עורך דין יקר,
שמי אבינועם שחר ואני איש בשיווק.
אני עובד עם חברות ענק ותפקידי העיקרי הוא לגייס להם לקוחות חדשים ולהגדיל את מחזור המכירות שלהם. אני מצליח לגייס מיליוני שקלים מלקוחות חדשים לחברות ענק ולכן איני בדרך כלל עוסק עם חברות קטנות או עצמאיים.
לאחרונה, יצא לי לבלות ערב בלתי נשכח, רווי מוזיקה טובה, סיגרים ואלכוהול איכותי עם חברי הטובים, קולגות ברמתי בתחום השיווק והשיווק הדיגיטלי.
מפה לשם, מצ'ייסר לצ'ייסר, בזמן שהשיר CLOSING TIME של לאונרד כהן מתנגן לו ברקע… התחלנו לקשקש על תחומי שיווק בעייתיים בפייסבוק וכל אחד זרק באוויר תחום כזה או אחר.
ואני, אני לא יודע עם זה כמות האלכוהל המטורפת ששתיתי או האגו שלי שהחליט לקחת פיקוד על ההגה…פלטתי מפי את המשפט הבא..
אחד הקולגות, שאת שמו איני יכול לציין, קפץ ממקומו והשיב…"כן? אתה מוכן להתערב על כך ולשים כסף גדול לצד הפה הגדול שלך?!"
"זרוק מספר וזרוק תחום עיסוק עם אתה גבר" עניתי בחזרה, בזמן שאני מנסה לשמור על שיווי משקל ולמנוע מעצמי להוסיף מכה על חטא וליפול מהשולחן, שאין לי מושג איך הבאתי את עצמי לעמוד עליו ולעשות, עוד יותר צחוק מעצמי צחוק מעצמי.
למען גילוי נאות- אותו קולגה שהוא גם חבר קרוב, נתן לי מספר "נקודות יציאה", הזדמנויות לחזור בי אבל מי שמכיר אותי יודע שאני אף פעם לא חוזר בי (לכן אף פעם לא הייתי טוב ב-'דמקה')!!!
אז איך אתה או את נכנסים לתמונה?
אותו קולגה החליט שעליי לספק ללקוח חדש לגמרי, להתחיל איתו מ-0 ולהוביל אותו לשטף של לקוחות וה-קאז' פה…עם לא הבנתם זאת כבר במשפט הראשון של הפוסט…עליי לשווק עו"ד או בעלים של משרד עו"ד שתחום עיסוקו המשפטי מתרכז בחובות, הוצל"פ והליכי פשיטות-רגל.
למי שלא מבין את הקושי בשיווק תחום שכזה חייב להבין שמכיוון שהשיווק הוא שיווק משפטי, על המשווק לבחור באוצר מילים מאוד ספציפי, העומד בתנאי לשכת עורכי-הדין.
למשווק, טוב שיהיה, דבר שכזה משתווה להצמדת משקולות במשקל 10 ק"ג בכל רגל לשחיין אולימפי ולצפות ממנו לחזור הביתה עם מדליית זהב!!!
על מה התערבנו, אתם בטח שואלים ואני אענה לכם כך:
אם אני מוכן לקחת את כל הסיכון השיווקי, קרי, את כל הוצאות הפרסום, הקמת משפך שיווק שיכול להסתכם במספר בכמות שעות מטורפת של מחלקת הקופירייטינג שלי, מחלקת העיצוב שלי ומחלקת ניהול הקמפיינים שלי…אתם יכולים לגזור מכך שסכום כסף גדול הונח על השולחן אבל מה שבטוח הוא שסכום כסף זה, עדיין לא מתקרב לגודל האגו שלי (שבגללו נקלעתי לסיטואציה הזאת).
אז התנאים הם כאלה:
1.אני מחפש עו"ד שתחום עיסוקו בטיפול בחובות, הוצל"פ או פש"ר.
2. הוא יהיה חייב להצטלם לסרטון וידאו לצידי.
אני מצידי:
1.אקים מערך שיווק מ-א' ועד ת' על חשבוני!
2.אני אקח על עצמי את עלות הוצאות הפרסום של קמפיין השיווק וכל הנגזרות לכך!
3. מי יודע- לאחר שאנצח בהתערבות, ניצחון מוחץ, אולי אף אחליט להשאיר אותך כלקוח שלי.
מה אתה מקבלים מזה:
אתם מקבלים שיווק בחינם!
אתם מקבלים חשיפה בכל המדיות הפרסומיות היעילות ביותר בשוק!
אתם מקבלים שטף של לקוחות חדשים!
ואולי אולי…אקח אותך כלקוח באופן קבוע!!!
אם אתם מעוניינים בשיווק חינם מאחד המשווקים הוותיקים בישראל ולקחת חלק מניצחון חומץ בהתערבות…תשאירו את מועמדותכם בטופס כאן:
נ.ב. אתה לא חייב להאמין לאף מילה שלי. פשוט תקרא את מה שהרופאים האלה אומרים:
עבדתי עם הרבה מאוד משווקים אבל עם אבינועם החוויה לגמרי שונה. אנחנו מקבלים עשרות פניות איכותיות והתוצאות בהתאם, ישנן לא מעט סגירות. אשמח להמליץ עליו לכל עורך דין שרוצה לקדם את השירותים שלו.
באמצעות ניהול קמפיינים חכמים ברשתות כמו גוגל, פייסבוק ורשתות מאמרים נוספות אנו משיגים לעסק שלך פניות (לידים) איכותיות
ברגע שתתחיל להזרים לפניות לעסק אוטומטית המכירות שלך יעלו. אם לא תצליח לסגור יותר עסקאות אנחנו נסייע לך ונדריך אותך איך לבנות מערך מכירות אפקטיבי.
ברגע שתגדיל את הפניות והמכירות תוכל בקלות להגדיל את הרווחים על ידי היקפי עסקה גדולים יותר, מכירה חוזרת ללקוחות קיימים והעלאת מחירים.