להורדת טופס הצטרפות לחץ על הכפתור או המשך לקרוא לפרטים נוספים על המכון
בעל עסק קטן כאן תמצא פתרון לכל בעיות השיווק שלך.
המכון מציע לך תוכנית ליווי שיווקי שוטפת שתיתן לך ליווי שיווקי שוטף באמצעות האינטרנט.
הגישה של המכון לשיווק עסקים קטנים, שמביאה תוצאות מדהימות עבורי ועבור לקוחותי, נשענת על 3 עקרונות מרכזיים:
* מסר נכון
* שוק נכון
* מדיה נכונה
מסר נכון
המטרה היא למצוא את המסר שיביא לך לקוחות, להם תוכל למכור ללא התנגדות. כדי למצוא את המסר הנכון עליך לשאול את השאלה למה שלקוח פוטנציאלי ייבחר בך על פני כל שאר המתחרים באותה קטגוריה? רב העסקים נופלים כאן כי הם מתמקדים במוצר. כחבר במכון תגלה 5 שיטות שונות למצוא את הייחוד שלך לייצר לך מסר חזק, מסר שמבדל אותך מהתחרות, מסר שמוכר.
שוק נכון
בעל עסק קטן חייב להשקיע מחשבה ומשאבים בבניית מאגר לקוחות פוטנציאליים. היום עם שלל מאגרי המידע וערוצי המדיה זה קל. כחבר במכון תקבל כלים לבנות רשימות "חמות" של לקוחות פוטנציאליים באמצעות מאגרי מידע ופניה לשווקים נכונים.
המכון לשיווק עסקים קטנים יגלה לך איך לבנות "עדר" לקוחות קבועים/מעריצים שיקנו ממך שוב ושוב.
מדיה נכונה
עיתונות, רדיו, אינטרנט, פליירים, פקסים, דיוור ישיר, כוסות, חולצות – אין שיטת פרסום טובה או רעה. כל פרסום עשוי להביא לתוצאות טובות, אך השאלה היא לאיזה קהל אתה מגיע עם המדיה הזו ומה המסר שאתה משדר? מסר חזק המגיע לאדם הלא נכון לא יביא לך אף תוצאה. לעומת זאת מסר בינוני שמגיע ללקוח "חם" יפגע במטרה. בעלי עסקים קטנים חושבים לעיתים ששינוי במדיה יביא לפתרון הבעיה. זו לא המדיה, אלא אופן השימוש בה. מטרת העבודה שלי היא לתת לך יותר כלים לפרסום העסק שלך שיתנו לך יתרון תחרותי, כמו גם להתאים את המסר לכל מדיה כדי שהוא יפגע בול.
זו הנוסחא שלי להצלחה:
מסר נכון + שוק נכון + מדיה נכונה = יותר הכנסות
—-
מה תקבל עם החברות במכון
1. הרצאה חודשית על שיווק ומכירות + הזדמנות להציג שאלות
2. אזור חברים באתר – גישה לאזור החברים באתר בו מדריכים אפקטיביים לשדרוג השיווק שלך
3. פורום חברים – חברים במכון יקבלו גישה לפורום משותף בו יוכלו לתקשר עם בעלי עסקים אחרים ולייצר שיתופי פעולה מכניסים
—-
הרצאה חודשית על שיווק ומכירות + הזדמנות להציג שאלות
בכל חודש תקבל הרצאה של שעה וחצי על שיווק ומכירות אליה תוכל להתחבר דרך המחשב שלך מכל מקום . תוכל להציג לי שאלות בכל נושא הקשור לשיווק או מכירות בעסק שלך. אלה הנושאים אליהם אתייחס בחודשים הבאים:
* איך להפוך למומחה בעיני הלקוחות שלך כדי שתוכל לגבות בדיוק את המחיר שאתה רוצה
* למכור בסביבה של אפס התנגדות ואפס תחרות
* שיווק באינטרנט: שיווק באי מיילים, כתיבת דפי נחיתה, קידום אתרים, כתיבת תכנים לאינטרנט, פרסום בגוגל, שיווק בפייסבוק
* איך לבנות מעגל לקוחות שיהפכו למעריצים שלך ויקנו ממך עוד ועוד
אחרי כל הרצאה תקבל קישור למייל כדי שתוכל להאזין לה בכל פעם שתרצה, כך תוכל לבנות לעצמך ספרייה שיווקית אישית.
—-
גישה לאזור החברים באתר בו מדריכים אפקטיביים לשדרוג השיווק שלך
חבר במכון יוכל להרשם גם לאזור החברים באתר שם יקבל עשרות מדריכים לשיפור השיווק והמכירות בעסק שלו.
זוהי רשימה חלקית של המדריכים באזור החברים:
1. כתיבת תוכנית שיווקית
2. הקמת מאגרי מידע
3. קופרייטינג: דיוור ישיר ודפי נחיתה לאינטרנט
4. קידום אתרים
5. פרסום בגוגל
6. יחסי ציבור
7. שיווק באימיילים
8. הקמת אתרי אינטרנט
בכל חודש יתווספו מדריכים חדשים בהם תוכל להשתמש ללא כל הגבלה.
—-
פורום חברים
חברים במכון יקבלו גישה לפורום מיוחד בו יוכלו להכיר יזמים אחרים ולייצר שיתופי פעולה רווחיים.
—-
זה מה שלקוחות מספרים על השירות שלנו:
"כשהתחלנו לעבוד עם אבינועם הנוחכות שלנו באינטרנט הייתה על פנים. אנשים שחיפשו את החברה הגיעו לכל מיני שלא רצינו וקיבלו את הרושם הלא נכון על החברה. אני שמח לומר שכתוצאה מהעבודה האינטרנסיבית של אבינעום הנוכחות שלנו באינטרנט עברה מהפיכה. כתוצאה מהעובדה של אבינועם והצוות אנחנו מקבלים יותר פניות וגם הצורה בה אנשים פונים אלינו השתנתה מקצה לקצה"
שגיב פלייסיגר, מנכ"ל סופר דיל פלוס
—-
"אני בעלת חנות בגדים של מעצבים ברמת החייל. כשפניתי לאבינועם לא היו לי בכלל אמצעי שיווק חוץ. יחד עם אבינועם והצוות עבדנו על היחסי ציבור של החנות, הקמנו עמוד פייסבוק והתחלנו לשלוח אי מיילים למועדון הלקוחות. התוצאות לא איחרות לבוא. הטכניקות ושיטות העבודה של אבינועם שיושמו במכירה מיוחדת שערכנו הביאו למכירות בשווי של 80,000 ש"ח בפרק זמן של ארבעה ימים"
חנה חיטמן, מנכ"ל דואט בגדי מעצבים
—-
התחלנו לעבוד עם אבינועם והצוות עם הקמת המיזם – "אולימי" – שהוא למעשה אתר שידוכים בין יזמים למשקיעים. אבינועם עזר לנו להפיק ולשווק אירוע מיוחד שערכנו להשקת המיזם שנקרא 'ספידייטיג בין יזמים למשקיעים' בו יזמים קיבלו הזדמנות נדירה לשבת מול אנשי עסקים ונציגי קרנות הון סיכון מובילות בשוק.האירוע משך את תשומת ליבה של כל התעשייה והביא לנו גם חשיפה תקשורתית לא מבוטלת.
אנו רוצים להודות לכם על שעזרתם רבות לחברת "אולימי" והשגתם תוצאות מדהימות בזמן כל כך קצר.
אין ספק שהפגנתם יכולת מקצועית בכך שקבלנו חשיפה רחבה באמצעותכם בסוגי המדיה השונים. בזכות עבודתכם הנאמנה עוררתם בשוק ההון התעניינות בחברת "אולימי ".
ראוי לציין את הנכונות וההשקעה שקבלנו, והקשר ההדוק שמתקיים לאורך כל הדרך.
נשמח להמליץ לאלפי לקוחותינו להשתמש בשירותכם.
חגי שטרן, נשיא אולימי אחזקות
—-
אנו בעלי עסק קטנן המפתח משחקי קלפים לילדים. התחלנו לעבוד עם אבינועם במטרה להחדיר לשוק חדש של משחקים. הופתענו מהתוצאות הרבות שהגיעו תוך זמן כל כך קצר. אבינועם והצוות ידעו לנצל כל הזדמנות לפרוץ לתודעה. כתוצאה מהעבודה של הצוות קניין אירופאי ששהה בישראל נחשף למוצרים שלנו והחליט לקנות את הזכיון להפצה באירופה. מכירת המשחקים באירופה הביאה אותנו מהכנסות שנתיות שעמדו על מיליון שקל להכנסות של 5 מליון שקלים בשנה.
ברצוננו להודות לכם על העבודה הנפלאה שבצעתם עבור חברתנו.
יעקב וטובי קליינמן, בעלים ספייס גיימס
—-
קצת על עצמי
* עובד בתחום התקשורת השיווקית מעל 11 שנים עם יותר מ-100 עסקים החל מחברות ענק כמו GE, מוטורולה, פייזר (יצרנית הויאגרה) ועד לעסקים של איש אחד
* כיהנתי כיו"ר הסטודנטים של מרצ וכאחראי על תחום הסטודנטים ביוזמת ז'נבה
* לפני 5 שנים הקמתי את אתר PRNET עיתון מקוון לאנשי יחסי ציבור, אליו מגיעים למעלה מ- 30,000 גולשים בחודש
* עשרות כתבות פרי עטי ואודותי פורסמו בכלי התקשורת
אבל רגע אולי אתה חושב לעצמך…
"אני עסוק מדי, אני צריך מישהו אחר שיעשה לי את השיווק"
אם אתה בעל עסק ואתה עסוק מדי בניהול מלאי, עבודה מקצועית או כל מטלה אחרת – אתה מפספס את העיקר. הרווחים הגדולים יכולים להגיע אך ורק משיווק. אם אתה לא רוצה לשווק את עצמך אלא לעסוק בעבודה המקצועית כנראה שלהיות עצמאי זה לא בשבילך ועדיף שתישאר שכיר.
"אבל העסק שלי שונה"
הלוואי והיה לי שקל על כל פעם ששמעתי בעל עסק אומר את זה. אם אתה מתעקש לשמוע על דוגמאות אך ורק מתחום העיסוק שלך אתה סתם תגביל את עצמך. יזמים שמגיעים לפריצות דרך במכירות, הכנסות וצמיחה פתוחים לשמוע ולקבל רעיונות על שיווק של עסקים בכל תחום. המטרה של המכון היא להציג לך אסטרטגיות שיווקיות שהביאו לעסקים קטנים קפיצות גדולות. בין אם מדובר בשיטות שיווק שעבדו עבור ספר כלבים או יועץ פיננסי, אתה תבין איך לתרגם וליישם אותן להצלחה בעסק שלך.
"אבל אני זקוק לעזרה אישית, אחד על אחד"
המטרה של המכון לשיווק עסקים קטנים היא להכשיר אותך להיות איש שיווק עצמאי הכי טוב בעסק שלך. לפתור אותך מהצורך בשכירת יועץ שיווקי יקר שילווה אותך למספר חודשים כל כמה שנים. כל חודש תקבל עוד תכנים על שיווק ומכירות , וגם מענה אישי לשאלות הקשורות לשיווק העסק שלך. התכנים והכלים שניתן לך בהרצאות החודשיות ובאזור החברים באתר לאורך השנה יבטיחו שתוכל להצמיח את העסק ולעזור ללקוחות שלך. בנוסף תיצור קשרים עם חברים אחרים במכון וכך תוכל לרקום שיתופי פעולה רווחיים.
—-
למי חברות במכון לשיווק מתאימה
*לבעלי עסקים שמוכנים להקשיב ולגלות שיש דרכים אחרות לעשות עסקים
*ליזמים הפתוחים לקבל שיטות שיווק חדשניות
למי חברות במכון לא מתאימה
*לבעלי עסקים שנוח להם איפה שהם היום
*לבעלי עסקים שלא מוכנים להשקיע בשיווק העסק שלהם
מה תשקיע כדי להיות חבר במכון לשיווק עסקים קטנים
מסלול א'
* גישה לאזור חברים באתר – רק 129 ש"ח + מע"מ לחודש
מסלול ב'
* הרצאה חודשית על שיווק ומכירות- רק 397 ש"ח + מע"מ לחודש
מסלול ג'
* גישה לאזור החברים + הרצאה חודשית על שיווק ומכירות – 468 ש"ח לחודש + מע"מ
—-
* בכל מסלול תהנה מגישה חופשית לפורום המשותף לחברי המכון
* הנחה של 10% על כל המוצרים, הסדנאות והסמינרים של המכון לשיווק עסקים קטנים
*התשלום הוא אך ורק באמצעות כרטיס אשראי.
* ניתן לבטל את החברות בכל שלב.
נסה את המכון לשיווק לחודש ראשון רק 20 ש"ח כולל מע"מ ל-50 המצטרפים הראשונים
עד ה-18.2.11
* אחריות מלאה – אם בתום השנה תרגיש שהמכון לא תרם לך אפילו בקצת נזכה אותך בכל דמי החברות ששילמת
ואל תשכח לשווק בלי חרטה,
אבינועם שחר
המכון לשיווק עסקים קטנים
כדי להירשם למכון עליך להוריד את טופס ההצטרפות בלחיצה על הכפתור למטה.
בכל שאלה ניתן לצור קשר בטלפון טל' 073-2100739.