ע-צ-ל-נ-י-ם

זמן קריאה: 2 דקות

כשנולדה ביתי הבכורה עוד גרתי בשדרות בן גוריון בתל אביב בסמיכות לכיכר בין. (זה לפני שעברתי לבית הקברות הבורגני שנקרא גבעתיים).

אשתי באותו זמן שאלה את השכנה הותיקה מהקומה שלנו "איך הסתדרת בקומה שניה בלי מעלית?" השכנה המבוגרת הסתכלה עליה בחוסר הבנה ואמרה: "מה זאת אומרת? הסתדרנו".
לאישתי הקונספט של בניין בלי מעלית היה קשה לעיכול.

זו בפשטות, המחשה לתהליך שכולנו עברנו.

נהיינו יותר מפוקנקים ויותר עצלנים. רוצים הכל בלחיצת כפתור, שחס וחלילה לא נצטרף להתאמץ. אני בעסקים מעל 10 שנים ורואה איך השוק שלי השתנה בתקופה הזו. היום מאוד קשה למכור קורס לשיפור העסק. אפשר אולי עדיין (בקושי רב ומאמצים רבים) למכור הזדמנות עסקית. (אתה יודע, כל הבילבולי ביצים על איך לעשות כסף בקלות בלחיצת כפתור מאפילייט, אמזון איי ביי וכיו"ב שבתכל'ס זה עוד
עסק לכל דבר ועניין). אבל קורס של "בו ואראה לך איך לשפר את העסק שלך" זו משימה לא פשוטה בכלל. לראייה אני שומע כמה קשה לשמות הכי גדולים לא רק בארץ אלא בארה"ב למלא סמינרים וקורסים.

עכשיו שלא תבין אותי לא נכון. זו לא הטפת מוסר של ה"דוד אבינועם". של "תתאמצו… ותעבדו קשה יותר…" אם אנשים – הלקוחות של כולנו – נהיו עצלנים וכנראה שהמצב ישתנה בקרוב ואנחנו לא באמת יכולים או רוצים להילחם בזה.

המשמעות היא שאנחנו צריכים כבעלי עסקים לחשוב איך השירות שאנחנו מוכרים יעשה עבור הלקוחות שלנו כמעט את הכל. זה כולל ללכת לעבודה בבוקר במקומם וזה כולל ללכת לשירותים במקומם אם אפשר.

גם אם אנחנו מוכרים קורס או הדרכה כלשהי היא צריכה להיות מוצגת כך שלפחות 80% מהעבודה כבר נעשתה עבורם… כי אף אחד לא
רוצה ללמוד משהו או להתאמץ.

זה אולי נשמע רע, אבל טמונה כאן הזדמנות גדולה. לעסקים שישכילו לקרוא את התמונה ולהציע ללקוחות שירותי פרימיום בהם הם עושים עבור הלקוחות שלהם הכל. עד הסוף וללא פשרות.

הזה הנה הקישור לפרטים על השירות שלי. בו אני והצוות שלי נעשה את כל העבודה השיווקית מא' ועד ת' עבורך (אזהרה: המחירים בכלל
בכלל לא זולים).

מתחילים כאן>>
המשך שבוע נאה,
אבינועם

נ.ב. כן, גבעתיים זה בית קברות בורגני ושאף גבעתיימי שקורא את זה לא יכתוב לי בחזרה עם בילבולי ביצים על כמה איכות החיים כאן גבוה.

אני בכלל לא מבין למה צריך גבעתיים. אפילו על משאית הזבל שעוברת כאן ברחוב שלי כתוב בגדול "רמת גן".

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?