הנה השיטה איתה אנשים "רגילים" יכולים להקים סוכנות שיווק דיגיטלי, לעזור לעסקים בסביבה שלהם להשיג לקוחות ולייצר הכנסה של 8,000, 20,000 ואפילו 200,000 ש"ח בכל חודש

מאת אבינועם שחר – "המשווק המורד"

עמית יקר,

אני יודע שזה ישמע בומבסטי אבל אני מאמין שאם תקרא את המכתב הזה מהתחלה ועד הסוף הוא ישנה את עתיד חייך מעבר לכל היכר.

ואני מתכוון לכל מילה שאני כותב.

אני עומד להציג לך כאן תוכנית שתראה לך איך תוכל למנף את משבר הקורונה והסיוע הנדיב של המדינה לעסקים בסך 8 מיליארד שקלים (!) כדי להגיע למצב שאתה מקבל 5 שיקים בכל חודש בסך של אלפי שקלים או אם תרצה להשיג עבודה ומעולם לא להיות מחוסר עבודה משום שהביקושים לאנשים מוכשרים בתחום הזה אדירים ורק הולכים וגדלים.

זו הסיבה שאני מבקש ממך לפנות 5 דקות ולדאוג שכל מה שיש לך על המסך עכשיו הוא המכתב הזה.

אוקיי, בו נתחיל.

גם אני הייתי נואש ומיואש ונלחמתי על קיומי...

אם היית פוגש אותי לפני 10 שנים היית מוצא בעל עסק נואש הנאבק על קיומו, נלחם יום יום בחובות חונקים ועל סף פשיטת רגל.

מאז הקמתי חברה שמנהלת את השיווק הדיגיטלי עבור מאות עסקים בתקציבי פרסום מצטברים של מעל 15,000,000 ש"ח.

כתבתי טור על שיווק עסקים קטנים בעיתון הכלכלי The Marker והתפרסמו מעל 30 כתבות שלי ועלי באמצעי התקשורת. אפילו ראיינו אותי בטלוויזיה מספר פעמים. העברתי הרצאות למאות אנשים בין היתר במט"י ובלשכת המסחר. לפני מספר חודשים יצא לאור הספר שלי – 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 4,000 עותקים.

עותקים שנמכרו
שקלים בתקציבי פרסום
כתבות בתקשורת

כפי שאתה רואה באמת זכיתי בשנים האחרונות לברכה, הצלחה מקצועית וכלכלית אבל ההצלחה הזו היא לא תוצר של קידום עצמי חסר בושה אלא מעזרה אמיתית לעסקים ואנשים בסביבה שלי. החל מעסקים גדולים ועד לעסקים קטנים ובינויים וגם אנשים פרטיים שחיפשו דרך לפתוח דף חדש בחייהם. 

עד היום עזרתי למאות אנשים שבהתחלה נאבקו ולא מצאו את הדרך שלהם לעשות כסף באינטרנט להגיע סוף סוף ל"שביל הזהב" שלהם ועכשיו חלקם מרווחים אפילו 15 אלף שקל בשבוע.

הנה מה שתלמידים שעברו את התוכנית מספרים:

אסף לייבוביץ מספר איך הוא הגיע לעסקאות של 100,000 ש"ח ב-3 חודשים

אריק נבון מסביר למה המוצר הכי זול שלו נמכר ב-8,000 ש"ח

"שום דבר לא הכין אותי ל'שקר הגדול' שלך. כשמכרת את הקורס אמרת "להרוויח 4,000 שקל או 30,000 שקל" בכל חודש. אבל עכשיו אני מרוויח הרבה יותר מזה. אני לא רוצה לנקוב במספרים, אציין רק שרואה החשבון שלי הזמין אותי בשבוע שעבר והמליץ לי לפתוח חברה בע"מ לנוכח היקף ההכנסות ההולך וגדל.

דוד אנשין

עכשיו, אולי אתה חושב לעצמך. "למה זה קורה לאנשים אחרים ולא לי? מתי סוף סוף יגיע הזמן שלי?"

לכן חשוב מאוד שתמשיך לקרוא את המכתב הזה.

אני בטוח שהוא ייצר יותר סיפורי הצלחה גדולים יותר… עצמתיים יותר מאשר בכל שנותי בענף.

אני חושב שהתיזמון מושלם מבחינתך.

המשבר הזה הבהיר לכולם שהרבה מאוד אנשים חיים תחת סכנה כלכלית. חרב הפיטורין מרחפת מעל ראשיהם ואחרים פשוט שונאים את מקום העבודה שלהם אבל נשארים כי הם מפחדים לצאת לשוק העבודה הקשה גם ככה.

אבל בשביל הרבה מאוד אנשים (אולי גם לך) הוירוס קורונה הזה יכול להיות ברכה…

הזדמנות לפתוח דף חדש עם הזדמנות חדשה בתחום שתמיד רצית לעסוק בו… תחום "מפוצץ" בעבודה.

אני מדבר על ההזדמנות להרוויח לפחות עוד 10,000 ש"ח בכל חודש ואומר 120,000 ש"ח בכל שנה

* בלי בוס
* בלי שעון מעורר
* בלי צורך בנסיון
* בלי להיתקע בפקקים

רוב הסיכויים שכבר עכשיו יש לך את הכישורים והכישרון שאתה צריך כדי להצליח

הדבר היחיד שעומד בפניך הוא קבלת החלטה – ההחלטה להצליח.

אני מדבר על רצון אמיתי להפסיק לחיות מהיד לפה… מחודש לחודש, ולהתחיל לרדוף אחרי החלומות האמיתיים.

בהזדמנות שאני מיד אציג לך כאן אתה לא צריך לבלות שנתיים בליקוק תחת לאיזה בוס כדי שאולי תקבל העלאה.

כאן אתה מקבל את העלאה מתי שאתה רוצה. פשוט ככה. אם אתה רוצה העלאה בשכר, אתה נותן לעצמך העלאה בשכר

גם אם קיבלת העלאה בחודש שעבר..

וזה עולה ועולה עד שאתה תרוויח עוד 120,000 ש"ח לשנה או יותר מעבודה של לא יותר מ-10 שעות בשבוע.

זו הסיבה שאני מוכן לומר בוודאות מלאה שההשקעה בתוכנית הזו משתלמת מכל מניה או דירה או שתקנה.

אני מכיר אנשים שתחום הזה שיוצאים לחופשות ארוכות שוב ושוב לאורך כל השנה

המודל העסקי בנוי על כך שאתה מקבל כסף בכל חודשרק פרייארים מקבלים תשלום חד פעמי על עבודה חד פעמית. יזמים חכמים יודעים איך לקבל תשלום כול חודש שוב ושוב. תחשוב על בזק, חברות הסלולר, חברת החשמל הכוח שלהם הוא בתשלום החודשי שהם מקבלים מכל הלקוחות שלהם. זה בדיוק המודל שאנחנו צריכים אם אנחנו רוצים עסק חזק.

זו התוכנית שתיתן לך את כל הכלים, השיטות וקיצורי הדרך להכנסה של שש ספרות בשנה

יכול להיות שאתה כבר מכיר את עולם השיווק באינטרנט אבל איכשהו עדיין לא באמת מצליח לייצר מהרשת הכנסה.

או שאתה כבר נהנה מהצלחה מסויימת אבל עדיין צריך לעבוד קשה מאוד כדי להשיג כל עסקה ואז לעבוד שוב כדי להשיג עוד עסקה.

לכן אם אתה עדיין לא נהנה מהכנסה חודשית ומתחדשת כתוצאה מהמאמצים שלך אתה חייב את התוכנית הזו – 'סוכנות שיווק דיגיטלי של שבע ספרות' – לעצמך. אני אומר את זה משום שאם כבר יש לך נסיון מסוים בתחום השיווק באינטרנט, אתה כבר נמצא בפוזיציה שתאפשר לך הכנסה שנתית של לפחות 6 ספרות אם תפעל נכון.

בניגוד להזדמנויות עסקיות אחרות כמו שיווק באמזון או איי ביי, שיווק באמזון או שיווק שותפים כאן אתה לא צריך להשקיע אלפי דולרים רק כדי להתחיל. האמת היא שכל מה שאתה צריך כדי להתחיל זה טלפון, מחשב וזמן.

מה שאני אומר זה שיש לך ממש מתחת לאף הזדמנות נדירה לקצור רווחים אבל יכול להיות שאתה לא רואה אותה או שאין לך את כל הכלים המתאימים.

אם אתה עדיין כאן יכול להיות שאתה קצת מתרגש...אבל אולי גם סקפטי

וזה דבר טוב.

אתה צריך להיזהר מכל מי שמבטיח לך שתעשה יותר כסף ובפחות זמן…

כי רוב האנשים שמציעים את ההצעות האלה לא באמת עומדים במילה שלהם.

כמות הבולשיט שנמצא בחוץ עכשיו היא אין סופית. כזו שתספיק למלא את את הים פעמיים.

כאחד מהאנשים היחידים שבאמת מסייעים לאנשים כל יום אני רוצה לומר לך…

אם תפקח את העיניים תראה אנשים בסביבה שלך עושים מההזדמנות הזו כסף כבר עכשיו

אבל הכסף לא יבוא מחלומות בהספמיה או מהשתתפות בעוד סדנה להתפתחות אישית בה כולם צועדים יחד "אני נמר! אני נמר!"

היא יבוא רק אם תמקם את עצמך במקום הנכון, או בשפה עסקית, הפוזיציה הנכונה, כדי לנצל את ההזדמנות יוצאת הדופן שנוצרה בעולם העסקים בשנים האחרונות.

לאורך כל ההיסטוריה אנשים שהצליחו לצבור הון הגדול עשו את זה כתוצאה משינויים קיצוניים

כל ההון הגדול נצבר כתוצאה משינויים קיצוניים שנוצרו בשוק וזה בדיוק מה שקורה בעולם העסקים עכשיו.

תחשוב שנייה על גל ענק שמגיע.

מה האפשרויות שלך?

אתה יכול להתכופף בתקווה שהוא יעבור אבל אז אתה עדיין נמצא בסכנה שהוא יתנפץ עליך או שתיתקע בלב ים.

או שאתה יכול לחשוב מהר, לתפוס את הגל לרכב עליו ולהינות מהדרך עד שיקח אותך לחוף מבטיחים..

כך בשניות הפחד הגדול ביותר הופך למסע מלהיב שלוקח אותך למקומות שעליהם לא דמיינת

ככה זה עובד בעסקים. כשההצלחה מגיע היא מרגשת, סוחפת ומצטברת.

ומה שבטח עוד לא הפנמת הוא שאוטוטו מגיע גל ענק ולך יש 3 אפשרויות:

  1. להתכופף
  2. לחטוף מכה
  3. לרכב עליו כל הדרך לחופש…..

רק תשאל אנשים שרכשו 10,000 מניות של גוגל או אפל שהן רק יצאו לשוק

היום הם אנשים עשירים.

הם לא עשו משהו מיוחד או יוצא דופן. הם פשוט היו במקום הנכון, בזמן הנכון וביצעו את הפעולה הנכונה.

אז מהו הגל הענק שעליו אני מדבר… מי נמצא בסכנה לחטוף מכה?

ומי יהיו אלה שיצליחו לרכוב עליו כל הדרך אל החופש הכלכלי והאישי.

ההזדמנות ליהנות מ-8 מיליארד (!) שקלים שהמדינה תזרים לעסקים

כולם יודעים שמשבר קורונה פגע קשות בעסקים בישראל. זה מאוד מלחיץ את משרד האוצר כי כשאין עסקים, אין עובדים וגם אין מיסים שנכנסים לקופת המדינה. זו בדיוק הסיבה שהמדינה החליטה לתת הטבות מרחיקות לכת – הלוואות בהיקף של לפחות 8 מיליארד שקלים לעסקים. המשמעות של זה היא שברגע שהמדינה תתחיל לחזור לשגרה העסקים ירצו להשיג כמה שיותר לקוחות ויהיו להם סוכמי כסף משמעותיים להשקיע בפרסום.

במילים אחרות יש כאן חלון הזדמנויות ענק, כי עסקים יוציאו יותר כסף על שיווק דיגיטלי מאשר בכל מקום אחר. אבל השאלה היא איפה אתה תהיה כשזה יקרה.

בישראל ישנם 500,000 עסקים ו-95% זקוקים לעזרה שלך נואשות

משבר הקורונה חשף עד כמה עסקים זקוקים לשיווק באינטרנט אבל עדיין לא יודעים את זה. עם פרוץ המשבר רוב העסקים שעיקר הפעילות שלהם הייתה אוף ליין מייד נקלעו לקשיים תזרמיים ולעומתם המיעוט עסקים זריזים שכבר עובדים באינטרנט שנים הצליחו לעשות את ההתאמות במהירות והתחילו שוב להכניס כסף באופן מיידי…

משבר הקורונה חשף את האמת... רוב העסקים חיים בעבר, והם צריכים מישהו שיתן להם "בעיטה" למציאות של היום

אלה העובדות.

מתוך 5.3 מיליון משתמשים ישראלים בפייסבוק כל יום נכנסים  4.4 מיליון אנשים. זו האוכלסיה הבוגרת בישראל – ת'כלס אנשים עם כסף. 

אז אם עסק לא נמצא שם כשהלקוח מחפש אותו, המודעה שלו לא עולה, האתר שלו לא עולה… הוא בכלל לא קיים.

עכשיו זה לא שאותם בעלי עסקים לא מודעים או יודעים שיש את פייסבוק. הם מודעים לזה, זה משפיע על החיים שלהם בצורה ניכרת, המתחרים שכן משתמשים בזה אוכלים אותם חיים.

זה קורה כי השיווק בפייסבוק הוא כמו המלכה של השכבה. כולם נורא מפחדים לגשת אליה כי הם מפחדים להיכוות, הם מפחדים להיכשל אבל הם יודעים שיש להם סיכוי שהחלום שלהם יתגשם אם הם רק יעשו את הצעד הראשון.

גש לכל בעל עסק בסביבה שלך ותגיד לו שאתה מתעסק בשיווק בפייסבוק ותראה איך העיניים שלהם נוצצות. הם הוא יסתכל עליך כאילו הוא מצא את המפה לאוצר אבוד. ולמען האמת זה נכון, יש לך אותה… והוא רוצה אותה.

הם יודעים שאחד לאחד השיווק בפייסבוק הוא הכלי הכי אפקטיבי ועצמתי שקיים היום

ובאמת ישנם כמה יזמים וחברות שבאמת מספקות את השירותים האלה היום.

ישנם גם לא מעט "גורואים" או "מנטורים" שמלמדים אחרים "איך לעשות שיווק בפייסבוק…"

יכול להיות שראית או אפילו רכשת חלק מהקורסים האלה אבל רובם פשוט מקולקלים

הסיבה לכך היא שאת רובם מעבירים 'גורואים' שזה כל מה שהם עושים – מוכרים קורסים בפייסבוק. אין להם נסיון מוכח בניהול מאות קמפיינים למאות חברות שונות בתחומים שונים ומגוונים. כל מה שהם יודעים לעשות הוא אולי לנהל קמפיין עבור עצמם. 

לכן אם תנסה ללמוד מהם ואז לצאת לשוק ולהציע את השירותים האלה רוב הסיכויים שפשוט תיכשל.

לעומת זאת התוכנית שמוצגת שלך כאן – 'סוכנות שיווק דיגיטלי של שבע ספרות' – מבוססת על עבודה עם עסקים ב-47 תחומים שונים. ברגע שתצטרף לתוכנית כמעט ולא יהיה עסק שלא תוכל לעזור לו להשיג לקוחות. 

רק תחשוב איזה כוח יהיה לך... ברגע שתוכל להשיג לעסק לקוחות

זוהי מה שאני מכנה ה-הזדמנות הגדולה ביותר של זמננו. 

עכשיו, יש לך שתי אפשריות:

אפשרות ראשונה היא לעשות הכל לבד. בוא נגיד שעכשיו אתה נכנס לפגישה עם לקוח פוטנציאלי, הוא יתחיל לשאול שאלות כמו  "איך בדיוק עובד הפרסום בפייסבוק?", "כמה כסף אני צריך להשקיע בזה כדי שזה יעבוד?".

 הסטואציה הזו עשויה להיות די מביכה.

האפשרות השנייה היא לעבוד איתנו וכשאתה עובד איתנו אתה הופך להיות מקצוען מהרגע הראשון כי אתה מגיע לבעל העסק עם כל התשובות מוכנות: "הנה חמשת הדברים שצריך לשפר בעמוד שלך בפייסבוק". "זה מה שצריך להשקיע בפרסום בפייסבוק כדי לקבל את כמות הפניות שתרצה.", "ככה צריך להיראות דף הנחיתה שלך".

אנחנו נראה לך…

  • איך להשיג את הלקוח הפוטנציאלי – בעל העסק
  • איך להציע לו פתרון שמתאים לו
  • איך לסגור את העסקה
  • הכי חשוב… אחרי שאתה מקבל את הכסף, לשמור עליו שימשיך לשלם כל חודש.

זה התוכנית שאני מציע כאן היום. אני מלמד אותך איך לעשות את מה שאני עושה כבר 10 שנים.

איך להיות יועץ שיווק בפייסבוק לעסקים.

אז אם בחרת באפשרות מספר אחת זה הזמן לצאת, לסגור את החלון לחזור למייל, לוואטסאפ, ליו טיוב מה או כל הסחת דעת שתעשה לך נעים לעוד רגע…

למי שנשאר איתי אני רוצה לומר

כך התוכנית 'סוכנות שיווק דיגיטלי של שבע ספרות' נראשית

התוכנית מורכבת מ-3 חלקים עיקריים

הכשרה מקצועית

חלק ראשון: הכשרה מקצועית

ההכשרה מקצועית כוללת 8 מודלים של הדרכות שונות און ליין הנותנות לך את כל הכלים כדי להפוך ליעוץ מקצועי בפייסבוק.

מודול 1 – התחלה מהירה – מה הם התנאים שאתה צריך כדי להתחיל להרוויח כסף בתחום הזה כמה שיותר מהר. כמה שעות עליך להשקיע בכל שבוע, מהי הגישה הנכונה להצלחה בתחום ומה הן הפעולות שעליך לעשות.

מודול 2 – גיוס לקוחות עסקיים – עם אילו עסקים הכי כדאי לך לעבוד? לא כל העסקים נולדים שווים ואסור לך לקבל כל עסק כלקוח. בהדרכה הזו תגלה מה הם 4 התחומים של עסקים שאיתם תוכל להצליח בקלות רבה יותר כך שהם ימשיכו לשלם לך כל חודש לאורך שנים רבות.

מודול 3 – יצירת עמודי נחיתה שמביאים לקוחות – קמפיין בפייסבוק יכול לקום או ליפול על פי איכות עמוד הנחיתה שאליו מניעים את הגולשים מפייסבוק. בהדרכה הזו ניתן לך את התבנית ליצירת עמודי נחיתה שיביאו לעסקים איתם תעבוד את הכמות הגדולה ביותר שלך פניות.

מודול 4 – הקמת קמפיין בפייסבוק – הגדרה לא נכונה של קמפיין עלולה לדון אותו לכישלון עוד לפני שהוא עלה לאווירישנם 10 סוגים שונים של קמפיינים שמערכת הפרסום של פייסבוק. בהדרכה הזו תגלה באיזה הכי כדאי לך להשתמש כדאי לקדם את העסקים שאיתם תעבוד. 

מודול 5 – ניהול קמפיין בפייסבוק – קמפיין בפייסבוק הוא ממש לא 'שגר ושכח'. כדי לייצר תוצאות ללקוחות שלך על בסיס קבוע עליך לנהל אותו על בסיס שוטף. בהדרכה הזו תגלה אחרי איזה מרכיבי עליך לעכוב ומה הם הפעולות שעליך לעשות כדי שהקמפיין שימשיך להביא תוצאות לאורך זמן ובכך לשמור על הלקוחות שלך מרוצים.

מודול 6 – ניהול לקוחות – גם אם יש לך לקוח אחד או שניים בתחילת הדרך עליך לזכור שעכשיו אתה מנהל עסק. בהדרכה זו תגלה איך לנהל את הלקוחות הקיימים כדי שיהיו מרוצים (הפתעה: זה לא בהכרח קשור לתוצאות הקמפיינים שלך) כדי שתוכל להמשיך לגייס לקוחות ולהגדיל את ההכנסה שלך מכמה אלפי שקלים בודדים לעשרות אלפי שקלים בחודש.

מודול 7 – מעסק קטן לעסק גדול – גם אני התחלתי בעבודה לבד אבל אחרי מספר שנים הבנתי שכדי להגדיל את העסק שלי אני זקוק לעזרה מאנשים אחרים. בהדרכה הזו אני אסביר לך איך תוכל לעשות פחות ולהרוויח יותר על ידי גיוס אנשים בתוך ומחוץ לעסק שלך. 

מודול 8 – סודות להצלחה – אחרי יותר מ-10 שנים בתחום אין כמעט תסריט שלא עברתי. החל מהצלחות ועד לכישלונות צורבים. בהדרכה הזו אני עומד לשתף אותך בכל קיצורי הדרך לצמיחה עסקית מהירה שלי עלו שנים ומיליוני שקלים.

תמיכה אישית ממקצוען שיווק דיגיטלי (במסלול המתקדם)

במהלך 8 שבועות אתה מקבל תמיכה אישית במייל ממקצוען פייסבוק שכבר מנהל היום עשרות קמפיינים בתקציבים של מיליוני שקלים. 

אתה מקבל תמיכה ללא הגבלה במייל שבמסגרתן תוכל להציג למנטור שלך כל שאלה לגבי ההשכרה: איזה נישה עסקית כדאי לבחור, איך להגדיר את הקמפיין שלך, איזה מודעות כדאי לעלות והאמת… כל שאלה שעולה לך בראש. 

חלק שני: מכונת שיווק משומנת היטב לגיוס לקוחות עסקיים

במקום שתשבור את הראש בניסיונות לגייס לקוחות – בעלי עסקים  – למיזם שלך. אני נותן לך כאן קיצורי דרך משמעותיים איתם תוכל לצאת לשוק מחר ולגייס את הלקוחות העסקי הראשון שלך כבר בשבוע הראשון. זה כולל:

מרכיב 1# – מדריך מיוחד בחינם אותו תוכל לחלק ללקוחות הפוטנצליים שלך: זהו מסמך למעשה מסביר על כל היתרונות של השיווק בפייסבוק, למה חובה על כל עסק לפרסם שם ולמה כדאי להם לעבוד איתך. כן, כן, זהו למעשה מסמך מכירתי לכל דבר ועניין שממש מוכר את השירותים שלך.

מרכיב 2# – אימיילים ומכתבים לגיוס לקוחות: אלה אי מילים ומכתבים שאני כתבתי והשחזתי לאורך השנים כדי לגייס לקוחות לעסק שלי. המיילים והמכתבים שאותם אתן לך עזרו לי להשיג עד כה עסקות של מיליוני שקלים. כל מה שעליך לעשות הוא לעכוב אחרי ההוראות, להיכניס את השם שלך, לשגר אותם ואתה כבר תראה איך עסקים הרעבים לשירות שלך יוצרים איתך קשר.

חלק שלישי: מסמכים, בונוסים ועזרים מוכנים לשימושך

בכל תוכנית שאני יוצר אני שואל את העצמי: מה משתתפים צריכים בשביל להצליח? זו הסיבה שהוספתי למסגרת התוכנית הזו צלע שלישית הכוללת:

מרכיב 1# – מסמכים עסקיים מוכנים לשימושך – כדי לחסוך לך זמן ובירוקרטיה במסגרת התוכנית אתה מקבל מסמכים מוכנים לשימושך כמו הסכם עם לקוחות ודוחות תקופתיים.

מרכיב 2# – רשימת ספקים אמינים – ברגע שתתחיל לעבוד עם בעלי עסקים אתה תהפוך ל'איש שלהם' בכל מה שנוגע לשיווק בכלל. זו ההזדמנות שלך להרוויח עוד כסף מעבודה של אנשים אחרים. ברשימה הזו תמצא אנשים מתחום העיצוב, הכתיבה השיווקית, הוידאו ועוד. ספקים אמינים איתם אני עובד ונותנים עבודה מעולה במחירים מעולים. אנשים לרוץ איתם קדימה לאורך שנים.

מרכיב 3# – קורס קופיריטינג לעמודי נחיתה – הדרכה שתראה לך איך להפוך מילים לכסף. זו הדרכה בה בעלי עסקים משתמשים כדי לכתוב פוסטים, עמודי נחיתה ואי מיילים שמביאים עוד עסקות. היא תסייע לך לשפר את התוצאות של כל הקמפיינים שלך בפייסבוק וגם תסייע לך לגייס עוד לקוחות משלמים.

מרכיב 4# – קורס שיווק באי מיילים – הדרכה שתראה לך איך לפתח אפיק הכנסה נוסף מהלקוחות שלך על ידי כתיבה ודיוור של אי מיילים לרשימת התפוצה שלהם. ההדרכה הזו מסבירה איך לכתוב מיילים אפקטיביים וגם איך להשתמש במערכת לדיוור אלקטרוני.

מרכיב 5# – קורס פרסום בגוגל אדוורדס – הדרכה שתציג לך את כל יסודות של מערכת הפרסום של גוגל. כך שתוכל להציע את הפרסום בגוגל (שהוא הרבה יותר פשוט מפייסבוק) כשירות נוסף ללקוחות שלך ובכך להגדיל את התשלום החודשי שאתה מקבל מהם.

מרכיב 6# – תבניות מוכנות לקמפיינים בפייסבוק – תבניות ודוגמאות לקמפיינים בפייסבוק מ-17 תחומים שונים. לא צריך לשבור את הראש או להמציא את הגלגל אפשר להעתיק, להתאים ולהדביק את הקמפיינים האלה כדי להשיג תוצאות לעסקים שעובדים איתך. 

סה"כ שווי של תוכנית ההכשרה הוא 4,997 ש"ח

סה"כ שווי של התמיכה 3,900 ש"ח

סה"כ שווי שלי מכונת המכירות הוא 4,500 ש"ח

סה"כ שווי של המסמכים הבונוסים והעזרים הוא 9,900 ש"ח

שורה תחתונה... אתה מקבל כאן "עסק בקופסא" עם הדרכות, ליווי וכלים בשווי כולל של 23,297 ש"ח...

וזה אפילו לא קרוב למה שתשקיע בתוכנית אם תבחר להצטרף היום​

האחריות שלי כלפיך

אני מאמין ב-100% שהתוכנית הזו תעזור לך להקים סוכנות שיווק דיגיטלית סופר רווחית במהלך החודשים הקרובים. 

לכן אני מוכן להעניק לך אחריות מלאה למשך 30 ימים עם תנאי אחד פשוט. כל מה שעליך לעשות כדי לקבל את כספך חזרה הוא להראות לי עם היד על הלב שביצעת את שתי המשימות הראשונות בתוכנית. במידה ותראה שביצעת אותן (זה לוקח בערך שעה) ואתה עדיין לא מרוצה , תקבל את כל כספך חזרה.

כן אבינועם! אני רוצה לבנות סוכנות שיווק דיגיטלי של שבע ספרות!

אני מבין שברגע אני מצטרף היום אני מקבל את התוכנית וההטבות בשווי של 23,290 ש"ח.

אני מבין שמחיר המלא של התוכנית הוא 6,990 ש"ח והיום לרגל משבר הקרונה ועד סוף אפריל אני מקבל אותה בהשקעה של 1,980 ש"ח בלבד אותם ניתן לחלק ל-10 תשלומים שווים של 198 ש"ח ללא ריבית או הצמדה.

ימים
שעות
דקות
שניות

שאלות? אפשר להשיג אותנו

כתובת המשרד: מגדלי התאומים 2, דרך ז'בוטינסקי 35, רמת גן

עדיין לא בטוח? הנה כמה תשובות לשאלות שאולי מטרידות אותך.

"איזה תוצאות משתתפים משיגים?"

הנה מדגם של אנשים שהשתתפו בתוכנית

אסף לייבוביץ מספר איך הוא הגיע לעסקאות של 100,000 ש"ח ב-3 חודשים

אריק נבון מסביר למה המוצר הכי זול שלו נמכר ב-8,000 ש"ח

"אוקיי, האם אתה יכול להבטיח שאצליח?"

ברור שלא. אנחנו לא מכירים ואני לא יודע מה רמת המוטיבציה שלך. שים לב שאני מדבר על מוטיבציה ולא על נסיון או ידע ראשוני. בכנות, עד היום עברו את התוכנית מאות אנשים ורק בודדים הצליחו. הסיבה לכך היא שרוב האנשים אולי אומרים שהם לא מרוצים מהמצב שלהם אך רובם לא מוכנים לנקוט באף פעולה כדי לשנות אותו.

אם אתה מתכוון להירשם לתוכנית ולא לעשות דבר וחצי דבר… תחסוך את זה לי ולך. אתה פשוט לא תצליח.

לעומת זאת, אם קיבלת החלטה שאתה רוצה לפחות דף חדש בחייך העסקיים ואתה מוכן להשקיע לפחות 4 שעות בשבוע בביצוע המשימות שניתן לך, יש לך אותי ואת הצוות שלי לצידך בצעדים הראשונים שלך בתחום המרתק הזה.

"לא הבנתי עד הסוף איך התוכנית הזו עובד"

בפשוטות.
אתה מקבל מאיתנו הכשרה מקצועית, ליווי ושיטות מוכחות כדי לגייס לקוחות – בעלי עסקים הזקוקים לשירותי שיווק באינטרנט.
לאורך תקופת ההכשרה שתימשך כחודשיים תקבל 8 הדרכות באתר אינטרנט של התוכנית.
במהלך התוכנית (במסלול המתקדם 'נשואים פלוס' ומעלה) תקבל גם ליווי אישי ממקצוען פרסום בפייסבוק ועוד כלים וחומרים מוכנים לגיוס לקוחות. במסגרת תוכנית ההכשרה אבינועם יראה לך בדיוק מה הם הצעדים שאתה צריך לעשות כדי להשתמש בכלים האלה לגייס לקוחות במהירות.

"אין לי שום ניסיון בתחום, למה שבעלי עסקים ייקחו אותי"

אז זו מן שאלה כזאתי של הביצה והתרנגולת. גם אני כשאני גייסתי את הלקוח הראשון שלי לשיווק באינטרנט, לא היה לי שום ניסיון בתחום. למה הוא בכל זאת שכר אותי? משום שהצלחתי לבנות את האמון יחד איתו, והצלחתי להראות לו איזשהו חזון, איזושהי מפת דרכים שזה בדיוק מה שאתם עושים עם ביקורת אתרים שאני אראה לכם איך מגישים אותם ללקוח. חוץ מזה אני פשוט מצאתי חן בעיניו כבן אדם. אפשר לומר את זה כמעט על כל עסק ועסק. גם אם עכשיו כשאני בא לעסק הוא עדיין לא ניסה אותי. הוא לא יודע מה איך תהיה חוויות השירות שהוא יקבל איתי, אבל הוא הולך איתי כי הוא מתחבר אליי כי אני יכול להראות לו עתיד אני יכול להראות לו מפה של מה שיקרה, להתחבר אליו ברמה האישית. התוכנית הזו תיתן לך את כל הכלים כדי לתת לבעל עסק חוות דעת מקצועית לגבי השיווק שלי באינטרנט. לכן אם אתה מסוגל ללמוד מהר ולהתחבר לאנשים לא תהיה לך בעיה לגייס לקוחות עם השיטה שנראה לך.

"אין לי שום ידע טכני, איך אני אוכל לעזור לבעלי עסקים עם שיווק בפייסבוק"

בכנות אם אתה לא אוהב לעבוד על מחשב זה לא בשבילך. מתנצל אין כאן 'מטה קסמים'. עבודה בתחום הזה דורשת זמן על המחשב. 

השאלה היא למה הכוונה 'קישורים טכניים'. אתה לא צריך לפרק מחשבים ולהרכיב אותם. אתה צריך לדעת לעבוד עם מערכת הפרסום של פייסבוק ולכן אם אתה יודע להשתמש בפייסבוק אפילו ברמה הכי בסיסית תלמד מהר מאוד גם איך משווקים בפייסבוק.

"התוכנית הזו ממש יקרה לי, לא בטוח שכדאי לי להשקיע בזה"

מי שהתוכנית הזו באמת יקרה לו, כלומר, כרגע אין לו את היכולת הכלכלית לשלם את הסכום הדרוש שלא ירשם. 
אבל אם כאן יש לך את היכולת להשקיע בתוכנית וזה עדיין נראה לך יקר אז אני רק רוצה רגע שתחשוב כמה יעלה לך להשיג את כל המרכיבים שאתה מקבל כאן באופן עצמאי?
הדרכה, ליווי אישי, חומרים שיווקיים מוכנים, רשימת ספקים…
צא לשוק ותבדוק אחד לאחד כמה כל דבר כזה עולה ותראה שזה יוצא סכום הרבה יותר גבוה באופן משמעותי.
… אבל בוא רגע נחשוב רגע על תרחיש מאוד פסימי.
אתה משיג את הלקוח הראשון שלי רק אחרי שלושה חודשים. הוא משלם לך 2000 שקל לחודש. 
צריך לזכור שזה תשלום שמשולם כל חודש כל עוד הלקוח איתך.
עד עכשיו שילמת על התוכנית עבור 3 חודשים 1,470 ש"ח והרווחת 530 ש"ח.
בחודש הרביעי אתה משלם עוד פעם 490 ש"ח אבל עכשיו מרוויח 1,510 ש"ח. 
בחודש החמישי אתה מגייס עוד לקוח שמשלם 2,000 שקלים. אתה עדיין משלם על התוכנית 490 ש"ח לחודש אבל עכשיו אתה מרוויח 3,510 ש"ח לחודש.
אם אתה ידוע לשמר את הלקוחות ונותן להם יחס טוב, שירות טוב, אתה , לאט לאט בונה את ההכנסה הקבועה שלך. 
הרעיון הוא שאתה מתחיל את החודש ויש לך איזושהי הכנסה קבועה שמגיעה מזה, שמכסה את ההוצאות הקבועות כמו שכירות, משכנתא או את הרכב וכל מה שאתה מרוויח נניח מהמשכורת שלך זה נשאר לך בכיס.

"בן או בת הזוג שלי בחיים לא ירשו לי להירשם לתוכנית הזו?"

אז קודם כל אני לא יועץ זוגיות לא כל כך יכול לעזור לך עם זה, אני יכול לומר לך שברמה האישית, במה שנוגע להחלטות עסקיות, אני לא תמיד משתף את הבת זוג שלי. זה לא נובע מזה שאני לא אוהב אותה או שהקשר שלנו הוא לא טוב. זה פשוט כי אנחנו חיים בעולמות שונים. אני חי בעולם העסקי והיא חיה בעולם של העבודה הקבועה. היא עובדת במשרד החינוך, מנהלת בית ספר ולכן כשאני מציג לה יוזמות עסקיות ואת סכומי הכסף שאני הולך להשקיע במיזמים חדשים, הרבה פעמים זה מפחיד אותה. היא לא רואה את ההשקעה היא רואה רק את ההוצאה ולכן זה תמיד יהיה באור מאוד שלילי. לכן הרבה פעמים אני מקבל את ההחלטות האלה באופן עצמאי. דעתי האישית היא שאם בן או בת הזוג לא מאמין ביכולת שלך יהיה לך מאוד קשה להצליח בתוכנית הזו (ולמעשה בכל מיזם אחר).

"למה עכשיו? לא עדיף לחכות לאחרי החגים/החתונה של הבת/(הכנס כאן את התירוץ שלך)"

ישנו חלון הזדמנויות ענק שפתוח עכשיו!
הצגתי קודם אתה הנתון הזה. 4.35 מיליארד שקלים שיוצאים על פרסום בכל שנה ומתוך זה רק 30% לשיווק באינטרנט.
לפני ארבע שנים זה היה רק 15% מגמת עלייה מטורפת. לכן ככל שתחכה יותר ותשב על הגדר, ככה גם חלון ההזדמנויות הזה יקטן ויקטן.
רק תחשוב על האנשים שהיו במקום הנכון בזמן הנכון, אנשים שקנו מניות כמו של חברה כמו גוגל או אפל, כשהיא עוד הייתה בתחילת הדרך.
אלה אנשים שנהיו מיליונרים.
הם לא עשו איזשהו משהו מיוחד במקום הנכון בזמן הנכון אבל הם גם ידעו לקבל את ההחלטה הנכונה באותו זמן.
החיים זה עכשיו. אני רואה כל כך הרבה אנשים שמתעניינים בתוכנית כלשהי ואז נעלמים. אחר כך אני פוגש אותם שוב אחרי חצי שנה. הם מצטרפים בדרך כלל לאותה תוכנית שבה הם התעניינו לפני חצי שנה. אבל אז הם אומרים "חבל שלא הצטרפנו אליך קודם, כי לא קרה שום דבר בששת חודשים האלה."
אז השאלה היא האם אתה יכול להרשות לעצמך לחכות? ומה יקרה אם תחכה? (רמז: כלום)

אודות אבינועם שחר

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים ועוזר להם להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 4,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.