למה אתה צריך להתחיל למכור לקהל

זמן קריאה: 2 דקות

אחת מפריצות הדרך המשמעותיות שאפשר לעשות בעסק הוא להתחיל למכור מאחד לרבים במקום מאחד לאחד. זאת אומרת למכור לקהל מעל הבמה או באמצעות וובינרים. בפרק הזה אני מספר ההתחלה שלי (שלא הייתה כל כך מלבבת) ואיך אתם יכולים להתחיל לעשות את זה בעסק שלכם בעצמכם.

לחץ כאן להורדה והאזנה מכל מכשיר

למה למכור לאחד כשאפשר למכור לעשרות, מאות ואפילו אלפים בו זמנית

אחת מפריצות הדרך הגדולות ביותר שלי והאמתי של כל אחד בעסק שלו זה לעבור מלמכור אחד על אחד ללמכור מאחד לרבים.

הרבה לפני שיצאתי לעצמאות ידעתי שאני צריך לעשות כנסים. אני הגעתי מהפוליטיקה שם הייתי מנהל קמפיינים ויעוץ תקשורתי והשתמשנו שם בכנסים כל הזמן. הכוח של הכלי הזה היה ברור לי.

כשיצאתי לעצמאות הקמתי משרד ליחסי ציבור ומיד שאלתי את עצמי איך אני מעביר כנסים. העניין הוא שתפס אותי פחד במה. לא יכולתי לראות את עצמי מדבר מול קהל. אז כטיפול הלכתי לחוג פלייבק. זה מן פסיכודרמה לייט שאתה שומע סיפורים של אחרים ואז ממחיז את זה מולם. כך הם מקבלים את התובנות.

אחרי השתתפות בסמסטר אחד קיבלתי את האומץ והכרזתי על הכנס הראשון שלי. השיווק היה נוראי ולא הגיעו אנשים. בפעם השנייה אני קצת למדתי איך אני שם אנשים בחדר. כבר אי אפשר לעשות את מה שעשיתי אז היום. כתבתי עמוד על הסדנא באתר שלי.שמתי שמה אפשרות לסליקה אם PAY CARD אתר שאתה פשוט נרשם ואתה אוטומטית יכול כאילו לייצר לעצמך כפתור סליקה, ואז שילמתי 2,000 או 3,000 ש"ח לאיזה מישהו שישלח ספאם. הוא הוציא כמה מאות אלפי הודעות, ואנשים פשוט נכנסו לאתר ושילמו 250 ש"ח על סדנא של 3 שעות.

אז כבר התחילו להגיע 30 ו-40 אנשים לסדנא. הבעיה היא שלא הייתה לזה המשכיות. כלומר, לא חשבתי איך אני מוכר להם את הדבר הבא. נכון מדי פעם הגיע הלקוח שהחליט לחתום איתי על התקשרות אבל לא עשיתי את זה באופן מסודת. לא הצעתי את זה לקהל.

רק אחרי הרבה מאוד שנים הבנתי כמה חשוב למכור ישירות לקהל. זה קרה בעיקר כתוצאה מלימוד מאחד המנטורים שלי דן קנדי. הוא בעצמו בנה את האימפריה שלו כתוצאה מהרצאות בסמינרים בארצות הברית.

זה לא פשוט ודורש הרבה מיומנות ולימוד אבל יש בזה משהו מאוד מרגש כשאתה מוכר בכנס ואנשים מגישים את הטפסים וקונים, שאתה מוכר בוובינר ואתה רואה את ההודעות של הסליקה של אנשים שקונים ממך.

בפעמים הראשונות שאני ניסיתי לעשות את זה נכשלתי כישלון חרוץ. כשהגיע הרגע למכור אז הפנים שלי הם ככה פתאום נהיו אדומות, מאוד התרגשתי והקהל שם לב לזה. עם הזמן אתה לומד, מתרגל. זאת מיומנות שאתה חייב להשחיז.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא ללכת לראות אנשים מוכשרים שמוכרים לקהל. חובה ללכת לראות את אלון אולמן למשל. יש לו עסק סמינרים גדול לדעתי גם בסטנדרטים בינלאומיים. הוא מושיב ומוכר למאות ואלפי אנשים כל הזמן.

אני ממליץ לכם שני דברים, אחד למצוא את הדרך להעמיד את עצמכם מול קהל. תתחילו גם מול 6 אנשים. בכנס הראשון שלי היו 6 אנשים. אחד מהם הפך להיות לקוח שלי לאורך שנים רבות לאחר מכן. תמיד יהיה מישהו שיבוא וירצה לשלם לך, אחר כך. אגב גם שאתה נכשל אז גם מרחמים, גם זה קרה לי. דבר שני הוא ללכת לכנסים לראות איך אנשים מוכרים, תרשמו לוובינרים. תראו איך אנשים מציגים את המוצר שלהם, איך הם מוכרים אותו.

תבחרו מוצר או שירות אחד ותראו איך אתם בונים סביבו מצגת מכירות להרצאה פנים מול פנים או בוובינר. מבחינת הסכום אין חוקים. יש לי לקוח שמכר עכשיו בוובינר הזדמנות של 200,000 ש"ח ואנשים נרשמו ולאחר מכן קנו.

בקיצור, הגיע הזמן שתעלה לליגה של הגדולים. תתחיל לאסוף לעצמך קהל או שתמצא מישהו אחר שכבר יש לו אותו. עלה על הבמה ותמכור להם משהו.

בהצלחה,
אבינועם שחר

לזמן מוגבל!

מעל 4,000 אנשי עסקים ויזמים כבר הזמינו

13 סודות שיווקיים שהוציאו אותי מחובות חונקים לרווחים עודפים

קבל את הספר ישירות לביתך ולמייל עם בונוסים נוספים

"יעוץ למיליונים: איך לבנות עסק מבוסס מומחיות של 7 ספרות" מלא את הפרטים לקבלת המדריך (זה בחינם!)

פוסטים אחרונים

מה עושים כשיש שיחות מכירה… אבל אין מכירות

זמן קריאה: < 1 דקה כיזמים… בעלי עסקים יש לנו יעדים, שאיפות ומטרות העניין הוא שהרבה פעמים למרות העליות אנחנו נתקלים בירידות ומכשולים כמו שבפעמים שישנם דווקא לידים, אנשים שמועניינים

גלילה לראש העמוד

טיל!

הפניה התקבלה

יכול להיות שיקח לגמדים שלנו בסייברספייס כמה שעות עד שיחזרו אליך. אבל זה לא יקח יותר מ-24 שעות. 

כבר יצא לך לראות את ההצעה שלנו ל'שיווק בלי בולשיט'?