו אותי בטלוויזיה מספר פעמים. בימים אלה ניתן למצוא את הספר שלי 'שיווק בלי בולשיט' בחנויות הספרים.

בשנה האחרונה צברתי מעל 2,000 לקוחות (אלה לקוחות משלמים לא מנויים לרשימת התפוצה המונה כ-12,000 מנויים פעילים). מעבר לכך אני מרצה קבוע בסמינרים שאני מפיק בעצמי, בלשכת המסחר ובמט"י.

בניגוד לרוב בעלי העסקים ואפילו חלק גדול מה"גורואים" המפורסמים אני לא רק מרצה או מדבר אלא פועל בשטח. בשנה האחרונה החברה שלי הוציאה יותר מ-250,000 שקל על פרסום באינטרנט. זה לא כולל את התקציבים של הלקוחות שלי שיחד מגיעים ליותר מ-10 מיליון שקל שיצרו הכנסות של מעל 50 מיליון שקל. עכשיו, בניגוד לקולגות שלי שנשענים כמעט אך ורק על שיתופי פעולה אני שם את הכסף שלי על פרסום אמיתי – כזה שעולה כסף.

למה אני משקיע בפרסום? משתי סיבות:

א. חובת ההוכחה היא עלי. אם אני מייעץ וממליץ לבעלי עסקים לעשות משהו זה אף פעם לא יהיה משהו שאני לא אעשה בעסק שלי. אני מאמין ב"עשה את מה שאתה אומר ולא בסתם לדבר."

ב. אני יודע להפוך תנועה לכסף ואני לא עושה את זה רק בתחום שלי אלא גם בתחומים כמו מכירת שירותים לעסקים אלא בעוד עשרות תחומים החל מתחום הבריאות, המחשוב, הטיפוח, הרזיה, לימודים, השקעות ועוד ועוד.

עם הזמן הזה פיתחתי שיטה כמעט מדעית בעלת חמישה חלקים ש…
1.בונה את רשימת התפוצה והלקוחות שלך בצורה מהירה יותר מאי פעם.

2.מעלה את העסקה הממוצעת בכ-400% באופן מיידי.

3.מעלה את יחס ההמרה ב-1,000% כשזה נעשה נכון (יחס המרה זה היחס בין גולשים לקונים).

4.הופכת באופן שיטתי אנשים שלא קונים ללקוחות איכותיים.

5.מגדילה באופן צפוי את תדירות הרכישות ואת היקף העסקאות.

 

תכל'ס מה שזה אומר שאתה יכול לקבל מכונת מכירות שתעבוד עבורך כדי שאתה תוכל להתמקד ביצירת ערך עבור הלקוחות שלך

קצת על המספרים..

עותקים שנמכרו
שקלים בתקציבי פרסום

זה מה שאני והצוות שלי נוכל לעשות עבורך...

לשדרג את השיווק והאתר שלך כדי שיתאים ל-2017

לבנות עבורך מסלול שיווקי שמביא לידים ו"מחמם" אותם עד למעמד המכירה

ליצור עבורך יותר צפיות לידים ופניות ממכשירים ניידים (כיום 60% מהגלישה באינטרנט נעשית במכשיר הנייד)

להפיק עבורך קטעי וידאו שיהפכו אותך לסמכות אליה פונים בענף שלך

ליצור ולהתקין אצלך בעסק את מערך השיווק שלנו לאי מייל. אותו מערך שכבר מביא ללקוחות שלנו מיליוני שקלים בהכנסות בכל שנה ושנה כבר 6 שנים ברציפות.

לנהל עבורך את השיווק שלך בפייסבוק – כזה שמביא לידים ולא לייקים.

לשים סוף לכל התסכול שלך בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי כי אנחנו נדאג להכל.

תכל'ס אנחנו מורידים ממך את כל עבודת השיווק הקשה ולמעשה דואגים לכך שלך יהיה זרם קבוע של לידים רותחים שרוצים לעשות עסקים איתך

הנה מה שלקוחות אומרים:

"כמנהל חברה המספקת שירותים פיננסים לחברות ציבוריות היה חשוב לי במסגרת עבודת השיווק והיחסי ציבור להגיע לתקשורת הכלכלית. בזכות הטכניקות ושיטות העבודה של אבינועם מהר מאוד התחלנו לקבל חשיפה באמצעי התקשורת הכלכליים כמו דה מרקר וגלובס."

רו"ח סטפן גוברמן

נשיא קבוצת גוברמן

"אבינועם עזר לי בתקופה מאוד קריטית. בדיוק הקמתי אתר אינטרנט שעשה את מה שאני עושה כל יום בעולם האמיתי – חיבור בין יזמים למשקיעים. אבינועם עזר לי למצוא את הדרך מהר מאוד ובתוך חודשיים הגענו ליותר מ-500 מנויים באתר והכנסות של מעל 70,000 שקל"

עינת בראון

מאמנת ומנכ"ל מעגל היזמים

אבינועם עזר לנו להפיק וליחצן אירוע מיוחד שערכנו להשקת המיזם שנקרא 'ספידייטיג בין יזמים למשקיעים' בו יזמים קיבלו הזדמנות נדירה לשבת מול אנשי עסקים ונציגי קרנות הון סיכון מובילות בשוק. האירוע משך את תשומת ליבה של כל התעשייה והביא לנו גם חשיפה תקשורתית שיצרה לנו מכירות מיידיות בשווי של 52,417 ₪.

חגי שטרן

נשיא אולימי אחזקות

"אני מכיר ועובד עם אבינועם כבר הרבה שנים. ההבנה והידע שלו בשיווק ומכירות מפתיעות אותי בכל פעם מחדש. זה לא רק שיש לו ידע, יש לו גם יש את היכולת הנדירה להפוך את מה שמסובך לאנשים אחרים לקל ואפילו כיפי. הוא עושה הכל בהנאה וזה ממש מדבק. הוא פועל מהר ומצליח להניע גם אנשים אחרים לפעולה. בקיצור, אם אתה מרגיש שקשה או מסובך לך למכור ולהביא עוד לקוחות אני ממליץ לך להיעזר באבינועם."

מני ונטורה

מומחה לשיווק באינטרנט

"שלום שמי אוריאל וינברגר ואני נעזרתי באבינועם בטכניקה שנקראת 4 ימים למזומנים. תוך 4 ימים הבאתי הכנסות מאוד - 7,873 שקל בזכות העצה שהוא נתן לי. אני מדריך אנשים למצוא בן זוג וזוגיות נכונה וזה מה שעזר לי להביא הרבה לקוחות בארבעה ימים. אני מודה לאבינועם ומזמין אתכם גם להשתמש בטכניקה הזו ולהיעזר באבינועם. יש לו הרבה עצות חכמות ונכונות. בהצלחה."

אוריאל וינברגר

מנכ"ל בית הספר לזוגיות בהשראת היהדות

"אני בעלת חנות בגדים של מעצבים ברמת החייל. כשפניתי לאבינועם היית מאד סקפטית לגבי היכולת לשווק את העסק השלי. בעבר ניסית כל מיני פרסומים כמו מודעות, פליירים ובאינטרנט אבל שום דבר לא ממש עבד. יחד עם אבינועם והצוות עבדנו על מספר ערוצי שיווק והקמנו מועדון לקוחות. חודשיים לאחר מכן כשקיימתי מכירה מיוחדת בחנות הגעתי למכירות בשווי של מעל 82,149 ש"ח בפרק זמן של ארבעה ימים."

חנה חיטמן

מנכ"ל דואט בגדי מעצבים

"כאשה היודעת בדיוק מה היא רוצה, אני חייבת לפרגן לכם ולהודות לכם על העבודה הנפלאה שעשיתם עבור החברה שלנו. קבוצת שטיר מפיקה תערוכות מקצועיות במגוון תחומים בכל השנה. ללא ספק הוכחתם את היכולת שלכם לקדם כל תערוכה ותערוכה ביצירתיות ובמקצועיות. העבודה שלכם עזרה לנו להביא אלפי מבקרים לתערוכות שלנו. אתם ענקים"

ישראלה שטיר אינשטיין (חברת פאנל ב"כרישים" ערוץ 10)

נשיאת קבוצת שטיר

"אחד המוחות השיווקיים הפוריים ביותר שפגשתי אבינועם הוא מאותם אנשים שחיים ונושמים שיווק. הוא ללא ספק אחד המוחות השיווקיים היותר פוריים שפגשתי ובניגוד להרבה מאמני שיווק אחרים שרק מדברים הוא באמת מיישם את העקרונות עליהם הוא מדבר אצלו ואצל הלקוחות שלו. אני נעזרתי בהכוונה של אבינועם באופן אישי וממליץ לכל מאמן עצמאי המעוניין בפריצת דרך לפנות ולהיעזר בו."

ד"ר אריה קגן

מנכ"ל מכללת קגן ל-NLP ודמיון מודרך

"שלום רב, אבינועם הוא אומנם איש שיווק אבל מה שמבדיל אותו מאחרים היא הנתינה ללא גבולות. נעזרתי באבינועם ובאסטרטגיות השיווקיות שהוא נתן לי לאורך תקופה ארוכה. ההכוונה של אבינועם עשתה לי סדר בראש, שדרגה את השיווק בעסק שלי ואת היכולת שלי להביא יותר לקוחות. המלצתי הכנה לכל עצמאי המבקש לעשות פריצת דרך ליצור קשר ולהיעזר בהכוונה והייעוץ של אבינועם."

רונית אילה טל

מרפאה משלימה

"הכפלתי את מחזור המכירות תוך 3 חודשים "מאז שהתחלתי לכתוב את הטקסטים השיווקיים על פי הנוסחא שאבינועם נתן לי כל העסק שלי השתנה. אם בעבר היו מגיעים כל יום 3 לקוחות היום מגיעים 6 ו-7. כתוצאה מכך גם מחזור המכירות שלי הוכפל תוך 3 חודשים. עד לא מזמן הייתי מרוויחה בממוצע 20,000 שקל והיום הממוצע הזה עלה ליותר מ-50,000 שקל. הפרסום שלי כל כך חזק שאנשים עוצרים אותי ברחוב ומספרים כמה שזה נראה טוב ומקצועי"

חני אבו

טופשוז נעלי נוחות

"אנו בעלי עסק קטן המפתח משחקי קלפים לילדים. התחלנו לעבוד עם אבינועם במטרה להחדיר את קו המוצרים החדש שלנו לשוק. למרות שכחברה קטנה לא היו לנו תקציבי ענק, הופתענו מהתוצאות הרבות שהגיעו תוך זמן כל כך קצר. אבינועם והצוות ידעו לנצל כל הזדמנות לפרוץ לתודעה והרגשנו את פועלם בשטח. כתוצאה מהעבודה המשותפת עם אבינועם והצוות, קניין אירופאי ששהה בישראל נחשף למוצרים שלנו והחליט לקנות את הזיכיון להפצה באירופה. מכירת המשחקים באירופה הביאה אותנו מהכנסות שנתיות שעמדו על מיליון שקל להכנסות של 5 מליון שקלים בשנה. ברצוננו להודות לכם על העבודה הנפלאה שבצעתם עבור חברתנו."

יעקב וטובי קליינמן

בעלים ספייס גיימס

"השקעה של 350,000 ש"ח בחברה אני מנהל חברה המפתחת פתרונות רפואיים המסייעים לאנשים עם בעיות שינה. בתחילת הדרך היה לנו שלב מאוד קריטי בו היינו צריכים לגייס השקעה כספית על מנת להאיץ את פיתוח המוצרים שלנו. החיבור עם אבינועם היה בדיוק בזמן. העבודה השיווקית הממוקדת שלנו יחד עם אבינועם הובילה לפניות מצד משקיעים פוטנציאליים שלבסוף הובילה להשקעה על סך 350,000 ש"ח שסייעה מאוד לפיתוח מואץ של המוצרים. מאחל לך שתמשיך עם העבודה המשובחת."

ד"ר עדי משיח

מנכ"ל ניקסואה

"נעזרנו באבינועם כדי לקדם את מכללת תהילה המציעה לימודי רפואה סינית וקוריאנית. מאוד הופתענו מהתוצאות שקיבלנו תוך זמן קצר מאוד. החל מפרסומים במגזינים כמו 'חיים אחרים' ועד לעיתונות המרכזית וגם הופעה בתוכנית הבריאות של ערוץ 2 שיצרו עניין רב במכללה. תודה מכל הלב,"

צבי אלפישר

מנכ"ל מכללת תהילה

"21 טלפונים מלקוחות ביום "אבינועם אנחנו בקרייסיס! עשינו את הפרסום בסוף השבוע ואתמול קיבלנו 19 טלפונים והיום עוד 21 טלפונים. אף פעם לא הייתה לנו כזו כמות של פניות בפרק זמן כל כך קצר. ממש לא ציפנו לגל כזה של תגובות."

עפרה ברגר

מוסך שרת

"מה שהקורס של אבינועם נתן לי זה המון ביטחון. כן, כתבתי מדריך חדש ללקוחות פוטנציאליים והרמתי גם דף נחיתה חדש אבל מה שעזר לי יותר מהכל זו דווקא הגישה של אבינועם. גישה מלאת ביטחון. למרות שאני עצמאית רק כמה חודשים הפסקתי לפחד מפגישות עם לקוחות. לא חששתי מאנשים שישאלו אותי מה הנסיון שלי, כי ידעתי שאני באה עם המון נסיון מקצועי. רק בחודשיים האחרונים סגרתי שתי עסקאות בשווי של מעל 40,000 שקלים, תודה רבה,"

פזית חזיז

אדריכלית ומעצבת פנים

זה מה שאתה צריך לעשות עכשיו

בכל שבוע אני מקבל עשרות פניות מבעלי עסקים שמעוניינים לעבוד איתי ועם הצוות שלי. לצערי השירות שלי לא מתאים לרוב בעלי העסקים ורוב הסיכויים שהוא לא מתאים לך. כדי שנוכל לעבוד יחד עליך לעמוד בתנאים הבאים:

1. יש לך עסק קיים שכבר עובד ומביא לקוחות – אני לא עובד עם אנשים שרק עכשיו מתחילים או חושבים להקים עסק.

2. אתה כבר משקיע בשיווק  – אם אתה עדיין לא שמת שקל על שיווק זה כנראה לא בשבילך.

3. ממלא את השאלון כאן למטה – אני רוצה לעבוד רק עם עסקים שלהם אני יכול לעזור באמת. רוב הסיכויים שלא נעבוד יחד וכדי שלא נבזבז את הזמן שלי ושלך אבקש ממך לענות על מספר שאלות פשוטות כדי לדעתך אם אנחנו כן או לא מתאימים לעבודה משותפת.

הנה מה שיקרה אחרי שתמלא את השאלון.

אחרי 48 שעות תקבל מאיתנו תשובה. כמו שאמרתי רוב הסיכויים שהתשובה תהיה שלילית. במקרה הנדירה שהתשובה תהיה חיובית. העוזרת שלי תתאם לנו שיחת יעוץ ראשונית בטלפון ושם אוכל לתת לך את התוכנית שלי להגדלת כמות הלידים והמכירות בעסק שלך.

נשמע לך טוב? מעולה!

 

 

תן לי ולצוות שלי להראות לך איך העסק שלך יכול לצמוח, לגדול ולהרוויח יותר!

מלא את הטופס שנמצא כאן למעלה עכשיו.

 

לשילוש ההכנסות שלך,

אבינועם שחר

נ.ב. השינוי בעתיד העסק שלך יכול להיות במרחק של מילוי שאלון אחד פשוט. לחץ על הכפתור כאן למטה ואולי נשוחח.

כפי שפורסם ב...

אודות אבינועם שחר

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים ועוזר להם להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 3,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.